کد خبر: ۴۹۰۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۸ - ۰۲ دی ۱۳۹۲
مدیرکل فرودگاه لارستان:

توقف پرواز لار- تهران در شیراز امری عادی است/ به واحد مرکزی خبر تذکر داده ایم

خبر مشکل فنی پرواز لار- تهران ، توسط واحد مرکزی خبر بر روی پایگاه های خبری و اطلاع رسانی کشور منتشر شد .

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، مدیر کل فرودگاههای استان فارس دقایقی پیش گفت: هواپیمای فوکر 100  یا 40 نفر مسافر به شماره 237  شرکت هواپیمایی ایران ایر که از لار عازم تهران بود دقایقی پس از پرواز به علت مشکل فنی در فرودگاه شهید دستغیب شیراز فرود اضطراری داشت.

 سیدی گفته است، خلبان این پرواز علت فرود خود را کاهش فشار هوا در کابین اعلام کرده و برای پرواز مشکلی وجود  ندارد.

این خبری بود که واحد مرکزی خبر آن را منتشر کرد.

اما صبح لارستان، جهت ایجاد آسودگی خاطر هموطنان طی تماس تلفنی با مدیر کل فرودگاه بین المللی لارستان با مهندس انصاری فرد در خصوص گفتگوی کوتاهی داشت.

انصاری فرد گفت: این هواپیما که جهت پرواز به مقصد تهران از فرودگاه لار پرواز نموده است به علت تنظیم باد کابین هواپیما ، به مدت 45 دقیقه در فرودگاه شیراز توقف داشته است و این امری ، امری است طبیعی و معمول و شاید در روز در کشور چندین بار این اتفاق خواهد بیفتد که خلبان برای تنظیم فشار کابین و یا برای تعویض قطعات الکترونیکی در یکی از فرودگاه های کشور (فرودگاه الترنیت) احتیاطی توقف انجام م دهد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: روابط عمومی شرکت ایران ایر، تذکری را  بدلیل رسانه ای کردن این موضوع به واحد مرکزی خبر صورت داده است.

مدیر کل فرودگاه های لارستان همچنین اذعان داشت : در این پرواز مهندس جباری ، نماینده مردم بندرلنگه با خانواده ی خود نیز حضور داشته است.

گفتنی است این پرواز ساعاتی پیش در فرودگاه تهران به زمین نشسته است. 

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۲
0
خوب خدا رو شکر
ولی باهاس تدکر رو به مدیر کل فرودگاه شیراز بدن که رسانه ایش کرده نه واحد خبر