کد خبر: ۴۹۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۰۴ دی ۱۳۹۲

استاندار فارس: مديريت استان حامي بانك ها است

تشكيل كنسرسيوم هايي از بانك ها براي راه اندازي طرح هاي بزرگ در استان مي تواند كمك قابل توجهي به رفع معظل بيكاري در استان فارس كند.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، دكتر سيد محمد احمدي در جلسه شوراي بانك هاي استان كه با حضور معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري، مديركل هماهنگي امور اقتصادي استانداري و مديران بانك هاي استان برگزار شد؛ با بيان اين كه هدف مديريت ارشد استان ايجاد رشد همه جانبه، پايدار و متوازن است، اظهار داشت: متاسفانه فارس در سال هاي گذشته چهره اي كشاورزي به خود گرفته و در زمينه رشد صنعتي، از برخي نقاط كشور، عقب مانده است.

وي با اشاره به اين كه تلاش مي كنيم چهره استان فارس را اقتصادي كنيم، خاطر نشان كرد: توسعه مورد نظر ما به معناي رشد و پيشرفت همه جانبه به ويژه در زمينه اقتصادي و با در نظر گرفتن همه جنبه هاي فرهنگي و اجتماعي است.

نماينده عالي دولت در استان فارس با تاكيد بر اين كه توريسم يكي از مزيت هاي برتر فارس به شمار مي رود، افزود: همه زير ساخت هاي لازم براي توسعه توريسم در استان فارس در عرصه هاي ديني، تاريخي، فرهنگي، طبيعي و گردشگري سلامت فراهم شده است و بايد از اين ظرفيت ها به خوبي بهره برداري شود.

استاندار فارس با بيان اين كه بانك ها خود به دنبال جذب سرمايه گذاران توانمند هستند، اظهار داشت: مديريت استان حامي بانك ها است تا با آرامش بتوانند به اقتصادي كردن فضاي فارس كمك كنند.

احمدي اجراي پروژه هاي بزرگ صنعتي با همكاري و مشاركت بانك ها را يكي از راهبردهاي مورد توجه مديريت ارشد استان دانست و گفت: تشكيل كنسرسيوم هايي از بانك ها براي راه اندازي طرح هاي بزرگ در استان مي تواند كمك قابل توجهي به رفع معظل بيكاري در استان فارس كند.

نماينده عالي دولت در استان فارس با تاكيد بر اين كه ايجاد اشتغال، ديني ترين، سياسي ترين و ملي ترين كار در اين شرايط محسوب مي شود، افزود: مشاركت بانك ها در راه اندازي واحدهاي صنعتي تعطيل و نيمه تعطيل در استان، با بررسي همه جانبه مسائل اقتصادي، روشي موثر براي رونق بخشيدن به اقتصاد استان فارس است.

گفتني است در اين جلسه مديران بانك هاي استان نيز به بيان ديدگاه هاي خود در زمينه مسائل اقتصادي استان فارس پرداختند.


نظرات بینندگان