کد خبر: ۴۹۳۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۵ - ۰۹ دی ۱۳۹۲
جانشین قرارگاه امربه معروف سپاه فجرفارس:

دشمن به دنبال ایجاد فضای «ماه عسلی» در عید نوروز است

دشمن این دارایی ها را بصورت خرد آزاد می کند و به دنبال گشایش مختصر و ایجاد فضای ماه عسلی برای مردم در عید نوروز و تشدید فشارها پس از عید است تا بتواند خواست مردم در خصوص انرژی هسته ای را تغییر دهد
نشست سیاسی اصحاب رسانه  از سلسله نشست های بصیرتی سازمان بسیج رسانه استان فارس روز گذشته با حضور سرهنگ بیانی جانشین قرارگاه امربه معروف سپاه  فجرفارس برگزار شد.
به گزارش شیرازه به نقل از تنویر٬ جانشین قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه فجر استان فارس با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه جایگاه مهمی در جبهه جنگ کنونی بر عهده دارند، گفت: وظیفه رسانه مجاهدت است و نباید اجازه دهند دشمن خواست مردم را تغییر دهد.
 
سرهنگ ابراهیم بیانی دراین  نشست به حماسه 9 دی اشاره و اظهار داشت: در عاشورای سال 88 وقتی عده ای از خدا بی خبر به صحنه آمدند و پس از 14 قرن دو باره علم و خیمه های عاشورایی را به آتش کشیده و همچون یزیدیان به پایکوبی و شادی پرداختند، مردم متعهد، فارغ از نگاه سیاسی نتوانستند این جسارت را تحمل کرده و به صحنه آمدند.
 
وی ضمن اشاره به حضور حماسی مردم شیراز در تاریخ هشت دی سال 88 و پیش قدمی استان فارس در مقابله با فتنه و نمایش حمایتشان از ولایت فقیه و ارزش های دینی، افزود: برآوردها حضور بیش از 40 میلیون نفر از مردم در راهپیمایی روز 9 دی سال 88 را بیان می کرد.
 
بیانی، 9 دی را لبیک به امام حسین (ع) دانست و ادامه داد: حضور مردم در حماسه 9 دی،نشان دهنده وفاداری به شهدا و لبیک به مقام عظمای ولایت بود. نه دی روز  ابراز تنفر از همه دشمنان داخلی و خارجی بود که دین را نشانه رفته بودند.
 
وی تصریح کرد این روز یوم الله  است و باید در تاریخ گرامی داشته شود. نباید به راحتی از کنار آن گذشت .
 
این مقام مسئول شرایط حاکم بر کشور را در  زمان فتنه 88و یوم الله نه دی مانند شرایط جنگ خندق دانست و گفت:در آن شرایط همه کفر در مقابل همه حق قرار گرفته بود.
 
وی خاطرنشان کرد اکنون نیز همه کفر در کسوت رژیم صهیونیستی و آمریکا در برابر اسلام و حق قرار گرفته است.
 
بیانی ادامه داد: شرایط امروز جمهوری اسلامی ایران بسیار حساس است، اگر به رغم همه مشکلات، نظام اسلامی بتواند بر کفر غلبه کند، برای مدت طولانی کفر و باطل را ضعیف کرده است و به حاشیه خواهد برد و اگر کفر موفق شود حق را ضعیف کند، مشخص نیست چقدرطول می کشد تا بار دیگر جبهه حق جان بگیرد.
 
وی همچنین به مذاکرات ژنو اشاره داشت و اظهار کرد: در خصوص این مسئله تلاش فراوانی صورت می گرفت تا مقام معظم رهبری را مخالف با این مذاکرات نشان دهند اما مقام معظم رهبری با تدبیرهمیشگی خود این نقشه را نقش بر آب کردند و در دو دیداری که رئیس جمهور به دیدارشان رفتند دو نکته را متذکر شدند. یکی از این نکات خوش بین نبودن ایشان به رفتار غرب و نکته دیگر این بود که مذاکرات را در صورتی انجام دهند که بتوانند امتیاز بگیرند.
 
بیانی به اتفاقاتی در موضوع سیاست خارجی در دولت های پیشین و فعلی اشاره کرد که شایسته ایران نبود و افزود: در دولت احمدی نژاد، یکی از مسئولین در زمان مذاکرات عنوان کرد که در شرایط شعب ابی طالب هستیم که با عنوان این مطلب، تحریم دشمن علیه ایران تشدید و هدفمند شد که رهبری وارد شدند و گفتند امروز در شرایط بدر و خیبر قرار داریم.
 
وی ادامه داد: در دولت روحانی و در زمانی که تیم مذاکره کننده در حال بحث و گفت و گو بود، از سوی یکی از مسئولین عنوان شد که خزانه ما خالیست . این گونه جملات در این برهه های حساس بسیار گران تمام شد و باعث کارشکنی دشمنان شد و در آنجا نیز اگر فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع بیش از 50 هزار بسیجی نبود، قطعا تسهیلی در روند مذاکرات ایجاد نمی شد و این مذاکرات به نتیجه نمی رسید.
 
 جانشین قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه فجر استان فارس به شکست مذاکرات اشاره و اظهار کرد: در زمانی که مذاکرات با کارشکنی فرانسه با شکست روبرو شد، آمریکا به دنبال تغییر دید مردم ایران نسبت به خود بود.
 
بیانی افزود: در این مرحله از مذاکرات، آمریکا خود را به عنوان پلیس خوب و فرانسه را به عنوان پلیس بد معرفی کرد تا بتواند از تنفر مردم نسبت به خود کاسته و این تنفر را به سمت فرانسه هدایت کند اما پس از توافق ژنو با اقدام امریکاییان در خصوص اعمال تحریم ها با شکست روبرو شدند.
 
وی با اشاره به اینکه در توافق ژنو عنوان شده است که چهار میلیارد دلار از دارایی های ایران تدریجا آزاد می شود، خاطرنشان کرد: دشمن این دارایی ها را بصورت خرد آزاد می کند و به دنبال گشایش مختصر و ایجاد فضای ماه عسلی برای مردم در عید  نوروز و تشدید فشارها پس از عید است تا بتواند خواست مردم در خصوص انرژی هسته ای را تغییر دهد و آن ها را به سمت فشار بر دولتمردان هدایت کند که از  حقوق هسته ای دست بردارند.
 
بیانی خطاب به اصحاب بسیجی رسانه های استان فارس، تاکید کرد: امروز مهمترین وظیفه رسانه این مجاهدت است که اجازه ندهند از تنفر مردم نسبت به استکبار کاسته شود، اصحاب رسانه نباید اجازه دهند که نظام سلطه مطالبه مردم را به سمت مسئولین برده تا از اهداف و آرمان های نظام جمهوری اسلامی کوتاه آیند بلکه باید توپ را به زمین دشمنان فرستاد.
 
در ادامه جانشین قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه فجر استان فارس به تشریح برنامه ریزی دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی پرداخت و گسترش فساد اقتصادی و اخلاقی، ترویج مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر را مهمترین این برنامه ها عنوان کرد.
 
بیانی مهمترین معضل جامعه امروز را فساد اقتصادی معرفی و اظهار کرد: باید حریت رسانه ای وجود داشته باشد و مفاسد اقتصادی را فارغ از جناح بندی های سیاسی فریاد زد چرا که فساد اقتصادی مردم را نسبت به نظام ناامید می کند.
 
وی آلوده کردن جوان و برخی اندک از مسئولین به فساد اخلاقی را از دیگر برنامه های دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی معرفی کرد وگفت:  مسئولی که به فساد اقتصادی یا اخلاقی  آلوده شود دیگر توان خدمت به مردم ندارد.
 
جانشین قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه فجر استان فارس با اشاره به شرایط بین الملل اظهار کرد: چهار جبهه عبری، عربی، غربی و ترکی با ارسال تسهیلات، تجهیزات و حتی نیرو در تلاش برای ساقط کردن حکومت بشار اسد در سوریه بودند که با شکست مواجه شدند.
 
بیانی ادامه داد: یکی از دلایل موفقیت سوریه در توطئه هایی که علیه این مملکت صورت گرفت، حمایت جمهوری اسلامی از این کشور بود، اکنون نیز با شکست حملات در سوریه و اثربخش نبودن آنها، دشمنان به دنبال هدایت این توطئه ها بخصوص بخش سلفی ها به سمت ایران و عراق هستند.وی بیان اینکه شرایط جمهوری اسلامی ایران، شرایط ایده‌آلی است، افزود: علی رغم همه فشارهای اقتصادی، فرهنگی و امنیتی دشمن جمله همه گزینه ها روی میز است، صرفا عملیاتی روانی است ودشمن می داند که گزینه نظامی در مقابل ایران جواب نمی دهد.
 
بیانی خاطرنشان کرد: دشمنان می دانند هر اقدام نظامی علیه ایران، پیامد سنگینی به دنبال خواهد داشت و دشمنان از این موضوع نگران هستند.
 
جانشین قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه فجر استان فارس تاکبد کرد: باید عملیات روانی دشمن را خنثی کرد و در اینجا رسانه ها باید روحیه بخش باشند و مردم را به مسئولین، نظام و کشور امیدوار کنند.
برچسب ها: بیانی ، شیرازه
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
تنها
Germany
دوشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۲
0
تیتر در متن وجود ندارد!!