کد خبر: ۴۹۳۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۰۹ دی ۱۳۹۲

فوری/ کارخانه پنبه داراب طعمه حریق شد+تصاویر

با تلاش های انجام شده توسط ادارات مختلف و نهادها خطر رفع شده و آتش سوزی مهار شده است.

شیرازه - در پی تماس چند تن از همشهریان با این سایت خبری مبنی بر آتش سوزی در کارخانه پنبه داراب، خبرنگار داراب آنلاین در ساعات اولیه (23:43) به محل وقوع حادثه یعنی بلوار امام خمینی (ره) داراب اعزام شد.

گزارش لحظه به لحظه خبرنگار اعزامی به محل حادثه:

(23:48) به گفته شاهدان عینی، آتش سوزی ابتدا از یک خودروی حامل بار پنبه منتظر در صف آغاز و سپس به محیط داخل کارخانه سرایت کرده است.

بر اساس آمار اولیه به دست آمده آتش سوزی موجب از بین رفتن 4 دستگاه خودروی نیسان، 6 دستگاه پیکان وانت، 2 دستگاه مزدا و دو کفی تریلی واقع در داخل محیط کارخانه بوده است. همه خودرو ها حامل بار پنبه و در صف انتظار تحویل در روز بعد بوده است. ده ها تن پنبه در این حادثه در آتش سوخت که به گفته انصاری مدیر عامل ارزش ریالی آن بیش از  4 میلیارد میلیون تومان است.

باد شدید در حال وزیدن است و هر لحظه امکان سرایت حریق به داخل انبار های کارخانه وجود دارد. چند خودرو در حال انتقال پنبه های نزدیک محل آتش سوزی هستند.

(23:55) فرماندار داراب از ساعات اولیه در محل حادثه حضور داشته و مدیریت بحران را بر عهده دارد. نیروهای هلال احمر پر تعداد هستند. شهرداری همه داشته های خود در آتش نشانی را به محل حریق اعزام کرده است. ماشین آلات شهرداری و اداره راه و شهرسازی با تدبیر انجام شده توسط فرماندار در حال اطفای حریق با شن و ماسه هستند. هماهنگی مناسبی دیده می شود.

(00:11) تعداد زیادی از نیروهای انتظامی وارد محیط کارخانه شدند. قاسم یوسفی دادستان داراب وارد محوطه کارخانه شد. در حال حاضر سرهنگ صادق زاده فرمانده سپاه، قاسم یوسفی دادستان داراب و سرهنگ دیندارلو فرمانده نیروی انتظامی داراب در حال هماهنگی های لازم هستند.

(00:15) دوربین داراب آنلاین در حین عکسبرداری به دستور دیندارلو فرمانده انتظامی منطقه توقیف و مدیر مسئول داراب آنلاین با ضرب و شتم و برخورد عجیب دو تن از پرسنل رسمی و دو سرباز این سازمان بازداشت شد. از نکات جالب این رویداد بی سابقه حضور دادستان و فرمانده سپاه داراب در صحنه بود که رفتار این دو مقام بلند پایه را مشاهده کردند. در خبری جداگانه اتفاقات روی داده تشریح می شود. 

(01:10) در حال حاضر خودرو های آتش نشانی شهرهای جنت شهر، دبیران و فسا در صحنه حادثه مشاهده می شوند که اطفا کنندگان حریق را یاری می کنند.

علاوه بر حضور فعال شهرداری، شهردار داراب شخصا در صحنه حضور پیداکرده و از نزدیک روند امدادرسانی آتش نشانی و خودروهای سنگین را مدیریت می کرد. چند تن از بسیجیان و سربازان سپاه پاسداران نیز یاری رسان عملیات امداد بودند.

(02:25) با تلاش های انجام شده توسط ادارات مختلف و نهادها خطر رفع شده و آتش سوزی در حال خاموشی است.

(02:45) خودروهای شهرداری و اداره راه همچنان در حال آوردن شن، ماسه و مخلوط جهت اطفای حریق هستند. سلامی نژاد شهردار داراب همچنان روند امداد را از نزدیک کنترل می کند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۲
0
متاسفانه فقط درهنگام حادثه به فکر کمک خواستن از شهرهای مجاور میافتیم.