کد خبر: ۴۹۳۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۰۹ دی ۱۳۹۲

خیال مادر شهید گمنام جمع باشد؛ امروز مردم شیراز برای پسرش سنگ تمام گذاشتند!

حالا دو روزی است که افتخار دفن یک شهید گمنام نصیب مردم سومین حرم اهل بیت شده است و شهر شاهچراغ(ع) در روز 9 دی بوی عطر شهادت می دهد.

به گزارش خبرنگار سرویس قطعه شهدای شیرازه: 22 ساله بود که سفر عشق را آغاز کرد و قدم در وادی پر رمز و راز گمنامی گذاشت. ثابت کرد که در قهقهه مستانه خود «عند ربهم یُرزقون» هست. پس از چندین سال عشق بازی با خداوند رخ بر مادر و خانواده و مردم نمایان کرد و به همراه 2 شهدای گمنام دیگر سر از شهر خودش در آورد.



حالا دو روزیست که افتخار دفن یک شهید گمنام نصیب مردم سومین حرم اهل بیت شده است و شهر شاهچراغ(ع) در روز 9 دی بوی عطر شهادت می دهد.

از سه شهید بی پلاکی که از روز گدشته میهمان استان فارسند، یکی سهم شیرازیهاست، پیکر این شهید روز گذشته در فرودگاه دستغیب مورد استقبال قرار گرفت و بعد از انتقال به حسینیه عاشقان ثارالله سپاه فجر، عاشقان شهادت در کنار پیکر این شهید شب وداع گرفتند و صبح امروز پیکر این شهید همزمان با یوم الله 9 دی در همین حسینیه تشییع و در پادگان امام حسین آرام گرفت.


سردار غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس در این مراسم گفت:  امروز ما میهمان یک جوان 22 ساله ای هستیم که سالهای سال در جزیره ی مجنون، مجنون عشق، ایثار، ایمان و از خودگذشتگی بوده است.

سردار غیب پرور افزود: این شهید والا مقام به اندازه یک اقیانوس و کهکشان پیش امام حسین(ع) آبرو دارد. همه ی ما از شهید بزرگوار سعادت دنیا، اخرت و سلامتی امام و مقتدای خود را بخواهیم.

وی بیان داشت: پادگان امام حسین(ع) مزین به نام حضرت ثارالله است و تا اکنون سه مرتبه قدمگاه ولایت بوده و خدا می داند چند هزار رزمنده و شهید به جبهه اعزام شده است.



سردار غیب پرور با بیان اینکه این شهید گمنام از رزمندگان لشکر 19 فجر می باشد افزود: شهدا نقطه نشانی هستند که ما راه را گم نکنیم. راه یک مسیر است و آن راه نورانی ولایت می باشد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: اگر انقلاب اسلامی نبود دفاع جانانه در زمان جنگ تحمیلی صورت نمی گرفت.

سردار غیب پرور با اشاره به حماسه 9 دی سال 88 گفت: دو شهر در ایران در 8 دی 88 حماسه آفریدند که یکی از آنها شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) بود.



اما همچنان این سخن باقیست که عرق شرمش بر پیشانی ما مانده که بسیاری از ارزش‌های این دنیا و آن دنیایمان رنگ باخته و آن را به گمنامی سپرده‌ایم و درس و مشق گمنامی را از شهدا یاد نگرفتیم!



نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
-
دوشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۲
0
سلام.یک مصاحبه ای با افراد مسئول تفحص در مورد چگونگی شناسایی شهدا انجام بدهید
چگونه یک شهید گمنام هست ولی سنش مشخصه و معلومه از کجا اعزام شده و در کدام عملیات شهید شده
این پیام را منتشر نکنید
ناشناس
سلام برادر از روی نقشه های عملیاتی جای شهدا و به واسطه dna سن عزیزان