کد خبر: ۴۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۱۰ دی ۱۳۹۲

آرزوی مسن‌ترین دانشجوی دانشگاه پیام‌نور فارس‌ محقق شد

مسن‌ترین دانشجوی پیام نور فارس گفت: به سبب گرفتاری زندگی در این سن موفق شدم آرزوی تکمیل تحصیلات خود را محقق کنم.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس، عباس معتقد‌الحق که در این دانشگاه واحد مرودشت تحصیل می‌کند، اظهار داشت: من آموزگار بازنشسته آموزش و پرورش و مبتکر ساخت دو دستگاه تربیت گفتاری و ریسور تلماگنتیک ویژه دانش‌آموزان کم‌شنوا و ناشنوا هستم و پس از 43 سال تصمیم به ادامه تحصیل گرفتم.

وی افزود: همیشه به ادامه تحصیل تمایل داشتم چنانکه پس از اخذ دیپلم در امتحانات تربیت معلم کودکان استثنایی شرکت کرده و مقام نخست را کسب کردم.

مسن‌ترین دانشجوی فارس بیان کرد: پس از بازنشستگی از آموزش و پرورش به بندر طاهری در 30 کیلومتری بندر جم نقل مکان کردم و در آنجا به تاسیس هتل آپارتمان پرداختم.

وی تصریح کرد: در راستای ارتقای کیفیت سطح هتل‌داری و جذب توریست تصمیم به کسب اطلاعات آکادمیک گرفتم و از این رو رشته مدیریت جهانگردی دانشگاه پیام نور را انتخاب کردم.

بنا به گزارش دیگری از همین منبع، جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور استان فارس اردیبهشت ماه سال آینده در شیراز برگزار می‌شود.

این جشنواره با هدف تشویق دانشجویان عرصه نشر و ارج نهادن به آثار مکتوب آنان در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، علمی و ... دوشنبه 29 اردیبهشت ماه 1393 به مدت دو روز در دانشگاه پیام نور مرکز شیراز برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان