کد خبر: ۴۹۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۲ - ۱۳ دی ۱۳۹۲

برگزیدگان جشنواره چهارم عمار معرفی شدند

در مراسم افتتاحیه چهارمین دوره جشنواره فیلم‌های عمار برگزیدگان بخش‌های مختلف معرفی شدند.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس،در بخش تیرز، «حنانه» و «نشانه‌ها» لوح تقدیر این بخش را دریافت کردند و تندیس ویژه این بخش نیز به تیزر مستند «آخرین روزهای زمستان» رسید. جایزه های این بخش را خانواده معظم شهدا و آقای محمد رضا محمدی نجات به برگزیدگان اهدا نمودند.

همچنین در اعلام تبلیغی - قسمت پوستر هیئت داوران روح الله موحدی را برای پوستر مستند «به پشت تابلو نگاه کن» و  هادی محمدیان را برای پوستر پویا نمایی «بینا و دینا» شایسته دریافت لوح تقدیر دانستند.

جایزه ویژه هیئت داوران نیز در بخش پوستر به عزیزی برای فیلم «عنکبوت» تعلق گرفت.

همچنین در بخش فیملنامه ،جایزه دوم بخش فیلمنامه به اسماعیل رحیم زاده برای طرح فیلمنامه «شب منامه» و حسین اسماعیلی برای فیلمنامه «آسمان نقطه سیاه ندارد» و فیلم‌نامه «سپیده‌دم» نوشته بیژن بیات داده شد. جایزه اول نیز به «ابوموسی دل بندر» به خاطر تجلیل از غیرت ملی داده شد.

در بخش فیلم‌نامه فیلم کوتاه هم «تموک» نوشته سید محمد ابراهیم حجتی جایزه ویژه را از آن خود کرد.

در بخش مسابقه نماهنگ؛ محمدرضا خردمندان برای دو اثر «درنگ» و «پیشرفت‌ها»،محمدعلی مطهری برای «مرگ بر آمریکا» و محمدحسین علی‌بابایی برای «این عمار» لوح تقدیر دریافت کردند و جایزه ویژه هیئت داوران به «ایستاده‌ایم» ساخته محمدباقر مفیدی‌کیا اهدا شد.

براساس این گزارش، در بخش مسابقه فیلم ما؛ فردین آرش برای اثر «مسجد کلیسا نیست» و  مجتبی صدیقی برای «کاظم آقا دربست» جایزه گرفتند و جایزه ویژه هیات داوران در این بخش به علی اخوان برای اثر «نفوذی‌ها» تعلق گرفت.

در بخش نقد و پژوهش سینمایی نیز به ترتیب محمدامین نوروزی در بخش نقد برای «سمبولیسم فطری، آغازی برای فرم تصویری مطلوب» و رفیع‌الدین اسماعیلی در بخش پژوهش سینمایی برای اثر «بازنمایی الگوی شخصیتی مرد در سینما» برگزیده شدند.


نظرات بینندگان