کد خبر: ۴۹۵۹۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۱۴ دی ۱۳۹۲

حاشیه های داغ‌تر از متن حضور استاندار فارس در ممسنی

دکتر احمدی استاندار فارس در جمع مردم ممسنی به مناسبت 9 دی پرده از رازهای این روز برداشت و 9 دی را روز بیمه شدن ایران خواند و جریان فتنه را دسیسه بدخواهان خارجی که دوست ندارند عزت ایران را به ببیند دانست.
به گزارش شیرازه به نقل از نورآنلاین، نهم دی ماه به خودی خود روز پر خبر و پر خاطره  ای است و همواره در این روز به یاد نهمین روز دی ماه سال 88 روز مبارزه با فتنه(روز بصیرت) مراسمات متفاوتی در مناطق مختلف کشور برگزار می شود اما در چهارمین سالگرد این روز در  شهرستان های ممسنی و رستم علاوه بر اجرای برنامه های 9 دی حضور استاندار در منطقه به همراه بیش از 13 مدیر کل از دیگر رخداد های مهم  بود.

سین برنامه های استاندار در ممسنی و رستم با مراسم استقبال مسئولین و مدیران شهرستان و غبار روبی گلزار شهدا شروع می شد و دیدار مردمی، برگزاری جلسه شورای ادارای، افتتاح چندین پروژه و دیدار با خانواده های شهدا از دیگر برنامه های این سفر یک روزه بود اما این برنامه ها و این روز پر خبر ممسنی حاشیه های بسیار زیادی داشت:

.:: نمایش زنده تعصبات طایفه گرایی در محضر مقام عالی استان

در مراسم دیدار مردمی که در سالن شرکت نفت برگزار شد موج سخنرانی به راه انداخته شده بود و امام جمعه، فرماندار، نماینده شهرستان و استاندار به سخنرانی پرداختند. اما در لابه لای این سخنرانی های فردی به نام حسینی به عنوان نماینده ستاد دکتر روحانی در ممسنی پشت تریبون رفت و تنها به چند تقدیر و تشکر  به این و آن بسنده کرد اما همین تعارفات خشک و خالی مقدمه ی حاشیه بزرگی شد.

پس از سخنرانی وی همه چیز آرام به نظر می رسید اما بعداً مشخص شد این آرامش قبل از طوفان بوده چرا که پس از سخنرانی استاندار  برخی که می دیدند، قافله را باخته اند و جوانی در مقابل استاندار و نماینده شهرستان خود نمایی کرده است. شروع به اعتراض کردند و گفتند "این جوان چه کاره ستاد است که آمده اینجا سخنرانی می کند؟" و این حرف ها به فریاد های بلند، داد زدن ها به قیمت بر هم خوردن نظم مراسم تمام شد تا مراسم نصفه و نیمه پایان یابد.

.:: استاندار  9 دی را روز بیمه شدن ایران خواند 

دکتر احمدی استاندار فارس در جمع مردم ممسنی به مناسبت 9 دی پرده از رازهای این روز برداشت و 9 دی را روز بیمه شدن ایران خواند و جریان فتنه را دسیسه بدخواهان خارجی که دوست ندارند عزت ایران را به ببیند دانست.

.:: سین برنامه های استاندار وارونه شد

مراسم دیدار مردمی استاندار با داد و قال برخی پایان یافت و به مسئولین و مدیران اعلام شد ادامه برنامه به فرمانداری منتقل شده و برنامه جلسه اداری برگزار می شود اما با وجود حضور برخی از مدیران شهرستان و استان در فرمانداری این مراسم با تاخیر شروع شد چرا که برنامه دیدار با خانواده شهدا در این بین گنجانده شد تا نانظمی سین برنامه ها ادامه داشته باشد.

.:: تصویب 15 مصوبه به شرط چاقوی بودجه

در جلسه شورای ادارای همانگونه که استاندار گفت 15 مصوبه تصویب شد که در این مصوبات پروژه های راه های دست رسی به شهرستان، آب رسانی به روستاها، بازسازی فضا های آموزشی، ارائه تسهیلات کشاورزی، حل مشکل روستای شیر اسپاری و شهرک صنعتی و ... به چشم می خورد اما در جلسه شورای اداری وقتی مدیر کلان مربوطه نسبت به این پروژه ها می خواستند قولی بدهند مشکلات اقتصادی را پیش می کشیدند و می گفتند در صورت تامین بودجه حتماً ...

.:: مدیرکلی که در ممسنی هفت خان رستم را به روی پرده آورد

معمولاً روابط عمومی ها برای انعکاس اخبار مربوط به نهاد خود با خبرگزاری ها رابطه خوبی دارند اما انگار مدیر کل روابط عمومی استانداری دل خوشی با خبرنگاران نداشت و به سختی و پس از پشت سر گذاشتن هفت خان رستم توسط خبرنگار نورآنلاین بالاخره اجازه گفتگوی به خبرنگار ما با دکتر احمدی را داد.

.:: جواب استاندار به تغییر فرمانداران ممسنی و رستم

دکتر سید محمد احمدی استاندار فارس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار نورآنلاین در رابطه با تغییر فرمانداران ممسنی و رستم گفت:  نگاه به شرایط می کنیم و اگر ایجاب کرد ممکن است تغییر کنند و یا  ابقاء شود.

.:: تصادف خبرنگار نورآنلاین

سفر استاندار و هیات همراه به نورآباد ممسنی پایان یافت و استاندار بار خود را برای رفتن به شهرستان رستم بست خبرنگار نورآنلاین نیز به همراه این هیات عازم شهرستان رستم شد اما در این مسیر حادثه ی تصادف با یکی از خودرو های جهاد کشاورزی استان فارس او را از این سفر بازداشت.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲
2
نورآنلاین و شیرازه کاملا شبیه به هم کار می کنند و دروغگویان حرفه ای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲
1
وای عقیل ناراحتم کردی بگو ببینم چت شده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲
2
دمت گرم نورانلاین ...
اصلاحاتی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲
2
احمدي مذبذب و چند رنگ است.
آرش
-
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲
1
استانداربايستي سريعا فرماندارممسني راتغييربدهد
فرج
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲
1
خدا بفریاد فارس برسه با این استاندار ؟؟/
www.sarvefasa.com
را بخوانید