کد خبر: ۴۹۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۱۵ دی ۱۳۹۲

سارق مسلح بانک ملی قیروكارزين دستگير شد

با تلاش ماموران انتظامي شهرستان قير و كارزين استان فارس سارق مسلح بانك كه مبلغ 357 ميليون و 500 هزار ريال را در اين شهرستان به سرقت برده بود دستگير شد.
به گزارش شیرازه به نقل از پرگون، فرمانده انتظامي شهرستان قيروكارزين در تشريح اين خبر گفت: ماموران انتظامي شهرستان مطلع شدند كه فردي با يك قبضه اسلحه كلاش وارد بانك ملي درشهر کارزین شده و ضمن گروگان گرفتن يكي از كارمندان بانك مبلغ 357 ميليون و 500 هزار ريال را به سرقت برده است.

سرهنگ سعيد ابوالحسني با بيان اينكه در بررسي هاي انجام شده مشخص شد فرد سارق پس از متواري شدن گروگان را به صورت صحيح و سالم در يكي از جاده هاي فرعي رها كرده است تصريح كرد: بلافاصله موضوع شناسايي و دستگيري سارق به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي شهرستان قرار گرفت.

وي ادامه داد: با تلاش هاي شبانه روزي و انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي در نهايت ماموران به فردي به نام "م- ع" 18 ساله مظنون شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان قير و كارزين خاطر نشان كرد: پس از شناسايي و تحقيقات مقدماتي و هماهنگي مرجع قضايي، وي در يك عمليات غافلگيرانه دستگير و در بازرسي از منزل يک دست لباس پلنگي و يک جفت پوتين استفاده شده در سرقت به همراه مبلغ 35 ميليون ريال وجه نقد ويک دستگاه خودرو پژوپارس کشف شد.

سرهنگ ابوالحسني با بيان اينكه در بازرسي از منزل يكي از اقوام سارق يك قبضه سلاح كلاش كه به وسيله آن سرقت صورت گرفته بود كشف شد افزود: فرد سارق در بازجويي هاي صورت گرفته صراحتا به سرقت از بانك اقرار و اعلام داشت از مابقي وجه نقد سرقت شده، خودرو پژو پارس كشف شده را خريداري و مقداري از وجه را به يكي از دوستان داده است.

نظرات بینندگان