کد خبر: ۴۹۶۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۹ - ۱۵ دی ۱۳۹۲
رئیس دادگستری فارس:

قاچاقچي بي‌رحم‌ترين افراد است/ مردم به قاچاقچیان مواد مخدر به چشم جانی نگاه کنند

با هماهنگي موجود مبارزه بي‌اماني را با سوداگران مرگ آغاز كرديم و طي 9 ماه گذشته از سال جاري، بيش از 30 تن انواع مواد مخدر در سطح استان كشف شده است.
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی شیرازه، رئيس كل دادگستري استان فارس گفت: قاچاقچيان مواد مخدر بي‌رحم‌ترين انسان‌ها هستند و نبايد مورد ترحم قرار گيرند و اولين قدم در مبارزه اين است كه مردم به آنان به چشم جاني نگاه كنند و انگشت‌نماي جامعه شوند.

دكتر ذبيح‌ا... خدائيان در حاشیه بازدید از کشفیات اخیر مواد مخدر توسط پلیس فارس در جمع خبرنگاران با يادآوري اينكه قاچاقچي بي‌رحم‌ترين افراد است زيرا با هدف كسب ثروت نه‌تنها يك انسان بلكه خانواده‌هاي بسياري و يك جامعه را درگير مشكلات بسيار تاسف‌باري كرده و مي‌كند، گفت: متاسفانه امروز برخي كه ميلياردها تومان از راه قاچاق مواد مخدر كسب كرده‌اند، مورد احترام مردم و جامعه قرار دارند.

خدائيان كشف مواد مخدر را موجب شادماني و افتخار ندانست و گفت: كشف اين مواد نشان‌دهنده عمق فاجعه‌اي است كه بايد براي ريشه‌كني آن تلاش كرد.

وي تصريح كرد: در فارس به هيچ عنوان به قاچاقچيان مواد مخدر با ترحم و رافت اسلامي برخورد نكرده و نمي‌كند، افرادي هستند كه مي‌آيند و التماس مي‌كنند كه اين اشتباه كرده اما وقتي فردي آگاهانه قاچاق مواد مخدر انجام مي‌دهد، دستگاه قضايي هم بايد قانون را بدون اغماض در مورد او اجرا كند.

خدائيان با بيان اين واقعيت كه روز به روز به تعداد معتادان و مصرف‌كنندگان مواد مخدر در كشور اضافه مي‌شود، گفت: معتاد شدن يك فرد به‌معناي مبتلا شدن يك‌نفر نيست، يك خانواده و گاه خانواده‌هاي متعددي درگير مي‌شوند و جامعه با معضل مواجه مي‌شود.

وي هماهنگي موجود نزد دستگاه‌هاي سياسي، قضايي و انتظامي در استان فارس را بسيار خوب توصيف و تصريح كرد: با هماهنگي موجود مبارزه بي‌اماني را با سوداگران مرگ آغاز كرديم و طي 9 ماه گذشته از سال جاري، بيش از 30 تن انواع مواد مخدر در سطح استان كشف شده است.

رئيس كل دادگستري فارس گفت: زماني كه كشف 30 گرم هروئين از يك قاچاقچي منجر به صدور حكم اعدام مي‌شود، چطور عده‌اي 500 كيلوگرم هروئين را قاچاق مي‌كنند.

خدائيان تصريح كرد: امروز براي مبارزه تاثيرگذار با قاچاق مواد مخدر راهي نداريم جز اينكه در مردم و جامعه نسبت به اين افراد ايجاد نفرت و انزجار كنيم.
رئيس كل دادگستري فارس، نيروي انتظامي در اين استان را از موفق‌ترين پليس ها در مبارزه با مواد مخدر دانست و گفت: امروز قاچاقچيان مواد مخدر نيز به قدرت و توان پليس فارس پي‌برده‌اند و مسير ترانزيت مواد را تغيير داده‌اند.
انتهای پیام/523/4
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
الف بچه کتسبسی
CANADA
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲
0
به اون مامور رشوه بگیر ناجا که هنوز به پاسگاه نرسیده قاچاقچی رو آزاد می کنه و به اون کارچاق کن کف دادگاهها که واسطه حل مسالمت آمیز پرونده های سنگینه ! و به اون طرف آقای کار چاق کن چه نامی باید داد و با چه چشمی باید نگریست...؟
اگر چه امیدی به نشر این نظر ندارم ولی کمی شما را محرم میدانم و هم مدیر کل دادگستری را.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۲
0
جناب مدیر کل محترم لطفا به قضات محترم تاکید فرمائید تا به قاچاقچیان به چشم جانی نگاه کنند و به جای ترحم به آنها و خانواده آنها به مردم بیچاره ترحم کنند که با اعتیاد فر زند دلبندشان آتش به زندگیشان می افتد