کد خبر: ۴۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۴ - ۲۰ دی ۱۳۹۲

اعضای یک دختر شیرازی به 8 نفر زندگی بخشید

غروب زندگي چشمان مهربانش را بر اين دنيا بست اما نتوانست پايان بخش نگاه بخشنده اش باشد، نگاهي كه فروغي ابدي را با خود خواهد داشت.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومي دانشگاه پيام نور شيراز ، اعضاء بدن مرحومه پري ناز طاهري 13 ساله كه به علت سقوط از ارتفاع دچار مرگ مغزي شده بود با رضايت خانواده وي به بيماران نيازمند اهداء شد.
پري ناز طاهري به بيمار كليوي 14 ساله از بندر لنگه ، بيمار كليوي 14 ساله ساكن اهواز و بيمار كبدي 29 ساله از اصفهان زندگي دوباره بخشيد .
همچنين پانكراس اين مرحومه به بيمار ديابتي 26 ساله از فراشبند و پوست و دو قرنيه وي نيز به بيماران نيازمند عضو پيوند زده شد.
الهام خواجه گيري مادر شادروان پري ناز طاهري كه در رشته مديريت جهانگردي دانشگاه پيام نور مركز شيراز در حال تحصيل مي باشد در اين خصوص گفت: مرگ پري ناز برايم خيلي سخت است اما غم مرگ بچه‌ام را به آسايش ديگران بخشيدم.
وي گفت : خدا را شكر مي كنم كه از اين آزمايش سربلند بيرون آمدم و با تمام مشكلات و سنگيني غمي كه بر دوشم احساس ميكنم ، همين كه ميدانم جان چند انسان ديگر نجات پيدا كرده است و خانواده هايي خوشحال هستند آرامش دارم و مطمئن هستم روح دخترم هم در آرامش ابدي خواهد بود.
دكتر حسين توللي، رييس دانشگاه پيام نور شيراز نيز در پيامي از خانواده طاهري به خاطر اين عمل خداپسندانه تقدير كرد.
در بخشي از اين پيام آمده است: به نمايندگي از اساتيد، كاركنان و دانشجويان دانشگاه پيام نور مركز شيراز ، ضمن تقدير اين عمل مقدس و فرهنگ ساز كه با كرامت انساني و وسعت نظر همراه است ، براي شما خانواده محترم و ساير بازماندگان صبر جميل و اجر جزيل همراه با طول عمر با بركت و براي آن مرحومه بهشت برين همراه با علو درجات آرزومندم.
شايان ذكر است عمل هاي پيوند و اهداء عضو در بيمارستان نمازي شيراز انجام شد.
نظرات بینندگان