کد خبر: ۴۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۲۱ دی ۱۳۹۲
شروع دوباره بارش برف در فارس؛

محورهای فرعی سپیدان بسته شد/ پروازهای فرودگاه شیراز لغو نشده/4 محور فارس برفی است/ مردم نان مورد نیاز خود را خریده‌اند

گفته می شود، این سامانه بارشی نسبت به سامانه بارشی هفته گذشته ضعیف‌تر عمل خواهد کرد
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی شیرازه، از صبح امروز برای سومین بار چندین شهرستان استان فارس شاهد بارش برف است.

درحالی‌که هنوز برف هفته گذشته بر روی زمین مانده، با بارش برف امروز عبور و مرور در بسیاری از خیابان‌های فرعی و کوچه های شهر خصوصا شمال غرب سخت شده است.

حمیدرضا سیدی مدیرکل فرودگاه های فارس گفته است در حال حاضر پروازها در فرودگاه شیراز در حال انجام است و مشکلی در لغو پروازها نداریم.

اما فرماندار سپیدان گفته، صبح امروز به میزان 15میلیمتر در مرکز شهر بارش برف داشتیم که با احتساب ان با میزان برف چند روز گذشته نیز ارتفاع برف باریده نیز به یک متر رسیده است.

او همچنین از تعطیلی مدارس نوبت عصر در  سپیدان خبر داده و افزوده است، راههای اصلی باز است و تردد با زنجیر چرخ ادامه دارد ولی تمامی راههای فرعی نیز به علت انبوهی برف هم اکنون بسته شده است.

مردم شهر شیراز هم شب گذشته از ترس بحرانی شدن مجدد اوضاع شهر تا اواخر وقت در نانوایی ها نان مورد نیاز خود را خریداری کردند.

سازمان هواشناسی فارس هم اعلام کرده، این سامانه بارشی که فعالیت خود را به صورت بارش برف و باران شروع کرده است تا اوایل صبح روز یکشنبه ادامه خواهد داد و بعد از گذر سامانه افت دما ، پدیده یخبندان و مه صبحگاهی قابل ملاحظه خواهد بود.

رئیس پلیس راه شمال فارس از باز بودن محورهای استان خبر داده و گفته درحال حاضر محور شیراز به مقصدهای سپیدان، کازرون، فیروزآباد و اصفهان با بارش برف روبه‌رو است و رانندگان و کسانی که قصد عبور از این محورها را دارند باید از زنجیر چرخ استفاده کنند.

همچنین گفته می شود، این سامانه بارشی نسبت به سامانه بارشی هفته گذشته ضعیف‌تر عمل خواهد کرد

نظرات بینندگان