کد خبر: ۵۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۷ - ۲۶ دی ۱۳۹۲
توسط نیروی امنیتی سپاه لارستان صورت گرفت

يك باند سازمان يافته «قاچاق سوخت» در لارستان به دام افتاد/ 18 نفر دستگیر شدند

با تلاش نيروهاي امنيتي سپاه لارستان طي يك عمليات غافلگيرانه، باند سازمان يافته قاچاق سوخت در لارستان به دام افتادند و تعداد 18نفر نيز در اين رابطه دستگير شدند.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومي سپاه فجر، اين محموله كه بيش از 170هزار ليتر سوخت گازوئيل به همراه داشت، قرار بود از مسير مواصلاتي لارستان به هرمزگان انتقال داده شده و از آنجا به كشورهاي حاشيه خليج فارس قاچاق شود.

محموله مذكور با 9دستگاه خودروي سنگين (كاميون) بصورت سازمان يافته توسط يك گروه از شيراز هدايت مي شد و 3دستگاه خودروي سواري(دو دستگاه زانتيا و و يك دستگاه تويوتا2700) نيز ماموريت اسكورت محموله را بر عهده داشتند كه براساس تحقيقات بعمل آمده وظيفه اين خودروهاي اسكورت، تلاش براي متواري نمودن قاچاقچيان با ايجاد درگيرهاي تصنعي در صورت مواجهه با مامورين و پيشنهاد رشوه و... بوده است.

از شگردهاي اين باند سازمان يافته قاچاق سوخت، بايد به جاسازي ماهرانه تانكر سوخت در كاميون ده چرخ(كمپرسي) اشاره كرد كه براي استتار از ماسه استفاده مي كردند. با تلاش نيروهاي امنيتي سپاه لارستان اين باند قاچاق سوخت پس از شناسايي هاي لازم در يك عمليات غافلگيرانه به دام افتادند و تعداد 18 نفر نيز در اين رابطه دستگير شدند و محموله سوخت توقيف شده نيز به دستگاه قضايي تحويل داده شد.

نظرات بینندگان