کد خبر: ۵۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۱ - ۲۷ دی ۱۳۹۲
امام جمعه بوانات:

اظهارات «ترکان» روي امثال «مشایي» را سفيد کرده/ وی باید از مردم ایران عذرخواهی کند

اين جنايتکار آنقدر بدنام بود که حتي درخواست يک دقيقه سکوت در پارلمان اروپا براي مرگ او رأي نياورد.

به گزارش  شیرازه به نقل از حرف رسا، نماز جمعه این هفته شهرستان بوانات چون هفته های قبل به امامت حجت الاسلام علی مدد زارع، امام جمعه شهرستان و در حسینیه امام صادق (ع) شهر بوانات برگزار شد.

حجه الاسلام علی مدد زارع امام جمعه شهرستان بوانات در خطبه دوم نماز با اشاره به سخنان توهین آمیز ترکان مشاور ارشد رییس جمهور گفت: به نظر مي رسد دولت بايد نسبت به مشاورين خود اشراف داشته باشد، اخيرا يکي از مشاورين رئيس جمهور با الفاظي اهانت آميز خطاب به قريب به نيمي از ملت ايران گفته: آنها حامي بي‌قانوني و قانون‌گريزي و عامل پديد آمدن امثال بابک زنجاني هستند. اين ادبيات روي امثال مشائي را سفيد کرده، انتظار ملت برخورد با اين افرادي است که گويا تمامي اطلاعاتشان از رسانه هاي بيگانه مي گيرند.  به خاطر اين حرفهاي سخيف بايد از پيشگاه ملت ايران عذرخواهي شود.

امام جمعه بوانات ضمن اشاره به انتصاب فرماندار شهرستان و نيز سفر استاندار و معاون وزير راه و شهرسازي به بوانات اظهار داشت: جمله اي خدمت آقاي استاندار به صورت اشاره عرض مي کنم و عبور مي کنم، جناب آقاي دکتر احمدي همانطور که در جلسه ديدار مردمي سفر شما عرض شد، مردم ما در امر حمايت از نظام سنگ تمام گذاشتند و به تکليف الهي خود جامه عمل پوشاندند، و اکنون نگاهشان به سفر شما، آغاز فصل کار و تلاش براي يک تحرک اقتصادي و عمراني در شهرستان است،

وی انتظار مردم بوانات از دولت را محقق شدن خواسته هاي این مردم عنوان کرد و افزود: ما انتظار داريم اين خواسته هاي به حق هرچه سريعتر عمليات اجرائيش آغاز شود.

امام جمعه بوانات مشکلات اساسی شهرستان را که در سفر استاندار مطرح شد را چنین عنوان کرد 1.چهار بانده شدن جاده صفاشهر به بوانات که شاهرگ حياتي و شريان اقتصادي شهرستان است و ديگر ره هاي مورد نياز و ضروري شهرستان. 2.تسهيل همه امور مربوط به صنعتي شدن شهرستان و رفع کليه موانع موجود در اين امر. 3.حل مشکل مرزهاي شهرستان. 4.تکميل و تجهيز و راه اندازي هر چه سريعتر بيمارستان. 5.استقلال ادارات وابسته شهرستان. 6.گازرساني به دهستان سيمکان، بخش مزايجان، و روستاهاي باقيمانده بخش سرچهان. 7.عملياتي کردن مرکز تکثير و پرورش گياهان سردسيري. 8.دانشگاه علمي کاربردي و دانشکده پزشکي 9. و نهايتاً حل معضل کشتارگاه. حال انتظار مردم از فرماندار بومي شهرستان علاوه بر سمت فرمانداري به عنوان شهروند بواناتي، پيگير تک تک اين خواسته ها تا محقق شدن آنهاست.

زارع با اشاره به مرگ  قصاب صبرا و شتيلا و عامل کشتار صدها انسان بي گناه در فلسطين نیز گفت:   نه تنها مسلمانان که جمعي از يهوديان ساکن اراضي اشغالي نيز از مرگ شارون اظهار خوشحالي کردند. اين جنايتکار آنقدر بدنام بود که حتي درخواست يک دقيقه سکوت در پارلمان اروپا براي مرگ او رأي نياورد و سازمان‌ها و گروه‌هاي حامي حقوق‌بشر نيز از اينکه اين جلاد بدون مجازات و محاکمه به خاک سپرده شد ابراز تاسف کردند.

نظرات بینندگان