کد خبر: ۵۰۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۶ - ۲۸ دی ۱۳۹۲

استاندار فارس: شهرداري صدرا فاقد امكانات لازم براي شهروندان است

استاندار فارس با اشاره به روند رشد جمعيت ساكن در شهر صدرا، گفت: امكانات اين شهر در بخش‌هاي آموزشي، تفريحي، درماني و زيرساخت‌هاي خدماتي، متناسب با جمعت تامين نشده است.
به گزارش شیرازه، سيدمحمد احمدي در ديدار با شهردار و اعضاي شوراي شهر صدرا گفت: هم‌اينك 33 هزار واحد مسكن مهر در اين شهر جديد مراحل ساخت و تكميل را طي مي‌كند كه با ساكن شدن جمعيت در اين واحدها، جمعيت اين شهر از مرز 120 هزار نفر عبور خواهد كرد.

وي با اشاره به اين كه شوراي اسلامي شهر صدرا دومين دوره خود را تجربه مي‌كند، افزود: اعضاي شوراي اسلامي شهر صدرا بايد انسجام و هماهنگي خود را حفظ كنند و از بروز تضادها و اختلافات خسارت بار جلوگيري كنند.

استاندار فارس با تاكيد بر اين كه مطالعه دقيق و شناخت واقعي نيازهاي شهر صدرا موجب مي‌شود، درخواست‌ها و مطالبات شوراي شهر از دستگاه‌ها و ارگان‌ها، دقيق و واقعي باشد، خوستار برگزاري جلسات مشترك به منظور بهبود وضعيت اين شهر با حضور نمايندگان شيراز در مجلس شوراي اسلامي و همچنين اعضاي شوراي اسلامي شهر شيراز شد.

احمدي با بيان اين كه شهرداري نوپاي صدرا فاقد امكانات لازم براي ارائه خدمات شايسته به شهروندان است و درآمدهاي اين مجموعه، تناسبي با گستردگي شهر ندارد، خاطر نشان كرد: با توجه به اين كه بسياري از ساكنين آن در شيراز مشغول به كار هستند، شايسته است خدماتي از طرف اين شهر به شهرداري صدرا ارائه شود.

استاندار فارس حمل و نقل درون شهر صدرا و راه‌اندازي خط متروي اين شهر به شيراز را از جمله موضوعات مورد توجه مديران استان برشمرد و تصريح كرد: تلاش مي‌كنيم خيرين را به منظور احداث واحدهاي آموزشي، درماني و خدماتي در شهر صدرا، ترغيب كنيم.


نظرات بینندگان