کد خبر: ۵۰۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس:

سبد کالایی نیاز به هیچ‌گونه ثبت نام و مراجعه ندارد/ به پیامک‌های دریافتی توجهی نکنید

ییس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: سبد کالای دولت، نیمه اول بهمن جاری در بین اقشار مختلف مردم توزیع خواهد شد

به گزارش شیرازه،‌ محمد ابراهیم صداقت، چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: این سبد کالایی به استناد مصوبه نیمه اول بهمن 92 دولت و به صورت کاملا رایگان توزیع خواهد شد.

وی افزود: این سبد کالابه سرپرست خانوارهای کارکنان دولت (رسمی، پیمانی و قراردادی)، بازنشستگان و مستمری بگیران دولت، مستمری بگیران تامین اجتماعی، سرپرست خانوارهای نیروهای مسلح (بازنشستگان، کارمندان و شاغلان این نیروها)، دانشجویان متاهل بنا به تشخیص وزارتخانه های علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد، خبرنگاران، طلاب حوزه های علمیه و افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی اختصاص خواهد یافت.

وی ادامه داد: این سبد کالا شامل 10 کیلوگرم برنج، دو عدد مرغ منجمد به وزن تقریبی چهار کیلوگرم، دو بطری 810 گرمی روغن مایع، دو بسته پنیر 400 گرمی و 30 عدد تخم مرغ به وزن تقریبی یک کیلو و 800 گرم است.

صداقت، درمورد نحوه توزیع این سبد کالایی گفت: سبد کالای مورد نظر در کارت بانکی ویژه دریافت یارانه سرپرستان خانوار شارژ خواهد شد و سرپرستان خانوارمی توانند با مراجعه به فروشگاه های تعریف شده از طریق دستگاه کارت خوان پیش بینی شده سبد خود را دریافت کنند.

رییس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: به زودی فروشگاه هایی که عرضه سبد کالا از طریق آنها انجام خواهد شد را به مردم معرفی خواهیم کرد.

او افزود: دریافت این سبد کالایی نیاز به هیچ گونه ثبت نام و مراجعه ندارد و افراد مشمول که یارانه دریافت می کنند این سبد کالایی را دریافت خواهند کرد.

صداقت، در مورد سوء استفاده برخی افراد سودجو نیزهشدار داد و گفت: این سبد کالا تنها و تنها از طریق مراکز توزیع که به زودی اعلام خواهد شد به خانوارها داده می شود و تحویل آن در منازل یا ازهر طریق دیگری وجاهت قانونی ندارد.

وی افزود: شهروندان به پیامک هایی که در این مورد دریافت می کنند به هیچ عنوان توجه نکنند

نظرات بینندگان