کد خبر: ۵۰۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۲

کشف و انهدام یک باند کیف قاپی حرفه‌ای در شیراز

در اين خصوص ماموران به فردي به نام "ح- س" مظنون شده و وي را در يك عمليات غافلگيرانه دستگير و جهت تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي شهرستان منتقل كردند.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی نیروی انتظامی فارس، ماموران پليس آگاهي شهرستان "نورآبادممسني" استان فارس با دستگيري يك كيف قاپ حرفه اي در اين شهرستان 9 فقره كيف قاپي از وي كشف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ممسني با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره كيف قاپي در سطح شهرستان نورآباد، ماموران تحقيقات خود را در جهت شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان آغاز كردند.

سرهنگ "داود امجدي" افزود: در اين خصوص ماموران به فردي به نام "ح- س" مظنون شده و وي را در يك عمليات غافلگيرانه دستگير و جهت تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي شهرستان منتقل كردند.

وي تصريح كرد: پس از بازجويي هاي فني صورت گرفته از اين فرد دستگير شده، 9 فقره كيف قاپي در سطح شهرستان از وي كشف شد.

سرهنگ "امجدي" در پايان گفت: صحنه هاي سرقت بازسازي، مالباختگان شناسايي و تحقيقات بيشتر پليس در اين خصوص همچنان ادامه دارد.

25 فقره کيف قاپي در شيراز كشف شد

با شناسايي و انهدام يك باند سرقت در شهرستان شيراز 22 فقره كيف قاپي از سارقان در اين شهرستان كشف شد.

جانشين رييس پليس آگاهي فارس با اعلام اين خبر گفت: به دنبال وقوع چندفقره كيف قاپي در سطح شهرستان شيراز، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان به صورت وي‍ژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ "علي پناهي منش" افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي ماموران پنج نفر را كه به صورت دو نفره يا چند نفره اقدام به کيف قاپي در سطح شهر مي كردند را شناسايي كردند.

وي ادامه داد: بلافاصله ماموران در چند عمليات جداگانه سه نفر از اعضاي اين باند را به نام هاي "ح- ف"، "ح- ب" و "الف- ر" را دستگير و به پليس آگاهي انتقال دادند.

جانشين رييس پليس آگاهي فارس بيان كرد: در تحقيقات از سارقان دستگير شده 25 فقره كيف قاپي از آنان در سطح شهرستان شيراز كشف شد.

سرهنگ "پناهي منش" گفت: متهمان با قرار مناسب روانه زندان شده و تلاش براي دستگيري ديگر همدستان و خريدار اموال مسروقه همچنان ادامه دارد.

سارق درون خودرو با 7 فقره سرقت در دام پليس آباده

با تلاش ماموران پليس آگاهي شهرستان آباده استان فارس سارق درون خودرو با 7 فقره سرقت در اين شهرستان دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان آباده با اعلام اين خبر گفت: ماموران انتظامي شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي يك سارق درون خودرو به نام "م- ه" را شناسايي و وي را در يك عمليات ضربتي دستگير كردند.

سرهنگ "غلامرضا هاشمي" بيان كرد: اين سارق 32 ساله جهت بازجويي هاي فني به پليس آگاهي انتقال و در تحقيقات 7 فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان از وي كشف شد.

وي با بيان اينكه سارق با قرار مناسب روانه زندان شد افزود: تحقيقات پليس در اين خصوص همچنان ادامه دارد.

سارق مأمورنما در دام پليس فسا

فرمانده انتظامي شهرستان فسا استان فارس از دستگيري يک نفر سارق پليس نما که خود را مامور آگاهي معرفي كرده بود خبر داد.

سرهنگ "مصطفي محمدي" در تشريح اين خبر گفت: فردي با مراجعه به پليس آگاهي شهرستان مدعي شد كه فردي ناشناس که خود را مامور پليس آگاهي معرفي نموده ضمن توقيف موتورسيکلت وي، آن را به سرقت برده است.

وي ادامه داد: بلافاصله ماموران جهت بررسي صحت و سقم موضوع تحقيقات خود را در اين خصوص آغاز كردند.

سرهنگ "محمدي" گفت: در نهايت ماموران سارق به نام"م- ح" را شناسايي و وي را در يك عمليات غافلگيرانه دستگير و موتورسيكلت سرقتي را از وي كشف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان فسا با بيان اينكه در اين رابطه پرونده مقدماتي تشکيل و موتورسيکلت كشف شده تحويل مالباخته شد به کساني که قصد اختلال در نظم عمومي و سرقت اموال مردم تحت هر عنوان رادارند هشدار داد که به زودي توسط پليس دستگير و به مقام قضايي تحويل داده مي شوند.

كشف يك هزار و 610 بطري شيشه دارويي در لارستان

فرمانده انتظامي شهرستان لارستان از كشف يك هزار و 610 بطري شيشه دارو در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حسين خليفه" با اعلام اين خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامي "چهاربركه" هنگام كنترل خودرو هاي عبوري به يك دستگاه اتوبوس مظنون شدند.

وي ادامه داد: پس از متوقف كردن خودرو و در بازرسي از آن تعداد يك هزار و 610 بطري شيشه اي دارو كشف شد.

سرهنگ " خليفه" افزود : پس از هماهنگي با مقامات قضايي موارد مكشوفه به يگان انتقال، پرونده تشكيل و موضوع تحت بررسي مي باشد.


نظرات بینندگان