کد خبر: ۵۰۷۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۲

نایب رئیس شورای شهر: جواب نیروی انتظامی را به خاطر احترام به افکارعمومی نمی‌دهیم

نایب رییس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شورای اسلامی و شهرداری شیراز در خصوص نحوه اجرای طرح ترافیک و هرگونه اقدامی در این زمینه باید صورت گیرد، تابع تصمیمات و مصوبات شورای ترافیک استان فارس هستند.
به گزارش شیرازه، محمود رضا طالبان یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر اقدامی که امروز در محدوده طرح ترافیک شیراز صورت گرفته، اعم از نرده گذاری، ایجاد خطوط ویژه و یا زمان اجرای طرح با درخواست پلیس و تصویب شورای ترافیک استان بوده و شورا و شهرداری هیچ اقدامی را خارج از تصمیمات شورای ترافیک انجام نداده اند.

وی، با اشاره به درخواست فرمانده انتظامی فارس مبنی بر جمع آوری نرده های نصب شده در خیابان انقلاب شیراز ادامه داد: شورای اسلامی شهر شیراز مصوبه ای در خصوص نصب این نرده ها نداشته که بخواهد با یک مصوبه دیگر رای به جمع آوری آنها دهد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شورا و شهرداری شیراز در این زمینه کاملا تابع قانون هستند و هر تصمیمی که از سوی شورای ترافیک استان اتخاذ شود را خواهند پذیرفت.

طالبان اضافه کرد: اینکه امروز در رسانه ها مطالب به گونه ای منعکس شود که تمام اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری بدون هماهنگی و اخذ مجوز از شورای ترافیک استان بوده درست نیست و نتیجه ای جز ایجاد بی اعتمادی در بین شهروندان ندارد.

وی گفت: طرح ترافیک شیراز در جلسه مشترک شورا، شهرداری و نیروی انتظامی به تصویب نرسیده که در یک جلسه مشترک دیگر در خصوص اجرا یا عدم اجرای آن تصمیم گیری شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: بحث شورای اسلامی شهر شیراز این است که مشکلات و موانع موجود بر سر راه اجرای طرح ترافیک باید در جلسه شورای ترافیک استان بررسی شود و هر تصمیمی که در این شورا اتخاذ شود شورای شهر و شهرداری تابع مصوبات خواهند بود.

طالبان اظهار کرد: اگر شورا و شهرداری تا امروز در مقابل مطالب مطرح شده از سوی پلیس و نیروی انتظامی سکوت کرده اند صرفا به دلیل احترام به افکار عمومی، مصوبات شورای ترافیک استان و مصوبات وزارت کشور بوده است.

وی اضافه کرد: مسایل و مشکلات مربوط به ترافیک که مباحثی فنی است باید در جلسات کارشناسی و با حضور کارشناسان این حوزه بررسی و حل و فصل شود و رسانه ای کردن آنها به حل مسایل کمکی نمی کند.

گفتنی است امروز نیز سردار سیروس سجادیان در گفت و گو با خبرنگاران ازآنچه که حضور نیافتن نمایندگان شورا و شهرداری در نشست امروز نیروی انتظامی بمنظور تبادل نظر پیرامون اجرای طرح ترافیک نامید ، انتقاد کرد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
شهروند شیرازی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
0
احترام به افکار عمومی!؟! فرار به جلو کافی است!!! شما هیچگونه احترام و حرمتی برای شخصیت شهروندان قائل نیستید!!آن وقت دم از افکار عمومی می زنید!!!شما فقط فکر پرکردن کیسه شهرداری هستید! بدون کارشناسی یک طرح را شروع کرده اید و فقط برای شهروندان ایجاد مشکل کرده اید و هیچ زیر ساختی هم برای اجرای طرح آماده نیست مگر همین حصارهای دیوار در خیابانها.....