کد خبر: ۵۰۹۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۲ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
پس از اتمام سريال آواي باران

آگهي ترحيم «شكيب» بر ديوارهاي سپيدان!

آگهي ترحيم بازيگر نقش شكيب در سريال زيباي آواي باران، بلافاصله پس از اتمام اين سريال ،‌جنبه تبليغاتي گرفت و بر در و ديوراهاي سپيدان نصب شد.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه آگهي ترحيم بازيگر نقش شكيب در سريال آواي باران، بلافاصله پس از اتمام،‌ جنبه تبليغاتي گرفت و با نصب بر ديوارهاي سپيدان فارس، تبليغ كننده فروشگاه هاي پوشاك، كيف و ... شد.

سريال آواي باران که به قلم علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی به نگارش درآمد قصه زندگی کودکی به نام باران است. او دختری 7 ساله (با بازی هنرمند خردسال مبینا آتشی) است که به دلیل زمان طولانی این کاراکتر در قصه سریال، نقش بزرگسالی‏اش هم نشان داده می‏ شود که آزاده سادات زارعی بزرگسالی‏اش را بازی می کند.

باران در خانواده کاملا مرفهی زندگی می‏ کند که از نعمت داشتن مادر محروم است؛ مادر باران در پرواز هواپیمایی ایرباس مهماندار بوده که طی سانحه ای شهید می شود و او به همین دلیل تنها با پدر (طاها ریاحی) با بازی حمیدرضا پگاه، خواهرزاده پدر (نادر توتونچی) با بازی سام درخشانی، همسرش (زیور) با بازی الهام چرخنده و سیاوش خیرابی در نقش فرید پسر خانواده زندگی می کند. در ادامه قصه، پدر باران به خارج از کشور سفر می کند و بنا به دلایلی گرفتار می‏شود و باران به دلیل ناملایمات و مشکلاتی که در خانه دارد از خانه بیرون می‏ زند و اتفاقاتی برایش می‏افتد که درگیر باندهای خلافکار که اغلب فعالیت‏ های شان حول محور تکدی گرایی است، می‏ شود. مهران احمدی در نقش شکیب سردسته باند خلافکاران و مهران رنجبر در نقش کیانوش، نوچه شکیب از دیگر بازیگران این سریال هستند. از دیگر بازیگران این مجموعه می توان به ثریا قاسمی در نقش مامان ریحان مادر طاها، امیر دژاکام در نقش مرتضی دوست طاها، سپیده خداوردی مرضیه خواهر مرتضی و ... اشاره کرد.

آگهي ترحيم مهران احمدي ( شكيب ) بر ديوارهاي سپيدان

آگهي ترحيم مهران احمدي ( شكيب ) بر ديوارهاي سپيدان

نویسنده :
امیری
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
امیر
-
جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
0
یعنی دینی که گروه طراحی شرکت ادوب بر گردن شیرازه داره پدر به گردن پسر نداره..!!!
مدیونید اگر ماهیانه جزیه(!) ندید به ادوبی ها..!!
اگه فتوشاپ طراحی نمیشد نمیدونم این بچه های شیرازه میخواستن با چی خبر بتراشن!!!
......
مفتون
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲
0
در سایت حرف رسا بوانات هم مطلب جالبی زده در خصوص شکیب