کد خبر: ۵۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۲
در معجــــون وبلاگی بخوانید:

رئیس حزب اللهی و منشی خوشکلش!/ خوشه بندی جناب بلوتوث کبیر چگونه بود؟!

یقیناً مطالب بسیاری زیادی در فضای وبلاگی کشور وجود دارد که شایسته بهترین ها هستند، لذا گلچین این مطالب به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگر وبلاگ ها نمی‌باشد.

شیــــرازه: وب نویسان فعالی در سراسر استان فارس هستند که وبلاگ های آن ها از سطح بالایی برخوردار است. محتواهای خواندنی این وبلاگ ها گرچه مشتری خاص خود را دارد اما به منظور معرفی هر چه بیشتر، شیــــرازه در نظر دارد به صورت هفتگی گزیده بهترین های وبلاگی را در قالب «معجـــون وبلاگی» تقدیم شما خوانندگان گرامی نماید.

یقیناً مطالب بسیاری زیادی در فضای وبلاگی کشور وجود دارد که شایسته بهترین ها هستند، لذا گلچین این مطالب به معنای نادیده گرفتن زحمات دیگر وبلاگ ها نمی‌باشد. بر این اساس از تمامی وبلاگ نویسان عزیز می توانند به منظور معرفی وبلاگ خود، مطالب تولیدی خود را برای ما ارسال نمایند.

نیشکون شیطون

وبلاگ پلاک خاکی نوشت:

شب عملیات پلاکشو کند و انداخت سمت سیم خاردارها!

بهش گفتن این چه کاریه؟ اگه شهید شدی خونوادت چه کنند اونا چه گناهی کردن که یه عمر چشم انتظار بچشون باشن!

گفت: یه لحظه توی ذهنم اومد که اگه شهید بشم جنازمو میبرن توی محل و عجب تشییع جنازه ی باشکوهی توی محل واسم راه میفته؛ از خدا خجالت کشیدم!

اینا به چه چیزایی فکر می کردند؛ من و تو به چی فکر می کنیم!؟

*****

وبلاگ تلنگرانه نوشت:

از حق که نگذریم، خیلی اوقات دوس داریم وقتی تو ابراز عشق و علاقه کم میاریم، یه چیز خیلی قشنگ بگیم... حالا بهونه، دلیل، یا هر چی دیگه، در یک قالب زیبا وجمع و جور...تا به شخص مورد نظرمون بگیم: این دیگه آخرشه ها!

اینم از همون وقتاس!شاید فکر کنیم به قدری عاشق امام زمانیم که... بهش بگیم :

هــرچند کــه از آینه بی رنگ تر است از خاطر غنچه ها دلم تنگتر است

بشکن دل بینـوای ما را ای عشـق این ساز، شکسته اش خوش آهنگ تر است

فقط یه سوال و... یا حق:

پاسخ(مطمئنا شاعرانه تر)امام زمان به این حرف ما چی میتونه باشه...؟

*****

آقـــا عزیز، عزیــزه

وبلاگ فصل انتظار نوشت:

ما کی باور کردیم آمریکا آدم شده است؟ ما کی باور کردیم که آمریکا از خوی وحشی گری و تجاوزگری و جنایتکاریش دست کشیده است؟ ما کی باور کردیم که آمریکا خنده های به ظاهر دوستانه اش به مردان دیپلماتیک ما صادقانه است؟ هرگز، هرگز، ما حتی برای ثانیه ای هم این رژیم خونخوار و آدم کش و تجاوزگر را باور نکردیم، ما برای یک لحظه هم امید نداریم این رژیم خونخوار و حامی تروریست دست از دشمنی با ما برمی دارد، هرگز باور نداریم او بدنبال صلح و مبارزه با دشمنان ملتهاست، که این را باور داریم آمریکا بزرگترین دشمن ملتهاست، آمریکا شیطان بزرگ است و برای مبارزه و جنگی رودرو با این حکومت مستبد و خونخوار از مغول بدتر لحظه شماری می کنیم،

بعضی ها فکر می کنند چون35 سال از انقلاب گذشته است انقلابی گری و مبارزه با مستبدین معنای خودش را از دست داده است این یک نیرنگ و فریب و عملیات روانی دشمن است که بعضی از داخلیها در دام آن افتاده اند، نه، امروز ما انقلابی تر از 35 سال پیش هستیم امروز پخته تر آماده تر و با شجاعتی بیشتر و باعشقی به مبارزه و روحیه ای شهادت طلبانه تر بر علیه آمریکا آماده نبردیم درود را و سلام گرمم را به شرف این سردار سبزپوش شجاع انقلاب می فرستم که به حق جانشین خلف حاج احمد متوسلیانها و صدهها هزار شهید این انقلاب است و ننگ و نفرتم را نثار خودباختگانی می کنم که دل به دو روزه دنیا سپرده و از ترس آمریکا از همین الان آماده تقدیم زنان و دخترانشان به سربازان خونخوار و جنایتکار آمریکایی هستند؛ اما هیهات که بگذاریم یک سرباز آمریکایی وارد شده به خاکمان زنده از ایران خارج شود.

سردار شجاع و فرمانده انقلابی ترین ارتش جهان، فرمانده سپاه سرافراز ایران عزیز جعفری:

برای یک نبرد سرنوشت‌ساز آماده‌ایم/ نبرد مستقیم با آمریکا قوی‌ترین رویای مردان انقلابی جهان است.

*****

رئیس حزب اللهی و منشی خوشکلش!

وبلاگ برجک نوشت:

قابل توجه کسانیکه به خودشان اطمینان کامل دارند...

به اتاق مسئولی رفتم، کار داشتم. تا در را باز کردم دیدم یک دختریحالا یا دختر یا خانمخیلی خوشگل است. تا در را باز کردم، اوه... چه شکلی! داخل اتاق رئیس رفتم گفتم: شما با این خانم محرم هستی؟ گفت: نه! گفتم: چطور با یک دختر به این زیبایی تو در یک اتاق هستی و در هم بسته است. گفت: آخر ما حزب اللهی هستیم.

گفتم: خوشا به حالت که اینقدر به خودت خاطرت جمع است.

حضرت امیر به زن‌های جوان سلام نمی‌کرد.

گفتند: یا علی رسول خدا سلام می‌کند تو چرا سلام نمی‌کنی؟

گفت: رسول خدا سی سال از من بزرگتر بود. من سی سال جوان هستم. می‌ترسم به یک زن جوان سلام کنم یک جواب گرمی به من بدهد، دل علی بلرزد.

گفتم: دل علی می‌لرزد، تو خاطرت جمع است؟

بعضی‌ها خودشان را از امیرالمؤمنین حزب اللهی‌تر می‌دانند.

بعضی خودشان را از مراجع تقلید حسینی تر می‌دانند.

*****

کِر کره ات را پائین بکش جناب «کری»!

وبلاگ "کاش من هم یک بسیجی بودم” نوشت:

ولن یجعل الله للکافرین علی المؤمنین سبیلا

از: دانشجویان پیرو خط امام

به: وزیر امور خارجه ی استکبار جهانی

جناب آقای خود گنده پندار با تمدن چند صد ساله. شما که فتح الفتوحتان کودک کشی، زدن موشک به هواپیماهای مسافربری، حمایت از همجنس بازی است و تاریخ چند صد ساله ی کثیفتان آغشته به خون میلیون ها انسان بی گناه در سراسر دنیاست خواه از جناح فیل باشید یا الاغ؛ در قاموس مردانگی نمی گنجید و مخاطب کلام ما نیستید. جبر روزگار است که که ما را به همکلامی با نامردان مجبور کرده است؛ لکن امیدواریم دچار توهم نشوید و فکر نکنید که داخل آدم هستید!

اما بعد

ما جوانان ایران اسلامی در کنار پیشکسوتان جهاد و شهادت به تاسی از مقتدایمان امام روح الله؛ اعلام می کنیم که راه سازش پذیری بین ظلم و کفر وجود نخواهد داشت؛ ما به عنوان پرچم دار عزت مندِ تقابلِ مستضعف و مستکبر، حتی یک لحظه هم از آرمان ها و شعار های خود کوتاه نخواهیم آمد. ما پرچم داران شعار لبیک یا حسین؛ اگربندبند استخوانهایمان را جدا سازند،اگر سرمان را بالای دار ببرند،اگر زنده زنده در شعله های آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان وهستی مان را در جلوی دیدگانمان به اسارت وغارت برند هرگز امان نامه کفر وشرک را امضا نمی کنیم. ما به فضل الهی ابر قدرت ها را به خاک مذلت می کشانیم و به دولت مستکبر، غارتگر و گردن کش آمریکا خواهیم گفت:ای آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر! اگر دیروز و در سال های دفاع و مبارزه توانستیم با دست خالی و سلاح ایمان، هیمنه ی استکبار را بشکنیم و از آمریکا نترسیم؛ امروز هم، در کنار پیشرفت های مهم، در عرصه های علمی، نظامی وصنعتی؛ باز هم با سلاح ایمان گردن مستکبرینِ گردن کش را خواهیم شکست.

ما فرزندان خمینی کبیر تحت فرمان اولی الامر خود امام سید علی، بر اساس‏ قانون اساسی مملکت ۲۵۰۰۰۰ شهیدی، نفی‏ هرگونه‏ سلطه‏ جویی‏ و سلطه‏ پذیری‏، حفظ استقلال همه‏ جانبه‏ و تمامیت‏ ارضی‏ کشور، دفاع‏ از حقوق‏ همه‏ مسلمانان‏ و عدم‏ تعهد در برابر قدرت‏ های‏ سلطه‏ گر عمل می کنیم و سعادت انسان در کل جامعه بشری را آرمان خود می‌دانیم و از هیچ تنشی در راه رسیدن به این آرمان نمی هراسیم و اعلام می کنیم: جنگ حق و باطل، جنگ فقر و غنا، جنگ استضعاف و استکبار، و جنگ پابرهنه ها و مرفهین بی درد شروع شده است و از خدا می خواهیم که این قدرت را به ما ارزانی دارد که نه تنها از کعبه ی مسلمین، که از کلیساهای جهان نیز ناقوس مرگ امریکا را به صدا درآوریم ما مستضعفان جهان مفتخریم به این که دشمنانمان آنان که دشمنان خدای بزرگ و قرآن کریم و اسلام عزیزند درندگانی هستند که از هیچ جنایت و خیانتی برای مقاصد شوم و جنایتکارانه ی خود دست نمی کشند در رأس آن آمریکا این تروریست بالذات دولتی است که سرتاسر جهان را به آتش کشیده است ما و ملت های مظلوم دنیا مفتخریم که رسانه های گروهی و دستگاه های تبلیغات جهانی، ما و همه ی مظلومان جهان را به هر جنایت و خیانتی که ابر قدرت های جنایتکار دستور می دهند، متهم کنند. کدام افتخار بالاتر و والاتر از این که آمریکا با همه ی ادعهایش با همه ی ساز و برگ های جنگی اش و آن همه دولت های سر سپرده اش و به دست داشتن ثروت های بی پایانِ ملت های مظلوم و عقب افتاده و در دست داشتن رسانه های گروهی در مقابل ملت غیور ایران و کشور حضرت بقیه الله اروحنا لمقدمه الفدا آنچنان وامانده و رسوا شده است که نمی داند به که متوسل شود و رو به هر کسی می کند جواب رد می شنود؟!

آقای کری به رسم گاو بازی خودت؛ به هنگام باختن قافیه؛ دست به اسلحه بردی غافل از این که خواستی تهدید کنی، بشارت دادی! ما بی صبرانه مشتاقیم قوی ترین رؤیای مردان مؤمن و انقلابی در سراسر جهان را با اسم رمز «وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ» تحقق ببخشیم و رژیم نجس و حرامزاده ی صهیونیستی این غده ی سرطانی و سگ نگهبانتان را یکبار برای همیشه از صحنه ی روزگار محو کنیم و به تبع آن در کنار برادران آزادی خواهمان در سراسر جهان؛ دولت های یک درصدیِ چپاول گر را سرنگون کنیم. لالایی مادران سرزمین ۲۵۰۰۰۰ شهیدی ما، مرگ بر آمریکاست و بدانید که انقلاب دوم نامیراست.

از خدا می خواهیم که به ما توفیق دهد تا پرچم لااله الاالله را بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری به اهتزاز درآوریم و شعار لا شرقی و لاغربی را عالم گیر کنیم

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ

*****

چادرت رو در بیار راحت تر باشی...

وبلاگ پیام امام نوشت:

رگ هاش پاره پاره شده بود و خونریزی شدیدی داشت.

وقتی دکتر این مجروح و دید به من گفت بیارمش داخل اتاق عمل.

من چادر به سر داشتم. دکتر اشاره کرد که چادرم رو در بیارم تا راحت تر بتونم مجروح رو جابه جا کنم.

مجروح که چند دقیقه ای بود به هوش اومده بود، به سختی گوشه چادرم رو گرفت و بریده بریده و سخت گفت:

من دارم می رم تا تو چادرت رو در نیاری. ما برای این چادر داریم می ریم...

چادرم تو مشتش بود که شهید شد ...

از اون به بعد تو بدترین و سخت ترین شرایط هم چادرم رو کنار نگذاشتم .

*****

خوشه بندی بلوتوث کبیر برای پرداخت یارانه چگونه بود؟!

وبلاگ دوستداران آباده نوشت:

خبر: يارانه خانوارهايي با درآمد بالاي 12 ميليون تومان در سال، قطع مي شود.
بلوتوث کبير: يک نفر صد سکه دارد يکي نفر ديگه يک سکه.
شما از کدام يک از اينها سکه مي گيريد؟
قبله ي عالم: خوب از اوني که يک سکه دارد… !
چون اوني که صد سکه داره به هر حال قدرتي براي خودش داره، چهار تا آدم دور برش جمع شدن نميشه رفت طرفش که.
ولي اوني که يک سکه داره خوب کسي رو نداره، تو سرشم ميزنيم، سکه شو ميگيريم، دو تا اردنگي هم بهش مي زنيم.
يه کم منطقي باش!

*****

روستاهای حاشیه شیراز، حواستان به خوبی هایتان باشد

وبلاگ سرباز کوچک ولایت نوشت:

خبر تصویب طرح تشکیل شهرداری مستقل توسط شورای شهر شیراز برای مدیریت نواحی شمالغرب شیراز، امیدهای شهروندان این مناطق برای پیشرفت و توسعه را زنده تر نموده است، مناطق گویم، قصر قمشه و دوکوهک گرچه چیزی نزدیک به 3 سال است که به مناطق شهری شیراز پیوسته اند و شهرداری منطقه 6 هم تلاش فراوانی برای عمران در این مناطق انجام داده است اما وسعت منطقه تحت مدیریت این شهرداری باعث توجه مدیریت آن به مناطق شهری نزدیک تر می شد البته نقش پُررنگ کمبود بودجه را نیز در این مسئله باید مورد نظر قرار داد و افزون بر همه این ها مشکلاتی که پس از بارندگی برفی اخیر برای این مناطق پیش آمد هم بماند. توسعه و بهسازی راه های ارتباطی و ساخت زیرساخت های فرهنگی از جمله نیازهای شهروندان این مناطق می باشد علاوه بر این ها آب و فاضلاب، دسترسی به شعب بانک و ساخت مدارس و آموزشگاه ها از دیگر نیازهای مهم این مناطق است.

حضور اعضای شورای شهر شیراز هم در این مناطق، اقدامی قابل تقدیر و تامل بوده است و امید شهروندان این مناطق را برای دیده شدن مشکلاتشان و شنیده شدن صدایشان افزایش داده است، البته تنها شنیدن مشکلات و دادن وعده های مختلف کافی نیست بلکه عمل به وعده هاست که مهم است.


پیشرفت امروز این مناطق گرچه آینده ای بهتر برای ساکنان متصور می شود اما در سال های آینده دیگر خبری از آب و هوای مناسب، فرهنگ روستاییِ دلچسب و تولید اجتماع محور در این مناطق نخواهد بود.

نظرات بینندگان