کد خبر: ۵۱۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۵ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
همزمان با سالروز ارتقا گراش به شهرستان

پیست موتورسواری مهاجر افتتاح شد

در سالروز ارتقاء بخش گراش به شهرستان همزمان با آغاز دهه مبارک فجر نخستين پيست موتور سواري ويژه موتور کراس با نام مهاجر در شهرستان گراش با حضور فرماندار،رئيس شوراي اسلامي شهر، مسئولين شهرستان و اقشار مختلف مردم افتتاح شد.
به گزارش شیرازه به نقل از صدای حق، سرپرست فرمانداري شهرستان گراش در  مراسم افتتاح پيست موتور سواري گراش گفت: يکي از مشکلات موتور سواران در شهرستان گراش نبود پيست بود که با احداث آن مشکل کمبود فضاي ايمني و ويژه براي موتور سواران و علاقه مندان به اين رشته ورزشي حل شده است.


اصغر فرودي با بيان اينکه ارتقاء بخش گراش به شهرستان يکي از خواسته هاي بحق مردم بود، اظهار داشت: اميد است با خدمت صادقانه مسئولين به مردم طعم شيرين ارتقاء براي مردم حفظ شود.

وي افزود:اين پيست موتور سواري در زميني به مساحت 10 هکتار و با صرف هزينه 80 ميليون تومان توسط بخش خصوصي و همکاري اداره ورزش و جوانان ساخته شده است.

فرودي با بيان اينکه با بهره برداري از اين پيست بايد به علاقه مندان اين رشته تبريک گفت، اضافه کرد: اميدواريم با همکاري ادارات دولتي و نهاد ها شاهد پيشرفت اين رشته ورزشي و پر طرفدار در شهرستان  و استان باشيم.

همزمان با افتتاح اين پيست يک دوره مسابقه موتورسواري با حضور ۵۰ شرکت کننده از شهرستان‌هاي کازرون، لار، گراش، جهرم، زرين دشت، فسا، آباده، داراب و استهبان در سه رشته ۲۵۰ سي سي، ۴۵۰ سي سي و سوپر کراس برگزار شد.

در اين دوره از رقابت ها عبدالرحمان اسماعيل‌نژاد از لارستان، مرتضي آشکار و سامان صيفي از شهرداري صدرا شيراز در ۲۵۰ سي سي، وحيد عباسي  از لامرد، ابوذر يونسي و حميدرضا هوشمند هردو از شهرداري صدرا شيراز در ۴۵۰ سي سي و  وحيد عباسي از لامرد، حميدرضا هوشمند و ابوذر يونسي از شيراز در سوپر کلاس به ترتيب عناوين اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.


نظرات بینندگان