کد خبر: ۵۱۱۸۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۲

اعتراض 500 کارگر لامردی به عدم دریافت سبد کالا

صبح امروز قریب به ۵۰۰ نفر از کارگران با حضور در خانه کارگر شهرستانهای لامرد و مهر پی گیر صحت و سقم اخبار منتشره در زمینه حذف کارگران شاغل و بازنشسته‌ای که بیش از ۵۰۰ هزار تومان دریافتی دارند، شدند.
به گزارش شیرازه به نقل از ایلنا، دبیر خانه کارگر شهرستانهای لامرد و مهر در استان فارس صبح امروز از تجمعی ۵۰۰ نفره در اعتراض به شرط دولت برای برخورداری کارگران از سبد کالا خبر داد.

«عبدالرضا روحی» با اشاره به تجمع کارگران در محل خانه کارگر لامرد و مهر، به ایلنا گفت: صبح امروز قریب به ۵۰۰ نفر از کارگران با حضور در خانه کارگر شهرستانهای لامرد و مهر پی گیر صحت و سقم اخبار منتشره در زمینه حذف کارگران شاغل و بازنشسته‌ای که بیش از ۵۰۰ هزار تومان دریافتی دارند، شدند.

این فعال کارگری دلیل اصلی اعتراض کارگران را تبعیض میان کارگران و کارکنان دولت دانست و افزود: دولت در اطلاعیه شماره یک توزیع سبد کالا، با حذف کارگران و بازنشستگانی که بیش از ۵۰۰ هزار تومان دریافتی دارند، آنان را از دریافت سبد کالا محروم کرده و این در حالیست که در اطلاعیه هیچ شرطی برای کارمندان دولت گذاشته نشده است.

دبیر خانه کارگر لامرد و مهر با بیان اینکه وضعیت فعلی معیشتی کارگران، نتیجه بی‌توجهی سال‌های اخیر مسئولان است، گفت: آنچه هم اکنون بر نگرانی کارگران می‌افزاید این است که دولت بر خلاف شعارهای انتخاباتی خود مبنی بر حمایت قاطعانه‌ از جامعه کارگری، در اولین اقدام حمایتی خود کارگران را نادیده گرفت.

این فعال کارگری با اشاره به شرایط سخت آب و هوایی و آلودگی هوا در محیط کار کارگران نفت و گاز این منطقه، افزود: این کارگران در دولت‌های گذشته نیز مورد بی‌توجهی قرار می‌گرفتند اما با توجه به وعده‌های انتخاباتی آقای روحانی، انتظار نادیده گرفته شدن توسط دولتی که خود در انتخابش سهیم بوده‌اند را نداشتند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
0
بابا همشون سرو ته یه کرباسن!!!!!!!!!!!!!!
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
0
من هم یا نظر دوستمون "حمید" موافقم
مهدی مولائی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲
0
لطفا اگر راهی برای ثبت نام مجدد دانشجویان متاهل وجود دارد معرفی کنید .
باتشکر فراوان