کد خبر: ۵۱۲۴۱
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۶ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
جمعی از اساتید دانشگاه های فارس خطاب به هاشمی رفسنجانی

چرا ساکتید؟ دولت نیازمند نقل خاطره ای از امام است تا بلکه درزهای سبد کالایی که کرامت مردم از آن به زمین ریخت را پر کند!

این روزها دل‌تنگ خاطرات شمائیم و بین دو راهی مانده‌ایم که نظر امام دقیقا در مورد اقدامات عجیب و غریب دولت چیست؟

به گزارش شیـــرازه، جمعی از اساتید دانشگاه و مراکز آموزش عالی استان فارس با انتشار نامه ای سرگشاده خطاب به آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از سکوت وی در قبال مشکلات جدی دولت دکتر روحانی به خصوص در موضوع هدفمندی یارانه ها و توزیع سبد کالا انتقاد کردند.

متن این نامه به شرح زیر است: 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام جناب آقای هاشمی رفسنجانی

سلام علیکم

این روزها که مردم سی‌وپنج سالگی انقلاب اسلامی شکوهمند را جشن گرفته‌اند، این روزها که غنی سازی تعلیق شده تا به غنا برسیم، این روزها که مردم در صف سبد کالا در پی چند کیلو برنج و مرغ و تخم‌مرغ‌اند، این روزها که حداقل برای هشتمین بار طی شش ماه اخیر، آمریکا ما را تهدید به استفاده از گزینه همیشه روی میزش کرده، این روزها که نه تنها هولوکاست نفی نمی‌شود که حتی وزیر خارجه‌مان ابا دارد علنی بگوید که اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد، این روزها که ... دل همه‌ی ما برای خاطرات شما تنگ شده است!

جناب آیت‌الله

خاطرتان هست وقتی برای نسل سوم و چهارمی که امام را از نزدیک ندیده‌اند، خاطره می‌گفتید که امام مخالف گفتن «مرگ بر آمریکا» بود، چقدر دوستان‌تان و البته برخی دشمنان‌مان مشعوف شدند؟ خاطرتان هست از قطع‌نامه 598 برای‌مان می‌گفتید؛ البته روایت‌هایی را که نه با مشی امام سازگار بود و نه در اسناد و صحیفه آمده بود! خاطرتان هست همین چند مدت قبل گفتید که امام جمله «ملاک حال فعلی افراد است» را برای عدم برخورد با نیروهای شاه که پس از انقلاب به‌راه شده بودند، گفته و نه برای «سالوسان و اسلام‌نمایان» که بعدها منحرف شدند؟ خاطرتان هست... حالا دوباره این روزها دل‌تنگ خاطرات شمائیم!

جناب آقای رفسنجانی

حالا که دولت در مقابل صف‌های طولانی مردم برای دریافت توزیع سبد کالا سکوت کرده، شما برای‌مان بگوئید که دقیقا امام در آن روزها، درباره «سبد کالا» چه به شما گفته بود؟ راستی وقتی امام از این سبد و مزایای آن می‌گفت، نگفت که کرامت انسانی چقدر مهم است؟ احیانا امام نفرمود مردی هم‌لباس خودش و شما در یازدهمین دولت ایران، به مردم «سبد کالا» می‌دهد؟ وقتی امام پیام طوفانی‌اش را در تعریف هنر انقلاب که باید مخالف سرمایه‌داری باشد، می‌نوشت، بعد از آن به شما نگفت که «هنرمند ارزشی و غیرارزشی نداریم»؟

یار دیروز امام

این روزها دل‌تنگ خاطرات شمائیم و بین دو راهی مانده‌ایم که نظر امام دقیقا در مورد اقدامات عجیب و غریب دولت چیست؟ چرا این بار مثل همیشه که در حمایت از نزدیکان فکری‌تان خاطره‌ای از امام را بازگو می‌کردید و همه را مبهوت می‌ساختید، چیزی نمی‌گوئید؟ دولت حالا نیازمند خاطره است تا بلکه درزهای سبد کالا که کرامت مردم از آن به زمین می‌ریزد را پر کند. چه چیزی بهتر از خاطره آن‌هم در همین روزهای سخت؟!

بی صبرانه منتظر خاطرات دو نفره‌ی شما و امام هستیم تا بلکه گشایشی برای دولت حاصل شود و ما هم البته بیشتر با امام آشنا شویم! بسم‌الله ...

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
نه دی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
3
ای ول
فیروزآباد
Singapore
سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
3
موافقم
دوست
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
0
چقدر عقده دارید که اینجوری نوشتین
محمدفسائی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
1
سلام شیرازه
شما وارباب بزرگ تان بخاطر چند صباح حکومت بیشتر تحت عنوان انرژی هسته ای مسبب این همه بدبختی ها وتحریم ها هستند رفسنجانی بیا جواب بده؟ واقعا که خیلی بیشرم هستید
19 دی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
1
حالا چرا شما سوختید؟همه اونهای که در انقلاب نقش داشتند میدونن هاشمی نزدیکترین ومعتمد ترین فرد برای امام بود!البته اونهایی که یک مدت انقلابی شدن معلوم خبر ندارن و دوست ندارن بدونن!!!
علي
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
0
ان موقعي كه اقاي احمدي نژاد داشت سيب زميني پخش ميكرد اين اساتيد كجا بودند
آشنا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
1
آقای علی خان احمدی نژاد لا اقل سیب زمینی هایی رو که کشاورزا برداشت کرده بودن رو برای کمک به کشاورزا خرید و توزیع کرد حسن آقای شما که برنج خارجی و مرغ فاسد داد دست مردم.