کد خبر: ۵۱۳۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
مديرعامل شرکت گاز فارس:

گاز خانگی وصل است/ گاز تمام کارخانجات فارس را قطع کرده‌ایم

مديرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: قطعی گاز به دلیل کمک در گاز رسانی به مناطق شمال و غرب کشور است و در حال حاظر قطعی گاز خانگی نداریم.
به گزارش شیرازه به نقل از موج ما،  هوشنگ محمدي  مديرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: گاز تمام CNG های استان را قطع کردیم، به خاطر این که باید مقدار مصرف کمتر شود تا بتوانیم مناطق شمال و غرب کشور را تامین کنیم.

وی ادامه داد: طبق دستور العمل مدیریت بحران کشور به معاون بهره برداری و رئیس گاز شیراز و روسای نواحی شهرستان ها گفتیم که باید جریان گاز CNG ها، پتروشیمی ها و کارخانه ها قطع گردد تا مشکلات گازرسانی به شمال کشور که بیش از 2 متر برف آمده است برطرف گردد.

هواشناسی اعلام کند، جریان گاز وصل می شود

محمدی افزود: با توجه به اولویت داشتن گازرسانی به بخش خانگی، گاز صنایع بسیار محدود شده است و در حال حاظر قطعی گاز خانگی نداریم و فقط جایگاه های گاز CNG، پتروشیمی ها و کارخانه های قطع شده است و به محض اعلام هواشناسی مبنی بر شرایط جوی هوا این قطعی بر طرف خواهد شد.

مديرعامل شرکت گاز استان فارس یاد اور شد: کارخانه ها جهت تولیدات خود از سوخت دوم که جایگزین شده است استفاده می کنند.

این مقام مسئول افزود: وسایل عمومی مانند شرکت اتوبوسرانی و تاکسیرانی در حال خدمت رسانی به مردم هستند لذا اتومبیل های شخصی طی این مدت از وسایل عمومی استفاده نمایند.

وی اظهار داشت: با توجه به برودت و سرماي شديد و كاهش شديد دما در اكثر استانها از هموطنان گرامي انتظار مي رود با رعايت اصول صرفه جويي زمينه انتقال پايدار و مستمر گاز طبيعي در سراسر كشور را فراهم آورند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
0
حاظرم بنزین 1000 تومانی بزنم اما هموطنانم در سرما نباشند