کد خبر: ۵۱۳۶۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
حاشیه های حضور استاندار فارس در ممسنی:

تیراندازی در لحظه ورود استاندار به منطقه عشایری قره بس ممسنی!

استاندار در این سفر چهار پروژه ی سایت گلخانه ای قره بس، جایگاه پمپ بنزین نورآباد، گاز رسانی به روستای گلگون و زیر ساخت های اسکان عشایر قره بس ممسنی از جمله برق رسانی و آب رسانی را افتتاح کرد .

به گزارش شیرازه به نقل از نورآنلاین، دومین سفر استاندار به ممسنی با استقبال بی نظیر مردم شهرستان همراه بود عشایران منطقه قره بس به رسم خود در استقبال از استاندار تفنگ های برنوی خود را در دست گرفته و بخاطر حضور استاندار تیر هوایی به نشانه شادی شلیک کردند.

استاندار در این سفر چهار پروژه ی سایت گلخانه ای قره بس، جایگاه پمپ بنزین نورآباد، گاز رسانی به روستای گلگون و زیر ساخت های اسکان عشایر  از جمله برق رسانی و آب رسانی  را افتتاح کرد .

همچنین استاندار در مراسم جشن بزرگ عشایری این منطقه که توسط اداره امور عشایر برنامه ریزی شده بود شرکت کرد. اما با وجود تزئینات سنتی و به نمایش گذاشتن صنایع دستی عشایر به زیبایی هرچه تمام تر بازهم این مراسم  با حاشیه هایی همراه بود.

راه اندازی کارنوال سخنرانی، آن هم 10 نفر، شاید بزرگترین حاشیه این مراسم بود که باعث پائیین آمدن کیفیت برنامه شد بگونه ای که کودکان عشایر ترجیح دادن به جای شرکت در این جشن به بازی پر هیجان فوتبال روی آورند و در انتهای جایگاه دست به بازی گل کوچک زدند.

در بین این سخنرانی ها اما امام جمعه شهرستان همچون سفر قبلی استاندار خواستار بهبود وضعیت اقتصادی شهرستان شد و خطاب به دکتر احمدی عنوان کرد: باید در شهرستان شاهد رونق وضعیت اقتصادی و اشتغال زایی برای نسل جوان باشیم.

دکتر نوذر شفیعی نماینده شهرستان های ممسنی و رستم نیز در سخنرانی خود انگار از سال 92 ناامید شده بود و دل به سال آینده و بودجه 93 داشت و ابراز امیداوری می کرد که با بهبود وضعیت اقتصادی کشور، به وعده هایی که به مردم داده است جامعه ی عمل خواهد پوشاند.

استاندار نیز در سخنرانی خود نگران آینده ی قره بس بود و اسکان عشایر در این منطقه را بدون اشتغال زایی خطرناک دانست دکتر محمد احمدی از نماینده و فرماندار شهرستان  خواستار نظارت دقیق بر منطقه قره بس  تا تکمیل پروژه های اسکان عشایر شد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
0
استاندار که خودش مدعی اشتغالزایی است در این چند ماه که سر کار امده اشتغالزایی که نکرده بیکاری نیز آورده من یک سوال دارم اقای استاندار در این چند ماه که سر کار آمدید برای اشتغالزایی جه اقداماتی انجام دادید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
0
علی آقا من زبان استاندار نیستم لیک احساس میکنم جهت اشتغال زایی مدتی باید آشغال زدایی کنیم...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
0
بابا بذار جای خود رو محکم کنه بعد به فکر اشتغال بیفته
جوان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
0
با احترام اگه اینها راست مییگفتند میرفتند کنار تا جوانان پر انرزی بیایند مسولیت بپذیرند و کار کنند نه همه بازنشسته ها را مجددا بیارن سر کار و مانع بکار گیری جوانان شوند
شهاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲
0
مهندس پولادیان نامی که 14 دقیقه سخنرانی کرد کی یود و با چه مجوزی سخنرانی کرد اقای نکویان و فرماندار ایشون را دعون کردن حرف بزنه که پست خودشونو نگه دارند یعنی ما با روحانی بودیم اقا این بنده خدا چکاره هست که باید وقت مردم را بگیردخداعاقیتمونو به خیر بنه