کد خبر: ۵۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۲

آوای باران در فارس به صدا در می‌آید

یش‌بینی می‌شود طی روز جاری استان‌های بوشهر و فارس درگیر بارندگی شوند به طوری که در ارتفاعات این استان‌ها شاهد بارش برف و سایر نقاط آن بارش رگبار و باران باشیم.

به گزارش شیرازه محمد اصغری در گفت‌وگو با فارس درباره وضعیت هوای کشور طی روزهای آینده، اظهار داشت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که از ساعات پایانی روز جاری موج جدید بارشی از سمت جنوب وارد کشور شود.

کارشناس هواشناسی در ادامه افزود: بر همین اساس پیش‌بینی می‌شود طی روز جاری استان‌های بوشهر و فارس درگیر بارندگی شوند به طوری که در ارتفاعات این استان‌ها شاهد بارش برف و سایر نقاط آن بارش رگبار و باران باشیم.

وی یادآور شد: برای فردا استان‌های هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان‌ و به طور ضعیف‌تر خراسان جنوبی تحت تاثیر این موج بارشی قرار خواهند گرفت.

اصغری در ادامه سخنان خود از ورود موج بارشی دیگری طی روز سه‌شنبه هفته جاری از عرض‌های بالا و پایین به کشور خبر داد و گفت: بر همین اساس پیش بینی می‌شود طی روز سه‌شنبه همزمان با 22 بهمن‌ماه استان‌های اردبیل، آذربایجان‌ها، گیلان، مازندران و گلستان درگیر بارندگی شوند.

این کارشناس هواشناسی همچنین بیان داشت: از بعد از ظهر سه‌شنبه نیز شاهد بارش باران در استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان خواهیم شد.

وی درباره تغییرات دمایی در کشور خاطرنشان کرد: از امروز روند افزایش دمای هوا در کشور آغاز می‌شود و افزایش دما در ساعات ظهر ملموس‌تر خواهد بود.

اصغری با بیان اینکه طی سه روز آینده در تهران شاهد غبار صبحگاهی خواهیم بود، گفت: در روز‌های آینده برای کلانشهر تهران بارندگی پیش‌بینی نمی‌شود البته آسمان پایتخت ابری خواهد بود.

نظرات بینندگان