کد خبر: ۵۱۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۲

تمهیدات پلیس راهور فارس در مراسم یوم الله 22 بهمن

پلیس راهنمایی و رانندگی فارس تمهیدات ترافیکی مراسم راهپیمایی مراسم یوم الله 22 بهمن در شیراز را اعلام کرد

به گزارش شیرازه، پلیس راهنمایی و رانندگی فارس تمهیدات ترافیکی مراسم راهپیمایی مراسم یوم الله 22 بهمن در شیراز را اعلام کرد: 1- با توجه به تجمع در تقاطع 15 خرداد و مسیر حرکت در خیابان مشیر فاطمی، میدان امام حسین، پل باغ صفا، بلوار آزادی، و در نهایت خاتمه مراسم که میدان آزادی می باشد، در کلیه خیابان های اصلی، فرعی و کوچه های منتهی به این مسیر محدودیت ترافیکی برقرار می گردد.

2- شهروندانی که قصد تردد از این مسیر را دارند قبل از ساعت 6 صبح تردد خود را انجام دهند در غیر این صورت از ادامه حرکت آنان و ورود به مسیر راهپیمایی به جد پیشگیری می گردد.

3- با توجه به برقراری امنیت مسیر راهپیمایی از ساعت 5 صبح لغایت پایان مراسم از توقف هر نوع وسیله نقلیه اعم از شخصی یا دولتی یا پلاک عمومی خودداری می گردد در صورت پارک و رها کردن وسیله نقلیه با استفاده از خودرو بر وسیله نقلیه پارک شده به پارکینگ انتقال داده می شود.

4- تأکید می گردد تردد هر نوع وسیله نقلیه به جز خودروهای سازمان تبلیغات جهت اجرای مراسم عبور سایر وسائط نقلیه اعم از: خودروهای سازمان ها و ادارات، نیروهای مسلح و خودروهای پلاک شخصی و عمومی و موتورسیکلت در مسیر راهپیمایی ممنوع می باشد.

5- شهروندان محترم جهت شرکت در مراسم راهپیمایی از وسائط نقلیه عمومی استفاده کنند چرا که در مسیر راهپیمایی از وسائط نقلیه عمومی استفاده کنند چرا که در مسیر راهپیمایی اولاً: محلی برای پارک وسائط نقلیه وجود ندارد، ثانیاً در پایان مراسم معابر منتهی به میدان آزادی، اتوبوسرانی شیراز و حومه جهت تمامی نقاط سطح شهر، اتوبوس خط واحد جهت سرویس شهروندان در نظر گرفته شده است.

نظرات بینندگان