کد خبر: ۵۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۲

حضور حماسه ساز مردم سروستان در یوم الله 22بهمن+ تصاویر

همزمان با یوم الله 22 بهمن و همگام با ملت سرافراز ایران اسلامی، مردم ولایت مدار، بصیر و همیشه در صحنه سروستان، با حضور پرشور و باشکوه خویش، بار دیگر حماسه ای دیگر آفریدند.

به گزارش شیرازه به نقل از سروآنلاین، همزمان با یوم الله 22 بهمن و همگام با ملت سرافراز ایران اسلامی، مردم ولایت مدار، بصیر و همیشه در صحنه سروستان، با حضور پرشور و باشکوه خویش، بار دیگر حماسه ای دیگر آفریدند و عظمت و اقتدار خویش را در دفاع از آرمان های امام(ره)، انقلاب، شهدا و مقام معظم رهبری به رخ جهانیان کشیدند.

در این همایش حماسی و بی نظیر ، زن و مرد و کوچک و بزرگ ، همه با هم یکدل و یک صدا و با فریادهای کوبنده ، شعار اتحاد و انسجام سردادند و به همه جهانیان اعلام کرده اند که تا پای جان از انقلاب  اسلامی خویش و دستاوردهای آن دفاع خواهند کرد.

در این مراسم باشکوه که از میدان انقلاب تا میدان شهدای سروستان ادامه داشت: احسان خازن فرماندار سروستان در سخنانی این حضور باشکوه را دومین حماسه ملی مردم بصیر و ولایت مدار سروستان در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی عنوان کرد و افزود: این حضور حماسی نشان از عشق و ارادت خالصانه مردم انقلابی، بصیر و ولایت مدار این خطه شهید پرور به امام، انقلاب، شهدا و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای دارد.


وی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی تاکید کرد: همه پیشرفت های امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت های امام(ره)، خون پاک شهدا و تدابیر مقام معظم رهبری و ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی است.


احسان خازن با اعلام اینکه راه امام(ره) و آرمان الهی آن یار سفر کرده ادامه خواهد داشت،افزود: مسیر توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی تنها از درگاه اسلام ناب محمدی(ص) و با تبعیت از ولایت فقیه امکان پذیر خواهد بود و این مساله باور مردم بصیر ایران اسلامی است.

سخنران راهپیمایی حماسی 22 بهمن سروستان در بخش دیگری از سخنان خویش اظهار داشت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل سوم و چهارم انقلاب یک وظیفه دائمی و عمومی است.

فرماندار سروستان در بخش پایانی سخنان خویش با اعلام اینکه دولت با تمام توان در جهت توسعه و پیشرفت روز افزون این نظام مقدس تلاش خواهد کرد ،گفت: دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی به واسطه این حضور پرشور و مستحکم ملت غیور ایران، بیش از پیش در جهت اعتلای ایران اسلامی در همه عرصه ها تلاش و کوششی مضاعف خواهند داشت و لحظه ای از حقوق ملت ایران کوتاه نخواهد آمد.

نظرات بینندگان