کد خبر: ۵۱۷۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
واکنش امام جمعه مرودشت:

اوباما به جای ریختن آجر بر سر دیگران، خاک بر سر خودش بریزد

رئیس جمهور آمریکا راهپیمایی مردم ایران را دید و باید بفهمد که در برابر گزینه روی میز ایران چیزی برای گفتن نخواهد داشت و مردم گزینه هایش را زیر پا له کردند.
به گزارش شیرازه به نقل از مرودشت‌نا، حجت‌الاسلام ابوالقاسم غفوری میبدی خطیب نماز جمعه مرودشت در مسجدالرسول (ص) این شهر ضمن قدر دانی از حضور باشکوه مردم این شهر همراه با مردم سراسر کشور، این حضور را کم سابقه خواند و افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22بهمن این پیام را برای دشمنان داشت که ستیز با نظام جمهوری اسلامی ایران همچنان بی ثمر خواهد بود.

امام جمعه مرودشت گفت: دشمنان باید بدانندکه با ملت ایران بایستی با زبان تکریم و احترام سخن بگویند و حضور با اقتدار هرساله مردم در پیروزی انقلابشان حتی پس از 35 سال نشان داد که تحریم‌های آنان نتیجه ای جز حقارت را برای آنان به دنبال نداشته است.

حجت الاسلام غفوری تصریح کرد: حضور میلیونی مردم ایران نه تنها نمادی از انسجام و همبستگی ملی را به نمایش گذاشت، بلکه پاسخی محکم به دشمنان خارجی و تفرقه افکنان داخلی دادند که مردم ایران در ثبیت دستاوردهای انقلاب و تداوم آن با تدبیر و امید ایستاده اند.

وی همچنین با اشاره به اظهارات مقامات امریکایی مبنی بر گزینه های روی میز گفت: رئیس جمهور آمریکا راهپیمایی مردم ایران را دید و باید بفهمد که در برابر گزینه روی میز ایران چیزی برای گفتن نخواهد داشت و مردم گزینه هایش را زیر پا له کردند.

خطیب جمعه مرودشت در بخش دیگری از سخنانش به حضور برخی تجار خارجی و تمایل آنان به ارتباط با کشورمان اشاره کرد و با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا به آنان هشدار داده که بر سرآنان یک تن آجر می‌ریزد اظهار داشت: در این خصوص نیز اوباما باید بداند که بجای آجر بایستی برسر خودش خاک بریزد.

امام جمعه مرودشت همچنین بر توجه بیش از پیش مسئولین در رفع مشکلات مردم تاکید کردو خاطرنشان کرد: استفاده حکیمانه از ظرفیتهای بیشمار کشورمان، نگاه به توانمندیهای انسانی و اقتصاد مقاومتی و حضور مردم در عرصه سیاسی بهترین گزینه های خروج از تنگاههای کشورمان خواهد بود.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
0
مرگ بر امریکا