کد خبر: ۵۱۸۵۳
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۸ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۲

باور کنید اینجا منزل یک مادر شهید است + تصاویر

با از گذشت 30 سال از شهادت اسماعیل کمان، مادر او در بدترین شرایط ممکن در پارکینگ منازل سازمانی یک بانک زندگی را به سختی می‌گذراند.

به گزارش سرویس قطعـــه شهدای شیرازه شهید اسماعیل کمان از شهیدان نام آشنای بوشهر است که از همرزمان شهید علیرضا ماهینی، جانباز یونسی و همچنین معاون شهید چمران در جنگ های نامنظم در طول سالهای دفاع مقدس بوده است. وی بعد از شهادت علیرضا ماهینی نیز فرماندهی چندین جنگ نامنظم در کرخه را برعهده داشته است. 

چغادک نیوز نوشت: شهید کمان قبل از شروع جنگ از طرف استانداری ماموریت می یابد به روستای محروم بنجو برود وی همان جا بامشکلات فراوان توانست مدرسه ای تاسیس کند که در حال حاظر به نام این شهید نام گذاری شده است.

شهید کمان با شروع جنگ تحمیلی در عملیات های مختلفی همچون سد کوهه، نصر در هویزه، امام علی(ع) در تپه‌های الله اکبر، مالکیه و فتح دهلاویه شرکت داشت و سرانجام در دوم فروردین 1361 درعملیات فتح المبین در منطقه شوش در سن 24 سالگی به فیض شهادت نائل آمد.

هم اکنون با گذشت 30 سال از شهادت این شهید بزرگوار ، مادر شهید در بدترین شرایط ممکن و در پارکینگ منازل سازمانی یک بانک زندگی کند!

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سائل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
0
جای تعجب دارد .استان بوشهر که خیلی خوب به خانواده های معظم شهدا رسیدگی می کنند. من مدیر کل استان بوشهر می شناسم انسان وارسته ایست وجناب پاکدل حتما باید زنگ بزنن وصحت وسقم این خبر را به مردم اطلاع رسانی کنند.
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
0
سلام این پارکینگ مربوط به منازل سازمانی بانک اقتصاد نوین هست خدا پدر و مادر مدیرعامل بانک اقتصاد نوین بوشهر را بیامرزد که این پارکینگ را در اختیار ایشان قرار داده است .
حیدرعلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
1
سلام .قابل توجه جناب آقای رئیس جمهورکه هرازگاهی سری به خانواده های شهدامی زنند وباآنان دیدار می کنند.واقعاازدیدن این تصاویرمتاثر شدم .
مرتضی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
1
وام خرید مسکن به والدین شهید و همسر و فرزندان شهید میدن...تو شهرستانها 30 میلیون و مراکز استانها 60 میلیون تومان....
براحتی میتونن یه دستگاه آپارتمان یا منزل کوچک خریداری کنن....
الف
آقای محترم خوبه خودت هم میگی وام. وام رو باید پرداخت کرد. میشه بگی این مادر شهید چطوری باید پول پرداخت وامش رو جور کنه؟
مریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
0
در بهارنامردی جای شهداء خالی
کواری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
0
وای بر مردم بوشهر.
مسئولان که شاید از شهدا و فداکاریشان بوئی نبرده باشند اما مردم بوشهر در دنیا و آخرت بابت دین فرزند غیورش که بر گردنشان است چه پاسخی دارند....
وای بر ما...
حتما در دقایفی دیگر عازم بوشهریم ببینم چرا دیار رئیس علی اینقدر قدر نشناس شده اند...
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
0
حدیثی از پیامبر اسلام، حضرت محمد(ص): «هر گاه صاحب مقام و مسئولیتی هستید، در حالی که می‌دانید برادری از شما هست که لایق‌تر و اصلح‌تر در اجرای آن کار است، ماندن شما در آن جایگاه حرام است و بر شما واجب است که مقامتان را تسلیم او کنید.»
ناشناس
-
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
0
تفکر:ایا دیده اید روزی رئیس جمهور از خانواده شهدای فقیر سرکشی کند بالاخره خانواده شهدای متمول نیز داریم وانان شهید از نظر رئیس جمهورند نمی دانم شاید
مرتضی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
0
حقوق ماهانه والدین شهداء بقدری هست که بتونن قسط وام رو بدن.......
شما از بنیادشهید استعلام بفرما..
روابط عمومی بنیاد شهید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
0
مدیر محترم خبرگزاری
سلام علیکم
با توجه به درج مطلبی در آن سایت زیر عنوان (بی سرپناهی مادر شهید و کم توجهی مسئولین ) و نسبت دادن مطالبی کذب به این نهاد لازم است مواردی را جهت تنویر افکار عمومی بویژه خوانندگان آن خبرگزاری به اطلاع برساند.
در قسمتی از مطلب نوشته شده ، (مادر شهید می بایست در بدترین شرایط ممکن در پارکینگ منازل سازمانی زندگی کند)
توضیح اینکه مادر شهید بخاطر کهولت سن تحت حمایت فرزندان زندگی می کند و متاسفانه بدلیل کم توجهی و عدم مدیریت زندگی توسط فرزند دچار مشکل شده اند بنا بر هر دلیل منزلی که مادر شهید تحت حمایت فرزند خود در آن زندگی می کند توسط بانک مصادره شده و دادگاه نیز رای به مصادره منزل داده اما بانک اعلام نموده که به احترام مادر شهید به هیچ وجه اقدام به تخلیه منزل نخواهد کرد و هم اکنون مادر شهید در یکی از طبقات ساختمانی در شهر بوشهر بصورت محترمانه و عزتمند همراه فرزند زندگی می کند و وسایل اضافی را در پارکینگ ساختمان جا داده بنیاد شهید نیز در حد مقدورات خود خانواده شهید را جهت دریافت وام مسکن به مبلغ 50 میلیون تومان با شرایط بسیار مناسب و بدون سودمعرفی نموده تا کمکی به تامین مسکن مناسب برای مادر شهید باشد اما متاسفانه خانواده شهید به هر دلیل از دریافت این مبلغ صرف نظر نموده اند. در چنین شرایطی بنیاد چه اقدام دیگری می تواند انجام دهد.؟
در قسمت دیگری از متن درج شده در آن خبرگزاری آمده(انتظار می رود مسئولین استان هم باسازکار معین نسبت به سرکشی به خانواده شهدا و رفع مشکلات این خانواده ها اقدام نماید.) لازم به توضیح است این بنیاد با برنامه ریزی های مختلف اقدام به دیدار از خانواده ها ی معظم شهدا و ایثارگران می نماید و در رابطه با این مادر بزرگوار نیز بدلیل شرایط خاص در چند مدت گذشته 3 بار توسط رییس بنیاد شهید شهرستان ،2 بار توسط مدیر کل و 2بار نیزتوسط معاونین از ایشان دیدار بعمل آمده و جهت بهبود وضعیت کنونی و رفع مشکل مصادره منزل و دریافت وام مسکن توصیه لازم به خانواده شهید شده اما خانواده متاسفانه اقدام مثبتی انجام نداده اند.
حتی اگر بنیاد شهید هیچ اقدام مناسبی هم برای این مادر عزیز انجام نداده باشد خانواده شهید می توانست با قسمتی از حقوقی که مادر شهید از طریق حکم حقوقی شهید دریافت می نماید منزل بسیار مناسبی برای این مادر عزیز اجاره نمایند . اما چرا هیچ کدام از راههای ممکن عملی نشده باید از خانواده شهید پرسید.
لازم به توضیح است این اداره کل فاقد منزل سازمانی است اما اواسط سال جاری با تایید استاندار وقت از مسکن و شهرسازی تقاضای 5 واحد سازمانی نموده که امید می رود با تامین این مهم گوشه ای از مشکلات ناخواسته و احتمالی که گاهاً پیش می آید رفع شود.
حال باید از نویسنده این مطلب که بدون گرفتن اطلاعات لازم با جهت دادن به نوع نگارش مطلب بصورتی مغرضانه انواع اتهامات را متوجه این نهاد انقلابی نموده پرسید که بنیاد شهید باید چه کار دیگری انجام می داده و لحاظ قانونی چه خدمت دیگری از این اداره کل می بایست انجام می گردید و کوتاهی شده؟؟؟
امید است در سایه تلاش مسئولان محترم استان و حرکت بهتر خانواده شهید این مادر فداکار از دغدغه فعلی رها شده و همه ما در خدمت به این اسطوره های پایداری سربلند باشیم

تصاویر:
http://8pic.ir/images/72049143290343021228.jpg
http://8pic.ir/images/36370650232703897670.jpg
http://8pic.ir/images/05584167308958400619.jpg
سائل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲
0
سلام ودرود بر مدیران لایق بنیا دشهید استان بوشهر وسلام بر ان عزیزی که این اطلاع رسانی به بنیاد استان کردند. ورضوان خدا بران شهید باکرامت (اسمعیل کمان)ماخودمان خانواده ی شهید هستیم ومی دانیم عزیزان بنیاد سعی وتلاش خودشان را برای خدمات رسانی لازم انجام می دهند. شاید بعضی مواقع کافی نباشد .اما بستگی به توقع افراد دارد تاببینیم توقعات در چه سطحی باشد.ولی درهر حال خواهشی که هست هم خانواده ی معظم شهید وهم زحمتکشان عزیز بنیاد شهرستان واستان بوشهرتعامل کنند تااین قضیه فیصله پیدا کند .همه نزد شهدا وخدای شهدا ماجور باشید.انشاءالله