کد خبر: ۵۱۸۶۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
سرپرست جدید فرمانداری شیراز:

وام دار هیچ گروه سیاسی نیستم/مهم‌ترین مشکل شیراز بیکاری است/ ایجاد امنیت پایدار با حفظ ارزش‌ها از اولویت‌های کاری من است

درب فرمانداری شیراز بر روی تمام گروه‌های معتقد به نظام، انقلاب و رهبری باز است.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه فرماندار شیراز با تصریح اینکه خدمت، توفیق است نه منت اظهار کرد: در زمان پیامبر اسلام، ایشان مدیریت جامعه را برعهده داشتند که عظمت و اقتدار اسلام را نشان دادند و اکنون در زمان غیبت امام عصر(عج)، مدیر جامعه اسلامی ولی‌فقیه است و پست‌ها و تشکیلات اداری از انشعابات ولی فقیه است بنابراین شغل‌ها در حکومت اسلامی توفیقی از جانب خداست که فرد مسئول بتواند خدمت وسیعی را انجام دهد.

مصطفی امیری در مراسم معارفه خود با اشاره به تحقق حماسه سیاسی، دولت تدبیر و امید را مولود این حماسه دانست و گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مهم‌ترین کار پس از حماسه سیاسی، تحقق حماسه اقتصادی است که باید در این راستا تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه ایجاد امنیت پایدار با حفظ ارزش‌ها از اولویت‌های کاری در شهر شیراز است، گفت: به ایجاد اشتغال و رفع مشکلات صنایع که برخی نیمه تعطیل شده‌اند توجه ویژه خواهیم کرد.

امیری با تصریح اینکه کاری که باعث پیشرفت نشود بیکاری پنهان است، تاکید کرد: بیکاری پنهان آفت جامعه ما است که باید این درد جامعه درمان شود.

فرماندار شیراز با تاکید بر بهینه کردن فرمانداری مجازی گفت: مردم باید از درون منزل، درخواست‌های خود را ارائه دهند و جواب دریافت کنند.

وی با بیان اینکه برای توسعه شهر شیراز باید اتاق فکر و شورای گسترش شهرستانی را تشکیل دهیم بر استفاده از نظرات دانشگاهیان تاکید کرد و گفت: از نیروهای متخصص ارزشی که پاک‌دست و با اخلاق باشند و در رفتار خود تعادل را رعایت کنند، استفاده خواهیم کرد.

فرماندار شیراز با تصریح اینکه وابسته و وام دار هیچ گروه سیاسی نیستم، تاکید کرد: درب فرمانداری شیراز بر روی تمام گروه‌های معتقد به نظام، انقلاب و رهبری باز است.

امیری در پاسخ به سوال خبرنگار شیرازه، مهم‌ترین مشکل شیراز را بیکاری دانست و گفت: بسیاری از مشکلات فرهنگی ارتباط نزدیکی با مشکلات اقتصادی دارد که ناشی از بیکاری است.

وی افزود: تلاش می‌کنیم کارخانجات را راه‌اندازی کنیم و سرمایه‌گذار بومی جذب کنیم که سرمایه‌گذاری واقعی انجام دهد.

فرماندار شیراز ایجاد کار، اشتغال، بهبود معیشت مردم و توسعه گردشگری شیراز را از مهم‌ترین اولویت‌های فرمانداری شیراز برشمرد و درخصوص برنامه‌های فرهنگی این نهاد نیز به خبرنگار ما گفت: باید از طریق دستگاه‌های فرهنگی و جذب اعتبارات بیشتر بتوانیم ارزش‌های اسلامی را نهادینه کنیم.

معاون عمرانی استانداری فارس هم در این مراسم گفت: امروز با پروژه‌های متعدد نیمه‌تمام عمرانی در استان روبه‌رو شده‌ایم که در این شرایط فعلی باید در اولویت‌بندی دقت شود و در بین پروژه‌های نیمه‌تمام به آن دسته از پروژه‌ها توجه شود که مورد نیاز بیشتر مردم و اشتغال‌زا باشد.

توجه به شیراز به عنوان شهر سلامت در دستور کار قرار گیرد

خلیل رضائیان خاطرنشان کرد: باید بین شهرستان‌های استان و شیراز تفکیک به وجود بیاید؛ چرا که در برخی از عملکردها شیراز در سایه استان کم‌رنگ دیده شده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه بافت قدیم شیراز تخلیه شده و ساکنان آن به سمت شمال شیراز عزیمت کرد‌ه‌اند، افزود: توجه به شیراز به عنوان شهر سلامت در دستور کار قرار گیرد و درباره آن اهتمام ویژه شود.

ایثارگری شهدا در انقلاب موجب استقرار نظام جمهوری اسلامی شد

سرپرست سابق فرمانداری شیراز نیز در این مراسم بیان کرد: ایثارگری شهدا در انقلاب موجب استقرار نظام جمهوری اسلامی شد. امید است انتصاب‌ها موجب خیر و خدمت برای مردم باشد.

محمدرضا تدین با بیان اینکه تلاش کردیم در سه ماه گذشته از مسائل شهرستانی غفلت نشود، گفت: طی این مدت جلسات شورای تأمین استان، آموزش و پرورش، ترافیک، مدیریت بحران و مواد مخدر همانند گذشته برگزار شد.

در پایان این مراسم با حکم استاندار فارس، مصطفی امیری به سرپرست فرمانداری شیراز منصوب و از زحمات محمدرضا تدین قدردانی شد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
0
رئیس ستاد ولایتی در فارس فرماندار شیراز شد. هدیه دولت یازدهم به ولایتی بابت همراهی روحانی ادامه دارد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
0
ببخشید اگر وامدار هیچ کس نیستید شان نزول جنابعالی برصندلی فرمانداری چیست سوابق خدمت اجرایی ویا اجتماعی شما به مردمان شهرستان شیراز چیست؟ البته شیرازه فعلا طرفدارشماست ودرج نمی کند ولی انشاالله تاریخ ....
همینجوری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
1
ازآنجایی که قراردادی فی مابین استاندارفارس ومسئولان ستادهای کاندیداهای رفوزه شده(اصولگرا)مبنی بر انتصابشان دراین دوره منعقدشده ،اگرفردیاافرادی ازقافله عقب مانده اند،بادردست داشتن حکم مسئولیت ازستادهای مذکوربه دفتر استانداری مراجعه نمایند.
عواقب عدم مراجعه متوجه شخص خواهد بود و استاندارومجموعه استانداری مسئولیتی را نمی پذیرند.ازآنجاییکه فعالان ستادهای روحانی قراراست درزمان ریاست جمهوری اصولگراها ودردوره های بعدی پست بگیرنداز مراجعه به استانداری خودداری نمایند.درصورت مشاهده چنین مواردی با خاطی برخورد می شود.باتشکراززحمات ستادهای ولایتی-قالیباف-رضایی و جلیلی
استاندارفارس