کد خبر: ۵۱۹۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
به همت بسیچ دانشجویی برگزار می‌شود

اکران عمومی فیلم‌های جشنواره عمار در دانشگاه شیراز

چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار از دوشنبه 28 بهمن الی چهارشنبه30 بهمن ماه در تالار فجر دانشگاه شیراز به صورت عمومی اکران می شود.
به گزارش خبرنگار شیرازه؛ دبیر چهارمین دوره جشنواره فیلم مردمی عمار در دانشگاه شیراز با اشاره به برگزاری این دوره از جشنواره در این دانشگاه و حضور چهره های هنری و انقلابی گفت مستندهای برگزیده این جشنواره در روزهای دوشنبه الی چهارشنبه 28الی30 بهمن ماه در تالار فجر این دانشگاه اکران می شود.

علی اصغر مرتضایی راد از اکران دو مستند جای خالی و به رنگ زندگی با حضور حجت الاسلام وافی-نقش اول مستند به رنگ زندگی-در روز دوشنبه 28بهمن،دو مستند مصاف و عقده سبز با با حضور مسعود فراستی-منتقد سینما-در روز 29 بهمن و همچنین اکران فیلم سینمایی فرشتگان قصاب و انیمیشن جذاب پیام راشل کوری در روز آخر خبردارد.

دبیر سیاسی بسیج دانشجویی ذانشگاه شیراز همچنین یادآور شد چهارشنبه 30 بهمن روز آخر جشنواره مراسم اختتامیه با حضور محمدرضا اسلاملو کارگردان و مستند ساز و همچنین فرهاد عظیما کارگردان انیمیشن پیام راشل کوری برگزار می شود. وی در ادامه افزود مستندها در سه روز 28،29 و 30 بهمن در دو ساعت 16 و 19 پخش می شود و منتقدین و مهمانان بعد از پایان مستند اول به نقد و بررسی موضوعات مربوطه می پردازند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
بی سیم چی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲
0
به دوستان فعال اکران استان به خصوص حاج معین خدا قوت وخسته نباشید عرض می کنیم