کد خبر: ۵۲۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۹ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۲
ارابه‌های مرگ همچنان می‌تازند

خودروی حامل «سیگار قاچاق» در دهشیخ جان یک مادر را گرفت

روز گذشته یک دستگاه خودروی پژو 405 حامل بار سیگار قاچاق در حالی که سرعت بسیار بالایی داشت با یک عابر پیاده برخورد و جان این فرد را گرفت.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، جعفر رشیدی از پرسنل بیمارستان ولی عصر لامرد در تشریح این حادثه اظهار داشت: این مادر 46 ساله که از اهالی شهرستان مهر بود در هنگام عبور از عرض خیابان در منطقه تجاری دهشیخ توسط خودرو 405 زیر گرفته می شود که نامبرده به دلیل جراحات شدید وارده به سر و بدن در بدو ورود به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.

شاهد عینی این ماجرا در گفتگو با لامرود اظهار داشت: راننده خودروی حامل سیگارهای قاچاق لحظاتی پس از تصادف به همراه همدستان خود اقدام به جابه جایی کالای قاچاق از خودروی حادثه دیده نموده اند.

خودروهای حامل قاچاق به دلیل عبور  و مرور با سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل خودرو بارها در مناطق مختلف شهری دچار حادثه شده اند.

سرعت بیش از حد در جاده، خاموشی چراغ، نداشتن خطر عقب و بی توجه بودن به مقررات و حتی حرکت در مسیر خلاف جاده ها بارها و بارها جوانان این منطقه را به کشتن داده است.

قاچاق در سال جاری تاکنون 5 نفر را قربانی خود نموده و خسارت مادی و روحی بسیاری را به مردم این منطقه وارد نموده است.

امید است مسوولینی که وظیفه جلوگیری از این معضل بزرگ را دارند با اقدامات سریع و برخورد قاطع قاچاقچیان را زمین گیر کرده و آرامش و امینت خاطر را به مردم در جاده ها و حتی خیابان ها هدیه دهند.

نظرات بینندگان