کد خبر: ۵۲۵۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۲

سه تصادف رانندگی در استان فارس 6 کشته و 10 زخمی برجای گذاشت

سه تصادف که دیروز یکشنبه در استان فارس رخ داد، 6 کشته و 10 زخمی برجای گذاشت.
به گزارش شیرازه، سه تصادف که دیروز یکشنبه در استان فارس رخ داد، 6 کشته و 10 زخمی برجای گذاشت.

تصادف در محور قیرکارزین - فیروزآباد
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان فارس گفت: در تصادف اول برخورد پراید  و نیسان در محور قیرکارزین - فیروزآباد دو مصدوم و سه فوتی بر جای گذاشت. دکتر کامران فیروزی به مهر گفت: درپی تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس 115قیروکارزین در ساعت 14 و 25 دقیقه یکشنبه، بلافاصله نیروهای اورژانس 115 با سه دستگاه آمبولانس 115 برای امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند که دو مصدوم این حادثه توسط اورژانس 115 به بیمارستان انتقال یافتند ضمن اینکه  متاسفانه این حادثه سه فوتی نیز در بر داشت.

تصادف در شهرک آرین شیراز
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان فارس همچنین گفت: در تصادف دیگر برخورد اتوبوس و پژو 405 در  ابتدای شهرک آرین شیراز پنج مصدوم بر جای گذاشت. وی ادامه داد: بر این اساس درپی تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس 115شیراز در ساعت 15 یکشنبه بلافاصله نیروهای اورژانس 115 جهت امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند که پنج مصدوم این حادثه توسط اورژانس 115 به بیمارستان  انتقال یافتند. فیروزی گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشته است.

تصادف در محور داراب - جنت شهر

داراب آنلاین نوشت: تماس یکی از شهروندان دارابی در ساعت 19:37 که در حال عبور از جاده داراب – جنت شهر بود خبر از تصادف هولناک دیگری می داد. در تصادفی هولناک چهار خودروی پژو 405، زانتیا، پژو پارس و نیسان به شدت با یکدیگر برخورد کردند که متاسفانه یکی از سرنشینان در محل حادثه فوت کرد.شدت این حادثه به حدی بود که بخشی از قسمت جلوی خودروی پژو پارس به نزدیکی جاده قدیم پرتاب شده بود.

هادی کشاورز مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان داراب در مصاحبه با خبرنگار داراب آنلاین گفت: در ساعت 19:22:55 با مرکز اورژانس تماس گرفته شد و بلافاصله یک دستگاه خودرو به محل حادثه اعزام شد. با اعلام نیاز بعدی خودروی دوم و سوم نیز به محل حادثه اعزام شد.

کشاورز با تایید کشته شدن یکی از سرنشینان خودروها در محل حادثه گفت: در این حادثه دلخراش 5 نفر دیگر به شدت مصدوم و به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) اعزام شدند.

 

وی افزود: به گفته همکاران لحظاتی پیش دو تن از مصدومان نیز به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کردند و حال دیگر آسیب دیدگان مناسب نیست.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
جواد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
0
خداوکیلی وضعیت جاده های شهرستان داراب خیلی اسفباره، جاده های بسیار شلوغ که نیاز شدید به دوبانده شدن دارند، چرا مسئولین فکری به حال این شهرستان نمی کنند، مگه مردم جونشون از سر راه آوردن که به این راحتی داخل این جاده های غیر استاندارد از دست می دن، کی میخواد جوابگوی خونواده های داغدیده این شهرستان باشه، چرا کسی به فکر مردم این شهرستان نیست؟آخه مگه این محور داراب -جنت شهر که واقعا حادثه خیزه چند کیلومتره که اصلاحش نمی کنن؟؟؟