کد خبر: ۵۲۶۰۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۲

اعلام مجرمیت علیه سه مدیر سابق در فارس

کیفرخواست سه نفر از مدیران سابق و پنج نفر از کارکنان یکی از سازمان های دولتی در استان فارس در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز صادر شد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس این اقدام در راستای برخورد قاطع دستگاه قضایی با مفاسد اداری و با هدف سالم سازی سازمان ها و نهادهای دولتی انجام گردید که طی آن سه نفر از مدیران سابق شاغل در یکی از سازمان های استان فارس پس از تکمیل تحقیقات در دادسرای شیراز به اتهامات اختلاس ، تصرف غیر قانونی در اموال دولتی ، تضییع حقوق و اموال دولتی ، جعل و صدور گواهی خلاف واقع تحت تعقیب کیفری قرار گرفتند.

این گزارش حاکی است در حال حاضر دو نفر از متهمان پرونده با صدور قرار در بازداشت به سر می برند و سایر متهمان این پرونده با دستور قضایی و تودیع وثیقه مناسب آزاد می باشند.

گفتنی است این پرونده هم اکنون در دادگاه جزایی شیراز در حال رسیدگی می باشد که در صورت اثبات جرم این افراد در دادگاه و صدور حکم به محکومیت متهمان این پرونده طبق تبصره ماده 36 قانون مجازات اسلامی مراتب در رسانه ها ، مطبوعات و جراید اطلاع رسانی خواهد شد. 
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
جرس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
1
از برکات دولت مهرورز است...
باز هم مردم منتظر اینچنین خبرهایی هستند!!!!
هـــرس
افتاقا اینها باقی ماندگان دولت گفتگوی تمدن ها هستند که احمدی نژاد به دلیل گردن کلفتی نتونست اون هارو هرس کنه؛
متوجه ای جرس
ضمنا اینقدر هرس نخور
برو ریشه بابک زنجانی رو هم دربیار ببین تو باغچه کیه!
Ali
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
0
الحمدلله م.خ انقدر پارو كرده كه از پس وثيقه ميلياردي هم بربياد...
خونه بالاشهر تهرانش برا 10تا متهم كافيه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
0
اگه واقعا راست میگین و شریک با این دزدها نیستین، هم اعدامشون کنین و هم اموالشونو مصادره کنین تا به فقر و فلاکتی که بعضی مردم افتاده اند، بیافتند تا در عبرتی هم باشه برای سایر مدیران دزد و الا حرف مفت نزنین و در اخر هم بازنشسته شون نکنین و همه چیزو به این راحتی تموم کنین