کد خبر: ۵۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۲

آموزش و پرورش قیروکارزین آماده استقبال از مسافران نوروزی

دانیال رستمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قیروکارزین از برنامه های این مدیریت جهت اسکان مهمانان نوروزی در تعطیلات نوروز 93 خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از پرگون، دانیال رستمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قیروکارزین از برنامه های این مدیریت جهت اسکان مهمانان نوروزی در تعطیلات نوروز 93 خبر داد.

رستمی گفت: ستاد اسکان مهمانان نوروزی در این مدیریت تشکیل شده و برنامه های آن بعد از تعطیلی مدارس از 28 اسفند ماه لغایت 13 فروردین ادامه خواهد داشت. وی در خصوص محل های انتخاب شده برای اسکان مهمانان نوروزی اظهار داشت: سه واحد در سطح شهر قیر برای اسکان تدارک دیده شده که عبارتند از مدارس تربیت، حضرت مریم و علامه حلی که میزبان مهمانان خواهند بود و همچنین برای مهمانان ویژه نیز خانه معلم این مدیریت آماده است تا خدمات دهی مناسب را انجام دهد.

مدیر آموزش و پرورش قیروکارزین ادامه داد: این مکان ها از لحاظ امکانات مجهز به سرویس های بهداشتی، حمام، نمازخانه، آشپزخانه، یخچال و سایر مسائل رفاهی دیگر می باشند که امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای مسافران باشیم.

رستمی با اشاره به دیگر برنامه های ستاد اسکان مسافران نوروزی اداره آموزش و پرورش قیروکارزین تصریح کرد: اقلامی از قبیل پوستر، بنر، و راهنمای مسافران برای دیدن اماکن تاریخی و تفریحی قیروکارزین آماده شده است که بین مسافران پخش خواهد شد و همچنین در این مدت هر روز در مدیریت نیروهای کشیک برای انجام امورات حضور خواهند داشت و در مدارس نیز مدیر, معاون و خدمتگذار مدرسه برای رسیدگی به امورات مسافران حضور خواهند داشت.


نظرات بینندگان