کد خبر: ۵۲۷۸۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
تولیت جدید حرم مقدس احمدی و محمدی:

اعتماد رهبر انقلاب در سپردن مسئولیت به اینجانب موهبت الهی و امتحانی است که امیدوارم به خوبی از عهده آن برآیم

در راه خدمت به این آستان مقدس از همه علما و بزرگان استمداد می جویم.
به گزارش خبرنگار سرویس سومین حرم شیرازه، منتخب مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و تولیت جدید آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) گفت: وجود خاندان عصمت و طهارت(ع) از مصادیق قطعی «حَبْلِ اللّهِ» است که در استان فارس می‌تواند یک حلقه ارتباطی و وجه اشتراک برای همه اهالی این استان و خدمتگزاران به شریعت اسلامی و مذهب حقه تشیع با هر ایده، تفکر و سلیقه‌ای باشد.

آیت‌الله سیدعلی‌اصغر دستغیب در مراسم تودیع و معارفه تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) وجود امامزادگان را عامل وحدت و تجمیع در راستای یک هدف مقدس دانست و گفت: در راه خدمت به آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) از همه علما و بزرگان استمداد می‌جوییم و امیدواریم بتوانیم هم جهت توسعه این بارگاه مقدس و هم از لحاظ فعالیت‌های فرهنگی خاطر رضایت مقام معظم رهبری را به‌دست آوریم.

تولیت جدید آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با اشاره به اینکه دغدغه فرهنگ از عمده‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، افزود: ما در این جهت مسئول هستیم و امیدواریم وظیفه خود را در عرصه فرهنگ به خوبی انجام دهیم و رضایت ایشان که همان رضایت امام زمان (عج) است را به دست آوریم.

آیت الله دستغیب گفت: خدمت مقام معظم رهبری عرض تشکر دارم که همواره نسبت به استان فارس و شیراز بذل عنایت فرمودند به ویژه که به‌مناسبت وجود امامزادگان واجب‌التعظیم در این منطقه عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) را عنایت کردند که موجب جلب توجه بیشتر شیعیان و محبان ا هل بیت عصمت و طهارت(ع) به حرم‌های این بزرگواران است.

تولیت جدید آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) بر ضرورت توسعه حرم‌های مطهر تأکید کرد و گفت: نماینده ولی فقیه همیشه برای توسعه حرم مطهر گام‌های مؤثری برداشته و امیدوارم که خدا هم به ایشان و هم به هیئت مدیره این بارگاه مقدس توفیقات بیشتر عنایت کند.

وی ضمن قدردانی از زحمات آیت‌الله سیدمحمد مهدی دستغیب، گفت: زحمات ایشان مورد توجه رهبر معظم انقلاب نیز بوده است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان با بیان اینکه مقام معظم رهبری عنایت ویژه‌ای به خاندان دستغیب دارند، افزود: ایشان برای انجام این مسئولیت توصیه‌هایی فرمودند و دعای خیر خود را بدرقه راه بنده کردند که می‌تواند خیلی مؤثر باشد.


وی با بیان اینکه امید است دعای ایشان برای من و همه خدمتگزاران ادامه داشته باشد، گفت: یکی از کسانی که دعایش همیشه مستجاب است دعای امام عادل است و دعای ایشان به عنوان نائب امام زمان به طور قطع برآورده می‌شود.

آیت الله دستغیب تصریح کرد: در این مقطع زمانی جای افتخار و مباهات برای اینجانب است که معظم‌له اعتماد فرمودند و تولیت این بارگاه باعظمت و معنوی را به بنده سپردند البته این یک موهبت الهی است و در عین حال امتحانی که امیدوارم از آن به‌خوبی و با موفقیت از عهده آن برآیم.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
0
ماشاالله به تیتر
ناشناس
United States of America
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
0
من آسید مهدی رو نمی بینم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲
0
حسن دستغیب رفت احمد دستغیب آمد