کد خبر: ۵۲۸۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
رئیس هلال احمر فارس در گفتگو با شیرازه:

برپایی خیمه نماز در مبادی ورودی شهرها/ تجهیز پایگاه‌های امداد برای اسکان مسافران در راه مانده

امسال، 17 دستگاه خودرو نجات، 51 دستگاه آمبولانس امدادی و 30 دستگاه خودروهای امداد رسان به کار گرفته می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس اعلام کرد: 43 پایگاه ثابت و موقت امداد و نجات بین‌شهری(جاده‌ای) با 247 نفر عوامل امدادی در طرح امداد و نجات نوروزی سال 93 یعنی از 25 اسفندماه 92 تا 15 فروردین93 به هموطنان خدمات ارائه می‌دهند.

محمدرضا ابراهیمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شیرازه، افزود: از این تعداد، 22 پایگاه ثابت، 11 پایگاه موقت، 9 پایگاه امداد و نجات کوهستانی و یک پایگاه امداد هوایی می‌باشد.

وی با بیان اینکه هرسال همزمان با شروع طرح نوروزی، اقلام و تجهیزات امدادی بر اساس تعداد شعب دریافت و توزیع می‌شود، اظهار کرد: در طرح امداد و نجات نوروزی امسال، 17 دستگاه خودرو نجات، 51 دستگاه آمبولانس امدادی و 30 دستگاه خودروهای امداد رسان به کار گرفته می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس از استقرار پایگاه امداد و نجات هوایی در شهر لار خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بخش اعظمی از ترددها به سمت جنوب استان است و آمار تصادفات در ایام نوروز افزایش می‌یابد، امداد هوایی جمعیت نیز به منظور امدادرسانی سریع‌تر به مصدومین در این ایام فعال است.

وی با اشاره به اجرای طرح ملي ايمني و سلامت مسافرين نوروزي93 گفت: با اجرای این طرح پایگاه‌های امداد و نجات 19 شهرستان به صورت 12 ساعته و پایگاه‌های امدادی 22 شهرستان به صورت شبانه‌روزی به مسافران خدمات ارائه می‌دهند.

این مقام مسئول همچنین از تجهیز پایگاه‌های امداد برای اسکان اضطراری مسافران در راه مانده خبر داد.

ابراهیمی با اعلام اینکه با همکاری حوزه امور جوانان جمعيت هلال احمر استان فارس در مبادی ورودی شهرها خیمه نماز برپا شده است، تصریح کرد: در ایستگاه‌های خدماتی جمعیت هلال احمر فارس خدمات گوناگونی از جمله ارائه نقشه شهر و راهنمایی مسافران نوروزی، برپايي نمايشگاه ميراث فرهنگي و صنايع دستي، ارائه مشاوره مذهبی، مشاوره بيماري هاي رفتاري و بيماري هاي مسافرتي، اجرای مسابقات فرهنگی و نقاشی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی انجام می‌شود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
saman
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
0
سلام.این برنامه هایی که آقای ابراهیمی گفتند کار هرساله هلال احمر در ایام نوروز است.با تشکر از اعضا و کارکنان هلال احمر. آقای ابراهیمی بگویند چه طرح و برنامه جدیدی دارند؟
آقای ابراهیمی هلال احمر فارس مدت هاست که دچار روزمرگی شده.
رضا
-
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
5
با تشکر از سایت شیرازه که اخبار انتصاب ها و جابه جایی مدیران را به موقع گزارش میکنند ظاهرا آقای ابراهیمی قصد دارند آقای مذنب را از معاونت جوانان بردارند.لطفا این کار را نکنند چون اقای مذنب مدیدی توانمند و با تجربه است ایشان با سوابق مدیریتی درخشان و فردی تحصیل کرده هستند خواهشا مسولیت ایشان را تغییر ندهند ایشان به جهت شایسگی و لیاقت به جز معاونت جوانان در بکسال گذشته معاون داوطلبان هم بوده اند خولطفا اجازه دهید آقای مذنب توان و شایستگی خود را بیشتر از قبل نشان دهد
امدادگر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲
0
حتما آقای رضا از افعال معکوس استفاده کرده اند.فکر کنم نظرشان طعنه زدن است