کد خبر: ۵۲۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۲
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ سه‌شنبه 20 اسفند

اولین و سومین دوره یک فستیوال در شیراز به طور هم‌زمان برگزار شد! + عکس

پرونده «حق ماموریت 12 میلیاردی» در سازمان جهاد کشاورزی٬ این بار با تکذیب رئیس سابق این سازمان در روزنامه‌ها دیده می‌شود.

به گزارش شیرازه؛ امروز سالادمان را با «عصر مردم» شروع می کنیم؛ «آمادگی شهرداری برای همکاری با تولیت جدید حرم شاهچراغ(ع)» را شهردار شیراز گفته و این روزنامه هم تیتر کرده. تیتری هم از گزارش اختصاصی این روزنامه از مراسم معارفه دکتر قاسمی مدیر کل جدید جهاد کشاورزی فارس انتخاب شده با عنوان «تاکید معاون استاندار بر حضور کارشناسان در اتاق فکر سازمان جهاد کشاورزی فارس» که در سمت راست صفحه اول خودنمایی می کند و در صفحه شیراز این روزنامه، نصف صفحه را به خود اختصاص داده. در صفحات داخلی هم «استفاده از ظرفیت دانشگاه های استان برای توسعه و حفاظت از منایع طبیعی فارس» توجه ما را به خود جلب کرد همین طور صفحه ای که کل آن به موضوع «حضور حماسی زنان در ادبیات دفاع مقدس» پرداخته.

صفحه اول «نیم نگاه» با تیتر «معتقدیم به جای برخورد با فاعل باید با فعل برخورد کرد» را که سردار سجادیان گفته، شروع می‌شود و عکسی هم در همین رابطه منتشر شده. در صفحات داخلی هم یک صفحه به این موضوع اختصاص داده شده. اشاره ای به تخفیف 15 تا 35 درصدی کلیه اجناس نمایشگاه های بهاره و انتصاب دکتر قاسمی به عنوان ریاست جدید جهاد کشاورزی فارس از دیگر عناوین صفحه اول این روزنامه است. در صفحه آخر هم آماری چاپ شده که بیانگر شرکت بیش از 60 درصدی غیربومیان در نمایشگاه بین المللی فارس است.


«افسانه»
پاسخ مدیران جهاد کشاورزی فارس به اتهامات را تیتر کرده و گفته: «12 میلیارد تومان چگونه محاسبه شد». ثانیا عکسی با موضوع نمایشگاه های بهاره و با عنوان «بیش از 60 درصد نمایشگاه بین المللی در اختیار غیر فارسی ها» را در صفحه اول خود چاپ کرده. در یکی از صفحات داخلی هم آورده «83 درصد بودجه شهرداری محقق شد».


«در ایام نوروز حرمت اهل بیت(ع) حفظ شود» را آیت الله ایمانی گفته و «خبرجنوب» تیتر یک خود کرده. «واگن های قطار شهری امروز روی ریل می روند» تیتر دیگر این روزنامه است. «تخلف پنج و نیم میلیون تومانی پژو پارسی در فارس» عنوان عکسی از سردار سجادیان است که این برگ تخلف را در دست گرفته و به دوربین ها نشان می دهد و در سمت راست صفحه اول خبرجنوب قرار گرفته. آمار ناراحت کننده ای هم توسط این روزنامه چاپ شده با تیتر «روزی 2 نفر به دیالیزی های فارس اضافه می شود» که بیان کننده نیاز مبرم فارس به حدود 200 دستگاه دیالیز است. در صفحه گردشگری از شما دعوت شده تا به غار شاپور سری بزنید و از جاذبه های ایلام هم مطالبی چاپ شده. قسمت ورزشی اما از خجالت فجر شهید سپاسی در آمده و تقریبا تمام صفحه را با تیتر های مربوط به این تیم پر کرده. اما موضوع جالبی که موجب تعجب است این‌که؛ خبر جنوب پایان کار اولین فستیوال هنری زندانیان در شیراز را تیتر کرده ولی عصر مردم سومین فستیوال را! جالب اینکه اولین و سومین فستیوال همزمان در یک مکان به کار خود پایان داده! به نظر شما دومین فستیوال چه شده؟ برای کاهش هزینه ها حذف شده یا در روزنامه ای دیگر خبر آن تیتر شده؟ یا شاید قرار گذاشته باشند که دومی و چهارمی را با هم برگزار کنند!


صفحه آخر «عصر مردم»


صفحه 8 «خبر جنوب»


نظرات بینندگان