کد خبر: ۵۲۸۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
بایگانی شیرازه از سال 92/ پرونده اول: سیاست

تلخی و شرینی‌های «سیاست 92» در فارس؛ از روزهای داغ انتخابات تا انتصاب‌های اعتدالی!

حالا که سال 92 رو به پایان است، نگاهی به آن‌چه گذشت و آن‌چه در این سال گفته شد، می‌تواند شیرینی، تلخی و حتی پندها و عبرت‌های خاص خود را داشته باشد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه؛ پس از این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی خود در دقایق ابتدایی سال 92، این سال را سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نام‌گذاری کردند، در حوزه حماسه سیاسی، همه نگاه‌‌ها به انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد معطوف شد. قطعا مهم‌ترین رخداد سیاسی در این سال، حضور پرشکوه مردم در این انتخابات بود. اما این همه ماجرا نبود. روی کار آمدن دولت روحانی، باعث شد تا علاوه بر تغییر استانداران، بسیاری از فرمانداران نیز تغییر کنند. آرایش سیاسی کشور حالا تغییر کرده و در این میان استان فارس نیز در حوزه مدیریتی و سیاسی، تحت تاثیر این تغییرات بوده است. شیرازه در این گزارش سعی کرده است نگاهی مختصر به مهم‌ترین اظهار نظرات و رویدادهای سیاسی در سال 92 به تفکیک ماه‌های سال، داشته باشد و در نهایت انتصاب‌های سیاسی و امنیتی که از سوی استاندار صورت گرفته را لیست کرده.
حالا که سال 92 رو به پایان است، نگاهی به آن‌چه گذشت و آن‌چه در این سال گفته شد، می‌تواند شیرینی، تلخی و حتی پندها و عبرت‌های خاص خود را داشته باشد.

فــــروردین‌

اگرچه تعطیلات نوروز علی‌القاعده فروردین ماه را باید به یکی از کم‌ خبر‌ترین ماه‌های سال در حوزه مسائل سیاسی تبدیل می‌کرد اما، نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری، این قاعده را تغییر داد؛

8/ علی‌اکبر ولایتی در شیراز در مورد دعوت از لاریجانی برای حضور در ائتلاف سه‌گانه گفت: رئیس مجلس شورای‌ اسلامی اصل را بر همبستگی بین اصولگرایان و دوری از تشتت بین آنان گذاشته است.

23/ امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه فردی که زیر یک‌میلیون رای دارد نباید نامزد ریاست جمهوری شود، گفت: تعدد کاندیداهای ریاست جمهوری موجب سردرگمی مردم و هزینه‌کرد اضافی بیت‌المال می‌شود.

27/ تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «انتخابات ریاست جمهوری یازدهم» در دانشگاه شیراز برگزار شد.

28/ امام جمعه شیراز گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با همکاری دوستان بی‌بصریت با راه‌اندازی جنگ‌های نرم، سخت، فضای مجازی، فرهنگی، سیاسی، شایعه‌پراکنی و تحریم‌های اقتصادی در صدد شکستن حریم ولایت و رهبری هستند.

31/ رئیس دانشگاه پیام نور شیراز دانشگاه‌ها را بستر‌ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات عنوان کرد.

اردیبهشت

اگرچه هنوز تبلیغات رسمی انتخابات ریاست جمهوری آغاز نشده است اما کاندیداهای احتمالی و بعدتر، کاندیداهای تائید شده پی‌درپی به شیراز و استان فارس سفر می‌کنند.

1/ در آستانه نزدیک شدن به آغاز تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی، مرکزیت ستاد‌های حمایتی از علی‌اکبر ولایتی در جنوب کشور در شیراز گشایش یافت.

3/ کواکبیان کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اگر تائید صلاحیت نشوم، کف خیابانی عمل نمی‌کنم در شیراز گفت: برای رقیب پیروز شیرینی می‌خرم.

3/ فرماندار شیراز پس از پایان نام‌نویسی از داوطلبان ورود به شورا‌های این شهرستان، در جمع خبرنگاران به تشریح وضعیت این افراد پرداخت.

10/ فرماندار شیراز با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات، شورای عالی امنیت ملی نقش فرماندارن را مهم ارزیابی کرده‌اند از آغاز به کار کمیته امنیت انتخابات این شهرستان خبر داد.

11/ آل‌ اسحاق نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شیراز گفت: رئیس جمهور مدیرعامل است و رئیس هیئت مدیره نیست.

11/ زاکانی در جمع خبرنگاران در شیراز بر خیانت موسوی و کروبی در حد نظام سلطه و تکذیبیه افراشته و در پی آن سه اتفاقی که ممکن است برای وی روی داده باشد، تاکید کرد.

18/ لنکرانی در دانشگاه شیراز گفت: افتخار می‌کنم که کاندیدای پایتخت‌نشین نیستم.

19/ محسن رضایی کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری‌ در شیراز گفت: پرونده جریان فتنه سال 88 را بوش از 10 سال قبل روی میز خود داشته و نقشه اجرای آن را می‌کشیده است.

19/ حداد عادل کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در شیراز با بیان اینکه برخی ‌در عالم سیاست با تقلید از مد‌پرستی تجاری با رنگ‌ها بازی می‌کنند، گفت: ملت ایران ‌در انتخابات ‌در خرداد ماه با حضور حداکثری فردی اصلح را بر می‌گزینند.

20/ امام جمعه شیراز گفت: همگان و به ویژه داوطلبان باید به مر قانون در برگزاری انتخابات پایبند باشند.

22/ رئیس سازمان بسیج مستضعفین در شیراز گفت: حضور حداکثری در انتخابات مقدمه حماسه سیاسی بوده و غایت این امر پرده‌برداری از چهره تزویر آمریکا در جهان است.

25/ دانشجویان دانشگاه شیراز در روز «نکبت» هم‌زمان با دانشجویان سراسر کشور، پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

26/ فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه رئیس جمهوری را می خواهیم که ولایتمدار باشد افزود: رئیس جمهوری می خواهیم که اهل سازش با آمریکا نباشد و اطرافیانش غارتگر نباشند.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور ما باید بر روی ارزش ها بایستد و آمریکا ستیز باشد.


26/ با هدف ایجاد شور سیاسی در سال حماسه سیاسی، دانشجویان دانشگاه شیراز، «کافه انتخابات» در این دانشگاه برپا کردند.

27/ امام جمعه شیراز گفت: کلید فتنه در سال 90 و 91 زده شد و دشمن در حال جمع‌آوری اطلاعات و امکانات بود و ما باید بدانیم چه باید بکنیم چراکه بصیرت، لازمه کار است.

خــــــرداد

این ماه اما اوج اخبار سیاسی در استان و کشور است به گونه‌ای شور انتخاباتی به طرز قابل توجهی میان مردم افزایش یافته و رسانه‌ها یکی از پر بیننده‌ترین روزهای خود را تجربه می‌کنند. انتخابات شوراهای شهر هم باعث شده تا این شور دو چندان شود.

3/ تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های شیراز به خاطر بی‌اثری همیشگی فشارهای داخلی و خارجی بر شورای نگهبان، با صدور بیانیه‌ای از اعضای آن قدرانی کردند.

7/ برای نخستین بار در فارس، همایش بزرگ حامیان علی‌اکبر ولایتی، کاندیدای ریاست جمهوری در شیراز برگزار می‌شود.

8/ فرماندار شهرستان شیراز استفاده از وسایل و امکانات نهادها و موسساتی که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند از سوی نامزدهای انتخابات پیش رو را ممنوع اعلام کرد و گفت: در صورت مشاهده اعمال خلاف قانون مراتب مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.

15/ رئیس ستاد جبهه متحد اصولگرایان شیراز در بخش انتخابات شورای اسلامی این کلان‌شهر گفت: جبهه متحد اصولگرایان به دنبال تحقق مطالبات مقام معظم رهبری و اقشار مختلف جامعه و فراهم کردن زیرساخت‌های شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت است.

16/ دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در فارس از اعلام حمایت رسمی جامعه روحانیت شیراز از لیست جبهه متحد اصولگرایان برای انتخابات شورای اسلامی خبر داد.

18/ مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از برپایی کافه انتخابات در خیابان‌های شهر شیراز خبر داد.

18/ ولایتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با تشریح برنامه‌های دولت متمم ‌‌در شیراز گفت: در دولتی اخلاق‌گرا و دارای ثبات در تصمیم‌گیری، ‌اقتصاد و سیاست خارجی را بازسازی می‌کنم. علی اکبر ولایتی با بیان اینکه در برابر زیاده‌خواهی‌های زیاده‌خواهان می‌ایستیم، گفت: به مقاومت مدبرانه اعتقاد دارم و مشکلات داخلی و خارجی را با انگشت تدبیر حل می‌کنم.

19/ در ادامه سفرهای انتخاباتی پس از حضور در شهر یاسوج و سپیدان، دکتر سعید جلیلی امروز عصر وارد شیراز شد./ با ورود سعید جلیلی به ورزشگاه شهید دستغیب شیراز، آوای جمعی «اصلح جلیلی» در این ورزشگاه طنین‌انداز شد./ بسیاری سعی کردند مانع مسیر پیشرفت انقلاب شوند اما این انقلاب در برابر حرکاتی که می‌خواست از اسلام ناب زاویه بگیرد ایستاد و عناوین مجعولی مانند «مکتب ایرانی» و « دوستی با ملت اسرائیل» با برخورد شدید ملت ایران به عقب رانده شد. / لنکرانی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: با جلیلی پیمان ابوالفضلی می‌بندیم که هر چه در توان داریم برای دفاع از گفتمان انقلاب، عدالت و پیشرفت در سایه ولایتمداری به میدان آوریم. / یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید سعی شود در کنار سفرهای استانی، سفرهای وزارتخانه‌ای انجام شود.

19/ به دنبال سئوالات مکرر متدینان شیراز، جامعه روحانیت این شهر با صدور بیانیه‌ای دکتر ولایتی را به عنوان اصلح نامزدهای ریاست جمهوری یازدهم اعلام کرد.

19/ محمد باقر قالیباف در مجموعه ورزشی دستغیب این شهر با قدردانی ازحامیانش گفت :آمده ام به مدیریت خسته و بسته کشور پایان دهم.

20/ محمدرضا عارف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آمده‌ام تا به حضور باندهای قدرت و ثروت پایان دهم و با فساد مبارزه کنم.

21/ همزمان با سفر روحانی به شیراز، «شعار عارف متشکریم» در ورزشگاه شهید دستغیب این شهر طنین‌انداز شد.

22/ جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های شیراز در نامه‌ای سرگشاده از نامزدهای اصولگرای ریاست جمهوری خواستند که به وعده خود عمل کنند و خروجی ائتلاف آنان یک نفر باشد.

24/ انتخابات شورای اسلامی و ریاست جمهوری با حضور گسترده مردم استان فارس برگزار شد. بنا به سنت هر ساله در نخستین ساعات اخذ رأی، نماینده ولی فقیه در فارس، استاندار این استان و شهردار شیراز رأی خود را در دو انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری به صندوق انداختند.






27/ امام جمعه شیراز در پیام تبریکی خطاب به رئیس جمهور منتخب، این انتخاب را نشانگر اعتقاد و اعتماد مردم به روحانیت دانست.

تـــــیـــــــر

با پایان انتخابات ریاست جمهوری، میزان اخبار و وقایع سیاسی در استان به شدت افت داشت. حالا دیگر فضای تحلیل نتایج انتخابات بیشترین طرفدار را دارد که البته چندان هم رسانه‌ای نمی‌شود. اظهار نظرات بعضا در خصوص شاخص‌های وزرایی است که باید در کابینه روحانی باشند.

1/ دادستان شیراز با بیان اینکه زندانی سیاسی در استان فارس نداریم، گفت: تعدادی افراد قبل از انتخابات به‌دلایل و جرایم عمومی بازداشت و زندانی شدند که برخی از رسانه‌های معارض سعی دارند آنان را فعال سیاسی جلوه دهند.

6/ هواپیمای حامل رئیس جمهور احمدی نژاد و هیئت همراه در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز به زمین نشست.

14/ امام جمعه شیراز گفت: باید در فضایی آرام و عقلانی افرادی توانمند، معتدل و اهل کار برای کابینه دولت جدید انتخاب شوند.

مــــرداد

این ماه نیز مانند ماه گذشته است و چندان خبر و رویداد سیاسی قابل توجهی در استان رخ نداد.

3/ جمع بسیاری از دانشجویان شیراز در صحن حرم مطهر احمدبن موس (ع) تجمع کرده و با ارائه بیانیه‌ای تنفر خود را از گروه‌های وهابی و سلفی در هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت زینب (س)، در سوریه ابراز داشتند.

4/ ذوالانوار نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری بعضی از کاندیداها سیاه‌نمایی کردند اما تشکیل دولت جدید ناشی از اعتماد مردم به انتخابات آزاد و پاک بود.

11/ در راهپیمایی روز قدس، مردم شیراز اوج انزجار خود از اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن نام شاخه نظامی حزب‌الله لبنان در فهرست گروه‌های تروریست را فریاد زدند.

شهــــریور

استاندار فارس باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ او چه کسی است؟ و ... این‌ها در شهریور ماه اصلی‌ترین سوالاتی بود که در از سوی رسانه‌ها، گروه‌ها و شخصیت‌های مختلف مطرح می‌شود. بازار گمانه‌زنی‌ها هم داغ داغ است.

3/ معصومه زارع عضو سومین دوره شورای اسلامی شهر شیراز خطاب به اعضای منتخب دور چهارم توصیه کرد که برخلاف گذشته، از سیاست‌زدگی و مطلق‌انگاری بپرهیزند.

13/ علیرضا پاک فطرت موفق شد با جلب اعتماد اعضای شورای چهارم و کسب 13 رای، به طور مجدد به عنوان شهردار این شهر انتخاب شود.

17/ ضرغام صادقی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: از استاندار سیاسی استقبال نخواهیم کرد و معتقدیم فارس به استانداری پر تلاش نیاز دارد و باید فردی باشد که از ظرفیت‌های فارس برای توسعه بهره‌مند شود.

22/ ضرغام صادقی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخاب استاندار فارس وارد فاز پیچیده‌ای شده است، گفت: گزینه‌های احتمالی استانداری فارس از هر سو ارائه می‌شود.

24/ ذوالانوار نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: استان فارس به استانداری با توانمندی‌های ملی نیاز دارد.

24/ حقدل رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: استاندار آینده فارس باید درک کامل و جامعی از نیازهای این استان داشته باشد.

30/ قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: استان‌هایی که بتوانند در سطوح بالا چانه‌زنی کنند، استانداران بهتری خواهند داشت.

مـــــهــــــــر

پس از کش و قوس‌های بسیار، بالاخره استاندار فارس در پایان این ماه معارفه شد.

1/ رئیس مجلس ملی ترکیه بعد از ظهر امروز با هیئت همراه وارد شیراز شد و با استاندار فارس دیدار کرد.

3/ در اعتراض به گزینه مطرح شده برای استانداری فارس، شش تشکل دانشجویی شیراز به وزیر کشور نامه سرگشاده نوشتند.

3/ دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شیراز با بیان این که دانشگاه محل اردوکشی سیاسی جریان‌های تاریخ مصرف گذشته نیست، گفت: از ریاست فتنه‌گران بر دانشگاه شیراز جلوگیری می‌کنیم.

6/ قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در استان فارس مجمع عالی مشورتی فراتر از رفت‌ و‌ آمد مدیران تشکیل شود.

12/ ذوالانوار نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید با تدبیر و تعامل تصمیم بگیرد و کاری نکند که تجربه تلخ احمدزاده کرمانی در فارس تکرار شود.

12/ امام جمعه شیراز گفت: دولت و وزیر کشور دقت کنند که استاندار منتخب فارس نباید تابلوی افراط‌گرایی باشد. امام جمعه شیراز گفت: در انتخاب استاندار این استان، فرموده رهبر معظم انقلاب مد نظر مسئولان باشد و فردی را انتخاب کنند که در شأن این استان باشد و بتواند در قله حرکت کند.

15/ قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: اتصال فارس به دریا و الحاق چند روستا به این استان پشتوانه شورای امنیت ملی را دارد و نباید به یک مطالبه محلی تنزل داده شود.

18/ سردار غیب پرور به استاندار جدید فارس توصیه کرد تا اولین جلسه خود را با خانواده شهدا بگذارد.

27/ دکتر سید محمد احمدی به عنوان اولین استاندار فارس در دولت تدبیر و امید معارفه شد.

آبــــــان

با آغاز به کار استاندار فارس، حمایت‌‌ها و البته انتقادات از برخی انتصابات آغاز شد. برخی گروه‌های افراطی اصلاح‌طلب سعی دارند تا استاندار را تحت تاثیر خود قرار دهند. 13 آبان امسال هم با توجه به این‌که «برخی در داخل سعی دارند چهره آمریکا را بزک کنند»، باشکوه‌تر از همیشه برگزار شد.

6/ ذوالانوار نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی که به آقای روحانی نزدیک هستند گویا احساس می‌کنند که آنها نیز رئیس جمهور یا حتی بالاتر از او هستند.

9/ قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مبنای نمایندگان فارس تعامل با استاندار این استان است گفت: پیشینه استاندار فارس گواه نگاه اعتدالی وی است و به‌یقین در تغییر مدیریت‌ها که حق دولت جدید بوده این نگاه حفظ می‌شود.

13/ مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان صبح امروز دوشنبه با حضور گسترده دانش‌آموزان و دانشجویان در شیراز برگزار شد./ به منظور اعلام حمایت از راهپیمایی پرشور مردم و ابراز انزجار از استکبار جهانی، اعضای شورای اسلامی شهر شیراز شعار «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

14/ نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی شایعات مربوط به انتصابات در استانداری فارس تاسف‌آور است

28/ تشکل‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در نامه‌ سرگشاده‌ای به استاندار فارس، هجمه‌های اخیر به مدیریت این دانشگاه را محکوم کرده و خواستار تداوم رویه اخلاق‌مدارانه اسلامی این مدیریت شدند.

آذر

این ماه معجونی از خبرهای مختلف سیاسی در حوزه‌های گوناگون است؛ از مناظره و بیانیه گرفته تا برخی انتصابات.

4/ امام جمعه شیراز گفت: برخی از جراید و رسانه‌های مجازی بحثی را به راه انداخته‌اند که آنچه در فتنه سال 88 افرادی بر سر نظام جمهوری اسلامی ایران و مسلمانان کشور وارد ساختند کمرنگ و به فراموشی سپرده شود.

5/ با حکم وزیر کشور، زرین کلاه فرماندار شهرستان شیراز به عنوان مدیرکل امنیتی وزارت کشور منصوب شد.

6/ محمدرضا تدین سرپرست فرمانداری شیراز شد.

17/ چهار تشکل دانشجویی دانشگاه شیراز، با صدور بیانیه‌ای اظهار امیدواری کردند که تدبیر و عقلانیت در تصمیمات و انتصابات وزارت علوم پررنگ‌تر از همیشه باشد.

18/ سلیمی‌نمین در مناظره با کواکبیان در دانشگاه شیراز تاکید کرد اگر دولت‌ها آماده هزینه دادن نباشند به یقین جنبش دانشجویی، فعال نخواهد شد.


24/ دستغیب نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه برخی از نمایندگان در این استان اقدام به خودزنی کرده و همکاران خود در مجلس را تخریب می‌کنند، خواستار ورود بزرگان فارس به این امر شد.

دی

قطعا اصلی‌‌ترین روز این ماه، یوم‌الله 9 دی است. استاندار فارس با اتخاذ موضع قاطعانه نسبت به این روز، باز هم برخی افراطیون اصلاح‌طلب را ناکام گذاشت.

2/ قادری نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به انتصاب‌های اخیر در فارس، این استان را در حال خروج تدریجی از عمل به شعار اصلی و محوری دولت تدبیر و امید دانست.

8/ سردار غیب پرور فرمانده سپاه فجر استان فارس نسبت به سخنان علی مطهری در شیراز واکنش نشان داده و گفت: علی مطهری تعال روحی و روانی ندارد.
9/ همایش بزرگداشت حماسه نهم دی ماه با حضور دانشجویان و چهره‌های سیاسی در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار شد.

10/ استاندار فارس به مناسبت 9 دی گفت: مردم ولايتمدار ايران با حضور گسترده و انقلابي خود در نهم دي، انقلاب اسلامي را بيمه كردند و اين دستاورد بي بديل ولايت فقيه است.

22/ نخستین نشست فعالان رسانه‌ای سراسر فارس با حضور دکتر رضا سراج و جمعی از نخبگان و فعالان رسانه در این استان برگزار می‌شود.

26/ امام جمعه اهل سنت شیراز گفت: منش مقام معظم رهبری در مورد وحدت زبانزد اهل سنت است چنانکه افرادی که از کشورهای دیگر به ایران سفر می‌کنند از این مسئله متعجب می‌شوند.

بهمــــــن

جز بیست و دوم بهمن‌ماه و برخی انتصابات، خبر و رویداد سیاسی قابل توجهی در این ماه دیده نمی‌شود.

2/ حداد عادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: مذاکرات تجربه‌ای در حال تکوین است و زمان داوری درباره موفق بودن یا نبودن آن فرانرسیده است.

17/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: در مراسم پایانی راهپیمایی 22 بهمن امسال در شیراز حجت‌الاسلام سید محمد‌حسن ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی سخنرانی می‌کند.

22/ مردم غیور استان فارس در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضوری حماسی‌تر از همیشه داشتند.

اســـفند

ماه پایانی سال اما خبر و رویداد متفاوت و چشم‌گیری نسبت به ماه‌هایط قبل نداشت جز برخی انتصابات.

5/ شهردار شیراز، تحقق «شعار مرگ بر آمریکا» را زمانی دانست که هر روز یک پروژه عمرانی و کارگاه افتتاح شود.

7/ آغاز به کار ششمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد در شیراز/ دبیر شورای نگهبان، مدیر شورای عالی حوزه علمیه قم و رئیس دفتر مقام معظم رهبری در اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین به میزبانی شیراز حضور می‌یابند.

14/ پاک فطرت شهردار شیراز، تحقق «شعار مرگ بر آمریکا» را زمانی دانست که هر روز یک پروژه عمرانی و کارگاه افتتاح شود.

16/ امام جمعه شیراز گفت: قداست‌شکنی برخی از روزنامه‌ها با فکر مردم ما سازگار نیست.

18 / با قرائت متن حکم مقام معظم رهبری و قدردانی از تلاش‌های آیت‌الله سید محمدمهدی دستغیب، تولیت آستان احمدی و محمدی به آیت‌الله سید علی اصغر دستغیب واگذار شد.



انتصابات سیاسی امنیتی استاندار جدید از آبان تا اسفند 92

فرماندار ویژه لارستان/ علی اکبر نجیب زاده

مديركل جديد سياسي و انتخابات و سرپرست دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري فارس/ سید یحیی هاشمی

مدير كل جديد امنيتي انتظامي استانداري فارس/ سید احمد احمدی زاده

فرماندار مهر/ سید محمد موسوی

مديركل حوزه استاندار/ نصیر زارع

سرپرست فرمانداری شیراز/ محمدرضا تدین

فرماندار اقلید/ صادق کریمی

سرپرست فرمانداری آباده/ محمد رضا زارع

سرپرست جديد فرمانداري زرين دشت/ جمشید حسنی

سرپرست فرمانداري شهرستان خنج/ مختار عباسی

سرپرست فرمانداري گراش/ اصغر فرودی

فرماندار شهرستان بوانات/ محمد اسداللهی

سرپرست فرمانداری فراشبند/ محسن پورزارعی

سرپرست فرمانداری شیراز/ مصطفی امیری

سرپرست فرمانداری ممسنی/ رهام پیکری

سرپرست فرمانداری قیروکارزین/ اشکان کاظمی

سرپرست فرمانداری خرامه/ احسان خازن

سرپرست فرمانداری سروستان/ سلیمان کرمی

سرپرست فرمانداری کوار/ داریوش دهقان

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
نی ریزی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
1
سلام این کار شما توهین به نی ریز است اسم فرماندار نی ریز کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حواشی انتخاب فرماندار نی ریز را پوشش دهید