کد خبر: ۵۲۹۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
مدیرکل کمیته امداد فارس خبر داد:

کمک میلیاردی مدارس فارس در جشن نیکوکاری

مردم با حضور پرشور خود 4 میلیارد تومان به جشنواره نیکوکاری کمک کردند و با کمک خود گل لبخند را بر لب های خشکیده شکوفا کردند.

به گزارش شیرازه٬ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس با بیان این که همچون گذشته شاهد چکیدن جوانه های ایثار از لابه لای انگشتان مردم سرزمین کرامت بودیم، اعلام کرد: این مردم با حضور پرشور خود 4 میلیارد تومان به جشنواره نیکوکاری کمک کردند و با کمک خود گل لبخند را بر لب های خشکیده شکوفا کردند.

علی الهیاری اظهار داشت: سرسبزی فردا مدیونِ همّت مردان و زنانی است که شادی های خود را بر کویر نیازهای هموطنانِ خود می پاشند.

وی با اشاره به این که بیش از 5 هزار پایگاه در سراسر استان طی سه روز کمک های مردم همیشه در صحنه استان را جمع آوری کردند، تصریح کرد: از مبلغ ذکر شده 1 میلیارد و 600 میلیون تومان مربوط به شهر شیراز، 1 میلیارد و 500 میلیون تومان مربوط به مدارس و مابقی مربوط به پایگاه های ثابت و سیار کمیته امداد بوده است.

این مقام مسئول افزود: میزان کمک ها نسبت سال گذشته 100 درصد رشد داشته است.

الهیاری در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همه مردم استان فارس به دلیل همراهی و همیاری آنان در یاری رساندن به محرومین و نیازمندان خاطر نشان کرد: به پاس همراهی و همدلی همه مردم استان فارس سر تعظیم فرود می آورم و دگر بار دستان پر مهر آنان را به گرمی می فشارم تا بتوانیم با کمک آنها در مسیر خدمت رسانی به نیازمندان و محرومین گام برداریم

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سعید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
0
ببخشید کاش آقای مدیرکل میگفتند این پولهای میلیاردی چه میشود؟ احتمالا دکوراسیون اتاقها یا ساخت مجتمع های آفتاب یا...
رضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲
0
سلام اقا سعید مقداری هم انصاف داشته باشید من به عنوان یک فرهنگی که اطلاع کاملی از تلاش این زحمتکشان دارم درخواست دارم برای کسب اطلاعات بیشتر گفتگویی با مسوولین این نهاد داشته باشید حداقل بدانید که مجتمع افتاب هیچ ارتباطی با اقایون مد نظر شما نداره