کد خبر: ۵۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۸ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۲

نماينده ولي فقيه در هلال احمر فارس منصوب شد

نماينده ولي فقيه در جمعيت هلال احمر با صدور حكمي جناب حجت الاسلام جواد قاسمي را به سمت مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در جمعيت هلال احمر استان فارس به مدت دو سال منصوب كرد
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی هلال احمر فارس، متن حكم آيت الله سيد علي غيوري خطاب به حجت الاسلام جواد قاسمي بدين شرح است:

برادر ارجمند جناب حجت الاسلام آقاي جواد قاسمي " دامت افاضاته "

نظر به مسئوليت هاي خطير حوزه نمايندگي ولي فقيه در جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران و نقش مؤثر و حساس آن در تحقق بخشيدن به اهداف مقدس جمعيت و لزوم انجام وظايف و مأموريت هاي محوله در راستاي منويات و وصاياي حضرت امام خميني (قدس سره الشريف) و تدابير و رهنمودهاي مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي خامنه اي "دام ظله العالي" ، با توجه به سوابق درخشان و تجارب مؤثر و مفيدي كه داريد ، به موجب اين حكم جنابعالي را به سمت مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در جمعيت هلال احمر استان فارس به مدت دو سال منصوب مي نمايم.

اهم وظايف آن نمايندگي؛ گسترش معارف و فرهنگ اسلامي، تحكيم پايه هاي اعتقادي، معنوي و اخلاقي مديران، كاركنان، جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعيت، تقويت ارزشهاي اسلامي و انقلابي و نظارت بر امور جمعيت استان بمنظور رعايت موازين شرع مقدس مي باشد.

اميد است با استعانت از خداوند متعال و نصب العين قرار دادن تقوي، تحت عنايات حضرت بقيه الله الاعظم (عج) و تلاش و كوشش مضاعف با هماهنگي كامل حوزه نمايندگي ولي فقيه در مركز و همكاري متقابل با مسئولين جمعيت استان در انجام وظايف و مسئوليتهاي محوله موفق و مؤيد باشيد.

گفتني است حجت الاسلام و المسلمين جواد قاسمي با 26 سال سابقه تحصيل در حوزه هاي علميه، داراي سوابقي مانند پژوهشگر علوم اسلامي، استاد حوزه علميه در سطح سه،استاد دانشگاه، مسئوليت حوزه نمايندگي ولي فقيه در اداره كل منابع طبيعي استان فارس، معاونت پژوهشي حوزه علميه استان فارس و ... مي باشد.


نظرات بینندگان