کد خبر: ۵۳۳۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۴ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۳
مدیر کل فرودگاه های فارس در گفتگو با شیرازه:

روزانه 4000 نفر از طریق هوایی وارد شیراز می‌شوند/ اکثر مسافران ورودی به شیراز تهرانی هستند/ مقصد اول مسافران شیرازی‌ مشهد است

ساخت ترمینال ورودی تامرداد ماه به پایان می رسد و همزمان با هفته دولت به بهره بردای می رسد.
به گزارش شیرازه، حمیدرضا سیدی مدیر کل فرودگاه های استان فارس گفت: بر اساس آمارگیری‌های صورت گرفته به صورت تقریبی هر روز چهار هزارنفر در چند روز گذشته از طریق هوایی وارد فرودگاه شیراز شده اند که میزان خروجی از فرودگاه شهید آیت الله دستغیب به همین میزان می رسد.

حمید رضا سیدی با اشاره به اینکه بیشتر ورودی ها به فرودگاه شیراز مربوط به تهران است، ادامه داد: بیشترین خروجی‌ها نیز به مشهد و کیش بوده است.

وی از افزایش پرواز های فوق العاده خبر داد و گفت: پروازهای فوق العاده خارجی به مقصد ترکیه و دبی نیز افزایش یافته است که از مرز 6 پرواز نیز می گذرد و نسبت به سال گذشته در این ایام افزایش 10 درصد داشته است.

مدیر کل فرودگاه های استان فارس یادآور شد: ورودی توریست خارجی از ترکیه به ایران بیشتر بوده است و اغلب مسافران اروپایی هستند که از طریق فرودگاه استانبول وارد شیراز می شوند.

سیدی با اشاره به تاخیرهواپیما ها در سال گذشته خاطر نشان کرد: تاخیر هواپیما در مجموع عدد بزرگی می شود زیرا هواپیماهای کشور به دلیل تعمیرات تاخیر بسیاری دارند و این باعث می شود به عدد بزرگی سوق داده شود.

این مقام مسئول از ساخت دو ترمینال جدید در فرودگاه شیراز خبر داد و گفت: در برنامه طرح جامع فرودگاه، ساخت دو ترمینال در دست طراحی می باشد که یکی از این ترمینال ها به پروازهای خارجی و دیگری به پروازهای داخلی تعلق می گیرد.

وی ادامه داد: ساخت ترمینال ورودی تامرداد ماه به پایان می رسد و همزمان با هفته دولت به بهره بردای می رسد.

سیدی اشاره کرد: این میزان از 7 هزار مترمربع به 16هزار متر افزایش یافته و کل ترمینال با طراحی انجام شده به ترمینال حج و زیارت تبدیل می شود، لذا تا ساخت ترمینال جدید این ترمینال به پرواز های ورودی تعلق می گیرد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
صادقی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۳
0
سالی که نکوست از بهارش پیداست

از قدیم می گویند سالی که نکوست از بهارش پیداست .متاسفانه در اولین روز سال در منطقه ای با جمعیت بیش از۴۰هزار نفر ، تنها جایگاه سوخت منطقه با کمبود بنزین مواجه بود .همچنین عدم برنامه ریزی صحیح در خصوص پخت نانوایی ها ی سطح شهر وتعطیلی اکثرنانوایی ها مردم شهر را دچار مشکلاتی کرد.عده ای از شهروندان با ارسال نظراتی به بختگان سیتی خواستار پاسخگویی مسوولین ذیربط در این خصوص شدند.بختگان سیتی منتظر ارسال پاسخ مسولان محترم در این خصوص می باشد.
منبع:bakhtegancity.ir
بختگان سیتی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۳
0
از چارتری شدن همه پروازهای کیش و مشهد در شیراز هم حرفی بزنید خیانتی که به مردم فارس می شود برای چپاول مردم فارس و هیچ اعتراض، توجه و یا نظارتی هم نمی شود
البته ما به دنبال احقاق حق از طرق مختلف هستیم و در برابر این اجحاف سکوت نخواهیم کرد