کد خبر: ۵۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۳
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله:

پیش بردن فرهنگ و اقتصاد، مقابله با تهاجم دشمن و تحکیم خانواده رابه دنبال دارد

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز گفت: اگر بتوانیم فرهنگ تولید را در خانواده ها همچون سال های گذشته تقویت کنیم درصدی از نیازهای درون خانواده تامین می شود.

به گزارش شیرازه به نقل از تنویر، فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز گفت:خدا را شکر که در کشوری زندگی می کنیم که از نعمت ولایت برخورداریم و به واسطه این نعمت هرساله با نام گذاری سال، جهت گیری و مسیر کشور مشخص می شود و این مسئله بیانگر این است که کشور می تواند در سایه تعالی اسلامی روی پای خود بایستد.

گرامی در ادامه اظهار داشت: سپاه یک نهاد جامعه نگر است و با در اختیار داشتن نیروهای عظیم بسیج، در همه اقشار در طول سالیان گذشته تلاش و جهت گیری را در راستای محقق شدن فرامین رهبری انجام داده است.

وی در ادامه گفت: اگر به پیشانی سپاه نگاه کنیم در قبل از جنگ کمک کردن به محرومین و مستضعفین و کمک به امنیت اجتماعی و در زمان دفاع مقدس مقابله با تهدید سخت دشمن و بعد از دفاع مقدس مقابله با تهاجم فرهنگی و کمک به دولت در بازسازی کشور را برعهده داشته باشد.

گرامی ادامه داد: از زمانی که بحث اقتصاد مقاومتی توسط رهبری مطرح شد سپاه در قالب بسیج سازندگی، زمینه سازی فرهنگی را تقویت و جهت دهی مردم به سمت درست مصرف کردن، به اندازه مصرف کردن و تحکیم اقتصاد که دچار تزلزل نشود. و هربار با ارائه تسهیلات طرح ها و مشاوره ها گام های خوبی برداشته که به معیشت مردم و تولید کمک می کند.

گرامی با اشاره به اینکه تلاش دشمن براین بوده که ما را نسبت به خود وابسته نگهدارند گفت: دشمن با وارد کردن کالاهای متعدد منجر به این شد که خانواده اعتماد به نفس درونشان ضعیف شود و طبیعتا آسیب های اجتماعی را به دنبال داشته باشد .

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز افزود: اگر بتوانیم فرهنگ تولید را در خانواده ها همچون سال های گذشته تقویت کنیم درصدی از نیازهای درون خانواده تامین می شود.

وی ادامه داد: اگر ما تلاش کنیم فرهنگ و اقتصاد را با هم پیش ببریم مقابله با تهاجم دشمن تحکیم خانواده و از بین رفتن یا کم شدن معضلات اجتماعی و در پی آن اقتصاد قوی خواهیم داشت و دیگر دشمن نمی تواند با تحریم ها جامعه را دچار مشکل کند.

در پایان گرامی گفت: بنابراین نهاد مقدس سپاه و بسیج به عنوان کسانی که خط مقدم جبهه متعدد در مقابل تهدیدهای سخت، نیمه سخت و نرم تا به امروز حرکت کرده امروز هم در مبنای باورها اعتقاد و عزم خود تلاش می کند با به کار گیری پتانسیل و توانمندی هایی که در اختیار دارد در جهت عملیاتی شدن فرامین ولایت و تعامل و همگام با سایر دستگاه ها به محقق شدن شعار سال کمک کند.

انتهای پیام

نظرات بینندگان