کد خبر: ۵۳۵۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۳
استاندار فارس؛

منویات رهبری نباید تنها در قالب یک شعار در سربرگ ادارات منحصر شود

مدیران جامعه باید بدور از هر گونه حاشیه سازی با روحیه جهادی به تحقق این شعار محوری کمک کنند.
به گزارش شیرازه به نقل از ایرنا، سید محمد احمدی شنبه در نشست با جمعی از مدیران اجرایی افزود:در جهان امروز اقتصاد و فرهنگ دو مقوله ای است که زندگی بشری را در بر می گیرد.

وی با اشاره به اهمیت پرداختن به این دو مقوله برای سامان بخشی وضعیت جامعه اظهار داشت: جای جای کشورمان از جمله استان فارس در بخش اقتصاد و فرهنگ دارای ظرفیت های عظیمی است که شکوفایی این بخشها می تواند هر کدام به نوبه خود در پیشرفت و توسعه استانها و تقویت معیشت و رونق کسب و کار موثر واقع شود.

استاندارفارس، نگاه جدی به سرمایه گذاران برای رونق بخشی به وضعیت اقتصادی با پیوست های فرهنگی لازم را از جمله اولویت های کاری برای تحقق منویات رهبری در سالجاری دانست و بیان داشت: بارها گفته ایم که هر مدیری که در جهت سرمایه گذاری مانع تراشی و یا سهل انگاری کند در فرایند مدیریتی دولت تدبیر و امید جایی ندارد.

احمدی با بیان این مطلب که در استان فارس در بخش گردشگری ظرفیتهای بالا و منحصر بفردی نهفته است که نه تنها در کشور بلکه در جهان کم نظیر می باشد، تصریح کرد: بی تردید شکوفایی این ظرفیتها می تواند در سطح ملی برای کشورمان ثمرات پرباری را در بخشهای اقتصادی و فرهنگی به ارمغان اورد.

استاندار خطاب به مدیران گفت: منویات رهبری در بخشهای اقتصادی و فرهنگی نباید تنها در قالب یک شعار در سربرگ ادارات منحصر شود بلکه باید با سازکارهای نو و ابتکار لازم زمینه تحقق عینی این شعارهای محوری را در سالجاری فراهم کرد.

احمدی بر تشکیل کارگروههای جدید کاری در بخشهای فرهنگی و اقتصادی بمنظور عملیاتی کردن شعار سال جدید و فعال نگهداشتن این کارگروههای تخصصی در راستای تصمیم سازی های کارشناسانه و راهبردی تاکید کرد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۳
0
پس يا علي ...
به جا سخنراني و انتصاب مديران با سبقه سياسي مبهم به دنبال مديران جهادي باش آقاي استاندار...