کد خبر: ۵۳۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۳

قطع 26 خط تلفن به دلیل تبلیغ منزل مبله

معاون شهرداری شیراز گفت: با کسانی که به صورت غیر مجاز اقدام به تبلیغ منازل استیجاری می‌کنند، برخورد جدی شده و تاکنون ۲۶ خط تلفن اعتباری که به صورت غیر مجاز در شهر تبلیغ کرده قطع و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش شیرازه رمضان امینی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به مناسب بودن وضعیت اسکان مسافران نوروزی در شیراز اظهار کرد: کمپ‌ها، سالن‌ها، پارک‌ها و خانه‌های استیجاری هم‌چنان ظرفیت خالی دارند و پذیرای مسافران نوروزی هستند.

وی با بیان اینکه با نصب غیرمجاز چادر در سطح شهر برخورد می‌شود، عنوان کرد: نیروهای شهرداری در تمام مدت نوروز به طور شبانه‌روزی آماده خدمت هستند و اقدمات لازم برای جلوگیری از حوادثی نظیر گازگرفتی در چادرها انجام می شود.

امینی افزود: با کسانی که به صورت غیر مجاز اقدام به تبلیغ منازل استیجاری می‌کنند، برخورد جدی شده و تاکنون 26 خط تلفن اعتباری که به صورت غیر مجاز در شهر تبلیغ کرده و اقدام به اجاره خانه‌ مبله کرده‌اند، قطع و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

معاون شهرداری شیراز گفت: خسارت پاکسازی از کسانی که به زیباسازی شهر لطمه زده‌اند، گرفته می‌شود و  میزان خسارت‌ها بسته به اینکه چه خسارتی را به شهر وارد کرده باشند، متفاوت است.

وی خاطرنشان کرد: در خسارت‌هایی که به پارک سازی شهر وارد می‌شود علاوه به هزینه اصلی، 15 درصد هزینه اضافی  از افراد دریافت می‌شود.

نظرات بینندگان