کد خبر: ۵۳۶۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۳
امام جمعه جهرم:

روز دهم فروردین به نام روز جهرم نامگذاری شود

امام جمعه جهرم با اشاره به روز 10 فروردین، سالروز برپایی بزرگرداشت و تظاهرات مردم جهرم در چهلم شهدای تبریز در سال 57 که منجر به دستگیری 22 نفر از مردم این شهرستان شد، گفت: این روز باید در تقویم ملی به نام روز جهرم نامگذاری شود.
به گزارش شیرازه به نقل از پسین جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام با اشاره به روز 10 فروردین، سالروز برپایی بزرگرداشت و تظاهرات مردم جهرم در چهلم شهدای تبریز در سال 57 که منجر به دستگیری 22 نفر از مردم این شهرستان شد، اظهار کرد:  سالروز حماسه بزرگ مردم جهرم در بزرگداشت اربعین شهدای قم و تبریز نشان از بصیرت و آگاهی دینی و تعهد ایمانی مردم جهرم دارد که امیدواریم در همیشه تاریخ این بصیرت و ایمان شاخصه اصلی مردم این شهرستان باشد.

وی با بیان اینکه شایسته است تا مردم جهرم نسبت به بزرگداشت روز 10 فروردین که یک نقطه افتخار و عزت برای این شهرستان است اقدام کنند، افزود: این روز باید در تاریخ انقلاب اسلامی به نام روز جهرم نام‌گذاری شود.

امام جمعه جهرم با اشاره به نامگذاری سال 93 به فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد که علمی و اجرایی این قضیه پیگیری کنیم چرا که در صحبت‌ها بسیار شده و کافی است.

وی با بیان اینکه آنچه نگاه رهبری در شعار امسال است باید اجرایی شود، گفت: مسئولان باید در این زمینه گزارش اقداماتی که انجام می‌شود را به عنوان مطالبه مردم و خانواده شهدا ارائه کنند.

دژکام خاطرنشان کرد: باید به سمت راهبردهایی که رهبری معظم انقلاب تبیین کردند رهنمون شویم.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۳
3
همین یکی رو کم داشتیم! روز جهرم!!!!
چون 22 نفر دستگیر شدن تو یه روز پس اون روز رو تو تقویم ملی بگذارن روز جهرم !!!!
فاطمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۳
0
تبریک به مردم جهرم و فارس و کشور