کد خبر: ۵۳۷۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۳
نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس

اشتون پشت گوشش را ببیند که باز به ایران بیاید

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه‌ ایران از این به بعد دیگر نباید هزینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به خاک اروپا را بپردازد، گفت: ایران در مورد ممانعت از انتقال مواد مخدر به اروپا باید تجدیدنظر کند، تا حال دولت‌های اروپایی جا بیاید.
به گزارش شیرازه منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو باخبرگزاری فارس درباره قطعنامه کمیته روابط خارجی پارلمان اروپا که به راهبردهای اتحادیه اروپا در قبال جمهوری اسلامی ایران پرداخته است، گفت:‌ این قطعنامه دخالت جدی در امور داخلی ایران است.
 
وی با اشاره به اینکه اروپاییان خودشان حقوق ملت‌ها را سرکوب می‌کنند،‌ بیان کرد:‌ آیا لشکرکشی به آفریقای مرکزی در راستای حفظ حقوق بشر است؟ آیا در خود اروپا مسلمانان می‌توانند از حقوق رسمی خود دفاع کنند؟
 
حقیقت‌پور گفت: الان در اروپا دولت‌ها با مردم خود در حالت قهر هستند، آیا مشارکت پایین در عمده انتخابات اروپا و آمریکا با مشارکت 72 درصدی مردم ما در انتخابات ریاست‌جمهوری قابل مقایسه است؟ در کدام حکومت‌، مردم بیشتر، نقش ایفا می‌کنند؟
 
وی با اشاره به اینکه برخی انتقادهای اروپایی‌ها از ایران صحیح است، اظهار کرد:‌ چرا جمهوری اسلامی ایران باید مبادرت به دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر کند و در این راه پنج هزار شهید بدهد؟
 
نایب‌رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت:‌ ایران از این به بعد دیگر نباید هزینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به خاک اروپا را بپردازد.
 
وی با تأکید بر اینکه‌ اگر مقصد قاچاق،‌ ایران باشد،‌ به شدیدترین نحو ممکن با آن مقابله می‌کنیم، تصریح کرد:‌‌ اما در مورد ممانعت از انتقال مواد مخدر به اروپا ایران باید تجدیدنظر کند، چون ما نه مبدأ و نه مقصد قاچاق هستیم؛ کاروان‌های قاچاقچیان بیایند و مواد را به اروپا ببرند و میان اروپاییان توزیع کنند تا حال دولت‌های اروپایی جا بیاید، لذا انتقادشان از ایران برای اعدام قاچاقچیان درست است.
 
حقیقت‌پور به حمایت پارلمان اروپا از آزادی سران فتنه اشاره کرد و گفت: هر چقدر اروپاییان بیشتر از فتنه‌گران حمایت کنند،‌ ما بیشتر شکمان به یقین تبدیل می‌شود که این‌ها با اجازه اروپایی‌ها از خط قرمزهای نظام عبور کردند.
 
وی اضافه کرد:‌ اگر قرار باشد سران فتنه محاکمه شوند، طبق قوانین جمهوری اسلامی محاکمه می‌شوند و اگر هم بی‌گناه شناخته شوند، باز هم به توصیه اروپایی‌ها آزاد نخواهند شد.
 
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از این گفت‌وگو از دخالت غرب در امور داخلی اوکراین سخن گفت و بیان کرد:‌ اروپایی‌ها باید پاسخ‌گوی جنایاتشان در اوکراین باشند و از بابت کودتای مدرنی که آنجا انجام دادند،‌ معذرت‌خواهی کنند و البته بدانند ایران، اوکراین نیست.
 
وی در ادامه گفت:‌ شیرمردان جمهوری اسلامی ایران اجازه کوچکترین تحرکی به اروپا برای فتنه‌گری در ایران نخواهند داد.
 
نایب‌رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: خانم کاترین اشتون پشت گوشش را ببیند که دوباره به ایران بیاید.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
پنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۳
1
این جای خودش با اشتون رو اشتباه دیده ، امسال شما ها هستن که نمیزارین ایران به جای برسه شما با این کار هاتون فقط دارید به مردم دروغ میگید ، فته ای که چندین سال پیش اتفاق افتاده (که اصلا یک چیز الکی هم بوده ) و مردم فراموش کردن ولی هنوز مسئولین ول نکرداند دلیل ش هم اینه که میخوان مملکت رو با این حرف های باطل نگه دارن و خودشون رو محبوب کنن همان طور که علی مطهری گفت اینا کاسبی سیاسی هست ، شیرازه به جای این که این قدر بدی این دولت رو پوشش بدی بی طرف باش حق رو پوشش بده حق ، حق امسال شما به همون دولت احمدی نزاد هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۳
2
واقعا زشته برای ما که فردی که دشمن ما هم هست به خود جرات دهد که سرش را مثل ...بندازه پایین و بیاد تو کشورمون.دلیل این جراتشان چیست،خود جای سوال دارد
جلال
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۳
0
مياد باز مث مرررررررد
كشور رو آبه
والا