کد خبر: ۵۳۸۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۳
رئيس حوزه توليت آستان احمدي و محمدي(ع):

امسال شاهچراغ پذيراي 13 ميليون زائر بود/ صحن جديد تا خردادماه آماده مي‌شود

برنامه‌های مخاطب‌شناسی و سلسله مباحث دینی و پرسش و پاسخ اعتقادی ویژه مجاوران حرم نيز از جمله برنامه‌ریزی شده بود كه برگزار شده و ادامه خواهد داشت.
به گزارش شیرازه، حجت‌الاسلام محسن اسماعیل‌پور با اشاره به افزايش تعداد زوار حرم احمدي و محمدي(ع) در ايام نوروز امسال، گفت: امسال اين آستان مقدس پذيراي قريب به 13 ميليون زائر بود.

وي با اشاره به طرح توسعه آستان مقدس با بيان اينكه امسال برنامه‌هايي متناسب با ايام فاطميه(س) در حرم حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد، گفت: سخنراني، حرم‌شناسي، امام‌شناسي، طرح مباحث معرفتي و تربيتي و ... از جمله برنامه‌هاي برگزار شده بود.

اسماعيل‌پور اجرای مسابقه‌هاي معرفتي در خصوص حضرت فاطمه(س) و سبك زندگي اسلامي را از ديگر برنامه‌هاي اجرا شده در ايام نوروز امسال در ‌آستان احمدي و محمدي(ع) برشمرد و گفت: برنامه‌های مخاطب‌شناسی و سلسله مباحث دینی و پرسش و پاسخ اعتقادی ویژه مجاوران حرم نيز از جمله برنامه‌ریزی شده بود كه برگزار شده و ادامه خواهد داشت.

رئيس حوزه توليت آستان احمدي و محمدي(ع) همچنين يادآور شد: طبق برنامه‌ریزی‌ها، قرار است صحن جدید آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) خرداد سال جاری آماده و تحویل شود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳
1
واقعا این آمار نشانه داشتن مدیریت قوی ایشان نیست.
حرم امام رضا این همه زاءر نداشته بعد حرم شاهچراغ ۱۳ میلیون؟
باید از دادن این آمارهای بی سند تاسف خورد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳
1
سلام
این همه زایر چه ربطی به . . . دارد درباره هزینه های حرم شفاف سازی کنید چرا حوزه علمیه ای ،موسسه علمی فرهنگی و یا دانشکده معارفی وابسنه به حرم راه اندازی نمیشود که از لحاظ علمی و فرهنگی استان را تامین کند .