کد خبر: ۵۳۸۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۱ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۳

وقتی رهبر انقلاب باکری را امامزاده خواندند

محسن رضایی در مطلبی با عنوان «امامزاده‌ای به نام مهدی باکری» در سایت خود، خاطره‌ای درباره توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس روایت کرده است.
به گزارش شیرازه به نقل از ایسنا، «چند سالی از پایان دفاع مقدس گذشته بود. روزی با آقایان رحیم صفوی و ذوالقدر خدمت رهبر انقلاب رسیدیم و به ایشان گزارشی از ترمیم امامزاده‌هایی که مردم از ما خواسته بودند ارائه کردیم. برخی از امامزاده‌ها جاده نداشتند، برای آنها جاده کشیده بودیم. برخی از نظر بنا و ساختمان نیاز به ترمیم داشتند، آنها را ترمیم کرده بودیم. گزارش ما که تمام شد، ایشان فرمودند که چرا امامزاده‌های خودتان را ترمیم نمی‌کنید؟ گفتیم کدام امامزاده‌ها؟ فرمودند آقا مهدی باکری، شلمچه و بسیاری از فرماندهان و نقاط دفاع مقدس کمتر از برخی از امامزاده‌ها نیستند. این صحبت آقا باعث شد که از آن موقع به بعد توجه بیشتری به مناطق نبرد در طی هشت سال مقاومت بی‌نظیر ملت ایران گردید؛ سرزمین‌هایی که با بانگ‌های الله اکبر و نمازهای شب مردان خدایی و با ده‌ها ابتکار و نوآوری که ملهم از افکار و اذهان پاک و مقدس فرماندهان نبرد آزاد شده بود و به دامن وطن برگشت. در پی آن راهیان نور شکل گرفت. و امروز قریب چند میلیون نفر زائر برای زیارت به جبهه‌های دفاع مقدس می‌روند.  
 
امسال مثل گذشته که در میان زوار جبهه‌های دفاع مقدس مراسم سال تحویل را در شلمچه بودم، حال و هوای مردم درست مثل زیارت اماکن مقدس و امامزاده‌ها بود. همه از شهدا می‌گفتند؛ از کسانی که عزت و آبرو و اقتدار ملت ایران را حفظ کردند و از همین مناطق به آسمان‌ها و به محضر الهی پر کشیدند. جالب بود که حتی کسانی که در دوران دفاع مقدس پا به جبهه نگذاشته بودند، آنها هم امروز از شهدا و دفاع مقدس می‌گویند و به عنوان زائر مناطق به آنجاها می‌آیند. شنیدم برخی از آنها هم کانون جوانان کشور که اطلاعی از آن دوران‌های سخت ندارند، شده‌اند. البته این مهم نیست. مهم انگیزه است و اینکه چه می‌گویند. انشاءالله خدا از همه قبول کند. شاید هم بهانه و دلیل نیامدنشان و حمایت نکردنشان از دفاع مقدس در محضر الهی مورد قبول افتد. چه کسی می‌داند؟»  


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
جلال
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳
0
ايول ايول ادامه بديد , به غريب پروري ادامه بديد .
شهيد جاويدي و سپاسي و اعتمادي و خادم صادق و و و و رو ول كنيد بچسبيد به شهداي اصفهاني (همت و خرازي) و شهداي آذري (باكري ها) .
اسم سايتتونم بكنيد اصفهانيه يا تبريزيه دات آي آر